• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 11:29
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2021 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2021 09:15

Detail zákazky Z202113271

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 11:29
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2021 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2021 09:15

Základné údaje

Z202113271

OF-237583

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5818620

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

47165367

FinStat, s. r. o.

Ľudmily Kraskovskej 1402/14, Bratislava, 85110, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístup do databázy firiem a finančných údajov

databáza

  • 72320000-4 - Databázové služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístup do databázy firiem a finančných údajov
Funkcia
Prístup do databázy firiem a finančných údajov
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.  Kompletná databáza firiem a finančných údajov organizácií a živnostníkov v Slovenskej republike priebežne aktualizovaná (denná aktualizácia na základe údajov z Obchodného vestníka, Registra účtovných závierok, Obchodného registra, Registra úpadcov) aj na základe ďalších zdrojov. prístup jednorázový
2.  Nefinančné údaje:-    základné údaje o firme: názov, IČO, DIČ, IČ DPH, presný počet zamestnancov z poznámok účtovnej závierky spoločnosti, adresa sídla, krajina, regionálne a odvetvové zaradenie, kontaktné informácie (každý kontakt v samostatnej bunke exportu), zápis do ORSR (Vložka, Oddiel, Údaje o prevádzkach), orgány spoločnosti, osoby figurujúce v spoločnosti, ich funkcie, prepojenie s inými spoločnosťami, koneční užívatelia výhod-    kompletná história dlhov spoločnosti (Socálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, daňové nedoplatky, pohľadávky štátu) áno
pokračovanie bodu 2.: -    kompletná história konkurzných a reštrukturalizačných konaní (vyhlásenie, začatie, ukončenie) -    záznamy platobných rozkazov a súdnych rozhodnutí -    databáza záložných práv áno
3.    Finančné údaje:-    spracované kompletné účtovné výkazy spoločnosti: Súvaha, Výkaz ziskov a strát - údaje zo všetkých typov šablón konvertované do typu 2011 (mikro účtovné závierky, typ 2011, 2014 a finančné výkazy finančných inštitúcií)-    manuálne spracované závierky inštitúcií vykazujúcich v IFRS štandardoch-    manuálne spracované závierky finančných inštitúcií-    súhrnné finančné údaje (EBITDA, tržby, zisk po a pred zdanením, pracovný kapitál)-    69 vypočítaných finančných ukazovateľov za všetky dostupné roky áno
pokračovanie bodu 3.: -    6 Credit skóringových modelov – za kompletné dostupné roky číselne aj graficky: Altman Z-score, INDEX 05, Quick test, Binkertov model, Index Bonity, Tafflerov model áno
4.    Funkcie databázy: -    vstup do webového rozhrania služby -    neobmedzené exportovanie údajov z databázy -    vyhľadávanie spoločností podľa názvu alebo IČO -    možnosť segmentácie firiem podľa 21 filtrov -    vyhľadávanie osôb figurujúcich v slovenských spoločnostiach -    monitorovanie neobmedzeného množstva subjektov s možnosťou voľby monitorovaných udalostí -    vyhľadávanie kritických udalostí firiem, nepodnikateľov a živnostníkov áno
5.    Informácie o insolvenčných konaniach pri spoločnostiach z Českej republiky. áno
6.    Výstupy z databáz: -    export účtovných závierok aj v anglickom a nemeckom jazyku -    exporty vo formáte xlsx s možnosťou zadávania filtrovacích kritérií -    generovanie finančných reportov vo formáte PDF -    individuálne exporty účtovných závierok a finančné reporty s predikčnými modelmi áno
7.    Zaškolenie, konzultácie a technická pomoc. áno
lehota plnenia 24 mesiacov
typ zdroja elektronické dáta
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu/označenia databázy
V cene bude započítaná cena všetkých činností, ktoré bude potrebné vykonať k poskytnutiu predmetu zmluvy.
Dodávateľ písomne oznámi objednávateľovi všetkých subdodávateľov, ktorí sa budú podieľať na poskytnutí predmetu zmluvy, do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ak zmluva nenadobudne účinnosť podľa podmienok uvedených v týchto osobitných požiadavkách, v plnom rozsahu zaniká.
Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty poskytnutia predmetu zmluvy sa chápe, ako podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky v predmete zmluvy.
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2021 07:00 — 30.06.2023 00:00

1,00 celý predmet zákazky

840,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.06.2021 11:29

25.06.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 426
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2021 07:15 - Vstupná ponuka 840,00 € Cena s DPH
24.06.2021 07:15 - Najvýhodnejšia ponuka 840,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS