• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2021 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2021 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2021 16:05

Detail zákazky Z202113377

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2021 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2021 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2021 16:05

Základné údaje

Z202113377

OF-237158

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5824360

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ročná obnova licencií existujúceho antivírusového softvéru ESET

Aktualizácia programu, migrácia licencií, ESET Secure Business

  • 48760000-3 - Softvérový balík na ochranu pred vírusmi
  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup tovaru - ročná obnova licencií existujúceho antivírusového softvéru ESET
Funkcia
1. Predmetom zákazky je obstaranie licencií pre obnovenie existujúcich licencií antivírusového softvéru ESET secure business, ktorých súčasťou je zabezpečenie licencií a služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory dodaných licencií počas obdobia 01.07.2021- 30.06.2022, ktorými sa zabezpečuje antivírusová ochrana koncových zariadení (pracovné stanice a servery a mobilné zariadenia s OS Android). Zároveň sa požaduje zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča) pre vernostnú licenciu a poskytnutie vernostnej zľavy.
Požaduje sa, aby antivírusový softvér dosahoval dlhodobú úspešnosť v nezávislých nesponzorovaných testoch medzinárodných testovacích organizácii AV-Comparatives a VIRUS BULLETIN, vrátane zamerania testov na nízku spotrebu systémových prostriedkov pri používaní ponúkaného antivírusového produktu a testov zameraných na detekciu „in-the-wild“ vírusov a negenerovanie falošných poplachov false positives) pri skenovaní neinfikovaných súborov pre rôzne platformy operačných systémov.
2. Požaduje sa plná kompatibilita s existujúcimi technickými riešeniami objednávateľa.
3. Pri predĺžení licencií produktov ESET sa požaduje zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča) pre vernostnú licenciu a poskytnutie vernostnej zľavy pre subjekty štátnej správy.
4. Pri predĺžení licencií produktov ESET je Dodávateľ povinný zabezpečiť technické školenie pre 12 administrátorov na nástroj vzdialenej správy v poslednej verzii v trvaní najmenej 1 školiaci deň.
5. Dodávateľ je zároveň povinný na požiadanie poskytnúť osobné technické konzultácie objednávateľovi celkovo v predpokladanom rozsahu 40 hodín počas 1-ročného licenčného obdobia.
6. Ochrana koncových zariadení musí obsahovať minimálne: a) antivírusovú ochranu koncových zariadení b) funkcionalitu klient –server, vrátane SW pre centrálnu vzdialenú správu koncových zariadení c) podporu virtualizácie d) podporu OS Windows, OS Linux, OS Androide) pokročilú heuristickú kontrolu pamäte f) funkcionalitu centrálnej vzdialenej správy koncových zariadení s drill-down administráciou viacerých lokalít cez webovú konzolu
g) funkcionalitu vzdialenej inštalácie a aktualizácie koncových staníc zo siete objednávateľa h) funkcionalitu aktualizačného úložiska v prostredí objednávateľa i) funkcionalitu centrálneho nastavenia antivírovej politiky koncových zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ESET Secure Business ks 13200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Pri predĺžení licencií produktov ESET musí mať dodávateľ v čase uzavretia zmluvy platný certifikát PLATINOVÉHO PARTNERA spoločnosti ESET. Doklad preukazujúci túto skutočnosť je povinný Objednávateľovi predložiť do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť prostredníctvom elektronickej pošty Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX, dokument potvrdzujúci, že je oprávnený dodávať predmet zákazky a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy.
3. Dodávateľ má povinnosť preukázať do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zamestnávanie aspoň dvoch osôb s platnou technickou certifikáciou výrobcu antivírového softvéru ESET pre existujúce licencie produktov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky.
4. Do 5 (piatich) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámi Dodávateľ Objednávateľovi čas a miesto poskytnutia technických školení. Pre zamedzenie pochybností miesto technických školení zabezpečuje Dodávateľ.
5. V cene sú zahrnuté náklady súvisiace s predmetom zákazky (poskytnutie licencie, dodanie licencie, automatické aktualizácie, technické školenia a technické konzultácie).
6. Dodávateľ je povinný tovar dodať na emailovú adresu objednávateľa do 5 (piatich) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Emailová adresa bude dodávateľovi poskytnutá bezodkladne po účinnosti zmluvy.
7. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7. zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 38/2017 Z. z. (ďalej len „zákon č. 315/2016 Z. z.") alebo § 2 ods. 5 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu  do registra partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. (ďalej len "RPVS")
boli riadne, včas a po celú dobu trvania zmluvy zapísaní do RPVS. S výnimkou prípadov, kedy je zápis subdodávateľa do RPVS podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy v zmysle OPET, sa porušenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety, považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade ak Objednávateľ od zmluvy neodstúpi, má voči Dodávateľovi právo na zmluvnú pokutu vo výške 1 % (jedno percento) z hodnoty zákazky.
8. Ak vzniknú dôvody pre odstúpenie od zmluvy podľa § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z. z. a k odstúpeniu od zmluvy Objednávateľom nedôjde, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu od Dodávateľa vo výške 5 % (päť percent) z hodnoty zákazky.
9. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 7. týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu alebo dokumentu v súlade s bodmi 1,2,3 a/alebo 4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2021 00:00 — 30.06.2022 23:59

13 200,00 ks

104 544,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2021 14:56

29.06.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.06.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 412
 46
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.06.2021 10:55 - Vstupná ponuka 98 400,00 € Cena s DPH
29.06.2021 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 97 908,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS