• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 12:40
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2021 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2021 14:25

Detail zákazky Z202113287

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 12:40
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2021 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2021 14:25

Základné údaje

Z202113287

OF-237386

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5818634

Objednávateľ

00598429

Elektrotechnický ústav Slovenskej akadémie vied

Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky pre zamestnancov

stravné poukážky, zabezpečenie služieb hromadného stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky pre zamestnancov
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky Eur 3,90
Cena provízie za dodanie predmetu zákazky Eur 0
Množstvo stravných poukážok ks 9000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane prepravy na miesto plnenia.
Predmet plnenia bude dodaný po častiach na základe jednotlivých objednávok podľa potreby objednávateľa. Dodanie bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra.
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných poukážok do 3 pracovných dní od podania objednávky prostredníctvom kuriérskej služby.
Objednávky môže objednávateľ zadať poštou, faxom, alebo elektronicky prostredníctvom internetu.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Celková cena za dodané stravné poukážky bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok.
Výška provízie je nulová ( 0 Eur) a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Lehota splatnosti faktúry 21 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ nebude faktúrovať žiadne iné sumy, provízie a poplatky ako sú uvedené v zmluve.
Výmena nepoužitých stravných poukážok za stravné poukážky pre nový kalendárny rok je možná jednorázovo najneskôr do 31.1. nasledujúceho kalendárneho roka.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Množstvo poukážok uvedené v opisnom formulári je orientačné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od fluktuácie zamestnancov a počtu klientov, pre ktorých sú poukážky určené. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové uvedené množstvo poukážok pričom dodávateľovi neodobratím celkového množstva nevzniká nárok na žiadnu formu sankcie či iného plnenia zo strany objednávateľa.
Dodávateľ musí predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa zoznam zmluvne dohodnutých minimálne 5 gastro prevádzok v okruhu 3 kilometrov od sídla Objednávateľa, ktoré akceptujú ním dodané stravné poukážky. Predložený zoznam musí obsahovať čestné vyhlásenie dodávateľa, podpísané osobou oprávnenou konať v mene dodávateľa, že má uzatvorený zmluvný vzťah týkajúci sa akceptácie jeho stravných poukážok so subjektami, ktoré uvádza v predloženom zozname.Nepredloženie zoznamu je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok Minimálne do konca kalendárneho roka v ktorom boli vydané
Interval objednávania stravných poukážok Raz mesačne, v prípade potreby aj viackrát

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dubravská cesta č. 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2021 09:00 — 31.12.2021 09:00

9 000,00 kus

35 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.06.2021 12:40

25.06.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.06.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 431
 171
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.06.2021 12:50 - Vstupná ponuka 35 100,00 € Cena s DPH
22.06.2021 11:56 - Najvýhodnejšia ponuka 35 099,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS