• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2021 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2021 13:55

Detail zákazky Z202113282

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2021 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2021 13:55

Základné údaje

Z202113282

OF-237391

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5816560

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

36526606

PARAPETROL a.s.

Štefánikova 15, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Studená asfaltová zmes letná

Asfaltová zmes

  • 44113620-7 - Asfalt
  • 44113700-2 - Materiály na opravu ciest
  • 44113800-3 - Materiály na úpravu povrchu ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Studená asfaltová zmes letná
Funkcia
1. Asfaltová zmes určená na dodatočné úpravy asfaltových povrchov.
2. Požadované množstvo: 4 000kg (balenie 25kg vrece).
3. Teplota spracovania od +5°C do 40°C. Balenie 25kg.
4. Skladovateľnosť minimálne 18 mesiacov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vykládky autožeriavom. Úspešný uchádzač zabezpečí dopravu na miesto určenia nákladným vozidlom, pričom konkrétne miesto určenia bude spresnené s úspešným uchádzačom po uzavretí zmluvy.
Veľkosť balenia je uvedené také, aké nám z hľadiska práce s daným materiálom najviac vyhovuje. Po vzájomnej dohode akceptujeme aj iné, čo najviac približné veľkosti balenia pri dodržaní celkového požadovaného množstva.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy – t.j. predloží, aký typ, veľkosť balenia a akú značku ponúka, pričom preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom.
Do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predloží úspešný uchádzač elektronicky jednotkovú cenu bez DPH, DPH, jednotkovú cenu s DPH, cena celkom bez DPH a s DPH.
Podkladom pre fakturáciu je čitateľný dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami s uvedením predmetu, množstva a dátumu dodania.
Verejný obstarávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry vystavenej po dodaní tovaru. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi. Na faktúru úspešný uchádzač uvedie číslo rámcovej dohody z EKS, ako aj číslo rámcovej objednávky, ktorú na základe uzatvorenej rámcovej dohody vystaví verejný obstarávateľ.
Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (doprava, balenie, iné...).
Záruka minimálne 24 mesiacov.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Súčasťou balenia bude aj návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Vysokoškolské mesto Ľ. Štúra - Mlyny, Staré Grunty 36, 841 04 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

29.06.2021 08:00 — 08.07.2021 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

1 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.06.2021 12:03

24.06.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2021 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 309
 45
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.06.2021 12:00 - Vstupná ponuka 1 300,00 € Cena bez DPH
23.06.2021 14:21 - Najvýhodnejšia ponuka 1 299,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS