• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2021 11:39
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2021 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2021 13:05

Detail zákazky Z202113270

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2021 11:39
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2021 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2021 13:05

Základné údaje

Z202113270

OF-237522

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5821532

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

45650276

Eviden Slovakia s.r.o.

Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podpora centrálnej infraštruktúry na ukladanie dát kritickej infraštruktúry

diskové polia 3PAR, softvér, disk, disková pamäť, databáza, databázový systém

  • 72300000-8 - Dátové služby
  • 32580000-2 - Dátové zariadenia

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technická a systémová podpora centrálnej infraštruktúry verejného obstarávateľa na ukladanie dát kritickej infraštruktúry
Funkcia
Predmetom zákazky je technická a systémová podpora kritickej centrálnej infraštruktúry verejného obstarávateľa na ukladanie dát, na ktorej sú uložené dáta a zálohy všetkých produkčných systémov na obdobie 48 mesiacov
Technická špecifikácia predmetu zákazky a parametrov jednotlivých zariadení je  evidovaná u výrobcu zariadení s názvom: "Support Account ID: CT-33010 PB 3C“.
Verejný obstarávateľ neumožňuje ekvivalentné riešenie, nakoľko verejný obstarávateľ vlastní dátovú infraštruktúru výrobcu "Hewlett Packard", ktorá je integrovaná do vlastného informačného systému. Dôvodom je predovšetkým ochrana predchádzajúcich investícií verejného obstarávateľa a ochrana prevádzkyschopnosti jeho kritickej infraštruktúry.
Sumárna špecifikácia požadovaných služieb:
1) Sys Handle: 3PAR LESY SR; start date: 1.7.2021; end date: 31.12.2021; Descritpion: CZ241401C4, CZ241401C5;SLA: FC 24x7x4 Onsite Response
2) Sys Handle: 3PAR-CZ3748763T;start date: 1.7.2021;end date: 30.6.2025;Descritpion: CZ3748763T, CZ3748763V;SLA: Proactive Care 24x7x4 Onsite Respons
3) Sys Handle: LESY-CREDITS;start date: 1.7.2021;end date: 30.6.2025;Descritpion: Credits;SLA: Credits
4) Sys Handle: M6720-CZ3735N1FN; start date: 1.7.2021; end date: 31.12.2021; Descritpion: 1x M670Encl CZ3735N1FN, 16x M6720 4TB 6G HDD; SLA: Proactive Care 24x7x4 Onsite Respons
5) Sys Handle: MSL-DEC94006JC;start date: 1.7.2021;end date: 31.8.2023;Descritpion: DEC94006JC;SLA: FC 24x7xNBD Onsite Response
6) Sys Handle: MSL-DEC94006JC EOSL;start date: 1.9.2023;end date: 30.6.2025;Descritpion: DEC94006JC HW support only;SLA: FC 24x7xNBD Onsite Response
7) Sys Handle: STOREONCE 1 EOSL;start date: 1.1.2025;end date: 30.6.2025;Descritpion: 7CE514P0XJ, 7CE514P12U;SLA: FC 24x7xNBD Onsite Response
8) Sys Handle: STOREONCE 2 EOSL;start date: 1.1.2025;end date: 30.6.2025;Descritpion: CZ24500859, CZ245008HP;SLA: FC 24x7xNBD Onsite Response
9) Sys Handle: STOREONCE-7CE514P0XJ;start date: 1.7.2021;end date: 31.12.2024;Descritpion: 2x HPE StoreOnce 4500/4700 24TB Upgrade;SLA: FC 24x7xNBD Onsite Response
10) Sys Handle: STOREONCE-CZ24500859;start date: 1.7.2021;end date: 31.12.2024;Descritpion: 2x HP StoreOnce 4500 24TB Backup;SLA: FC 24x7xNBD Onsite Response
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Potvrdenie o obchodnom partnerstve „Partner Ready“ s výrobcom zariadení - Hewlett Packard Enterprise Verejný obstarávateľ neumožňuje predloženie ekvivaleného potvrdenia, nakoľko verejný obstarávateľ vlastní dátovú infraštruktúru výrobcu "Hewlett Packard", ktorá je integrovaná do vlastného IS. ...
Potvrdenie o obchodnom partnerstve „Partner Ready“ s výrobcom zariadení - Hewlett Packard Enterprise ... Dôvodom je predovšetkým ochrana predchádzajúcich investícií verejného obstarávateľa a ochrana prevádzkyschopnosti jeho kritickej infraštruktúry.
Servis na hardvér a softvér s odozvou do 4 hodín 24x7 od nahlásenia prípadu. Záruka - áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1) Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi fotokópiu "Potvrdenia o obchodnom partnerstve min. Partner Ready s výrobcom zariadení - Hewlett Packard Enterprise", vydaného výrobcom, alebo autorizovanou certifikačnou autoritou
2) Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi technickú špecifikáciou poskytovanej služby
3) Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
4) V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať služby ako vlastník preukazujúci sa platným Potvrdením o obchodnom partnerstve „Partner Ready“ s výrobcom zariadení - firmou Hewlett Packard Enterprise má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10% s hodnoty zákazky. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúcej služby alebo ceny, ....
......, za ktorú to nie je možné dodať, alebo nesplnením osobitných požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
5) Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa ich doručenia. Fakturácia bude realizovaná 1 x za 12 mesiacov s platbou vopred.
6) Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z.
7) Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ...
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH daňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.07.2021 00:00 — 30.06.2025 23:59

1,00 súbor

205 006,89

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.06.2021 11:39

28.06.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.06.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 546
 38
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.06.2021 14:31 - Vstupná ponuka 205 006,89 € Cena bez DPH
28.06.2021 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 205 005,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS