00610721
Nemocnica s poliklinikou Myjava
Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK
00544426
AUDY s.r.o.
Živného 1a, Brno, 63500, CZE
Pacientske stolíky OAIM 8 ks
stolík pre pacientov k lôžku
Tovar, Služba
1. Pacientske stolíky OAIM 8 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Obojstranný samoobslužný nočný stolík s jedálenskou doskou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pacientske stolíky | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pojazdný, obojstranný stolík k lôžku | požadujeme |
Kolieska o priemere min. 75 mm, s centrálnym ručným ovládaním bŕzd koliesok pre ľahkú obsluhu pacientom z lôžka. | požadujeme |
Rozmery stolíku minimálne 50x50x85 cm, maximálne 55x55x95 cm | požadujeme |
Stabilná a jednoducho čistiteľná konštrukcia stolíku (kov, plast, HPL, nie drevo, nie drevotrieska) | požadujeme |
Odolná horná plocha a jedálenská doska s postrannými lištami či zvýšenými okrajmi zabraňujúcimi pádu položených predmetov | požadujeme |
Integrovaná plynulo výškovo nastaviteľná jedálenská doska s posilňovaním mechanickou či plynovou pružinou,naklopiteľná pre čítanie aj písanie, s automatickou aretáciou výšky a náklonu pre bezpečné a jednoduché ovládanie, rozmery vhodného pre tácku s jedlom min. 58x33 cm, nosnosť minimálne 8 kglôžka | požadujeme |
rozmery vhodného pre tácku s jedlom min. 58x33 cm, nosnosť minimálne 8 kg lôžka | požadujeme |
Prevedenie stolíku - hore malá a dole veľká zásuvka, nika, zásuvky s kvalitnými výsuvmi na ložiskách | požadujeme |
Stolík dobre čistiteľný, vyberateľné vložky zásuviek | požadujeme |
Držiak na zavesenie uteráku, manipulačné madlá na korpuse stolíku | požadujeme |
Dizajn zodpovedajúci lôžkam, možnosť výberu farebných dekorov zhodných s lôžkami | požadujeme |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Celková cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodávkou tovaru na miesto plnenia. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Objednávateľ požaduje bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby počas záručnej doby. Záruka je minimálne 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s odstránením prípadnej poruchy v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ. |
Nový, nerepasovaný, kompletný, funkčný doposiaľ nepoužívaný tovar, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
Návod v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa na prevzatie predmetu zákazky |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 3 pracovných dní odo d)a uzatvorenia zmluvy predložil zoznam zodpovedných osôb za plnenie tejto zmluvy s uvedením mena, č. tel., e-mailu. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru. |
Objednávateľ posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní odo dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zmluvy: a) preukazuje splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo b) nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom. Prílohou faktúry bude dodací list, preberací protokol. Ako poskytovateľ zdravotníckej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúry 60 dní od dňa doručenia tovaru. |
Faktúra musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy, názov tovaru, cenu za jednotlivé položky a celkovú cenu bez DPH, výšku DPH, cenu s DPH. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok "Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ" OPET v platnom znení. |
Kontaktná osoba Objednávateľa, poverená na prevzatie tovaru, tovar prevezme na základe dodacieho listu alebo preberajúceho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru skontrolovať tovar, ktorý je predmetom plnenia a v prípade dodávky iného tovaru , poškodeného tovaru, tovaru, ktorý nespĺňa parametre stanovené Objednávateľom alebo nekompletnosti dodávky, takýto tovar neprevziať. V takomto prípade nevzniká Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej ceny. |
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za poručenie zmluvných podmienok. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Rozmery stolíku minimálne 50x50x85 cm, maximálne 55x55x95 cm | požadujeme |
Navrhnutá hodnota | Rozmery stolíku minimálne 40x40x85 cm, maximálne 55x55x95 cm | požadujeme |
Navrhujeme , aby objednávateľ umožnil dodať aj štandardnejšie rozmerové prevedenie stolíkov.
Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika
30.06.2021 08:00 — 11.08.2021 12:00
8,00 ks
4 640,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.06.2021 13:45
25.06.2021 13:15
25.06.2021 13:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.06.2021 14:30 - Vstupná ponuka | 4 640,00 | € | Cena bez DPH |
22.06.2021 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 636,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: