• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2021 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2021 11:25

Detail zákazky Z202113253

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2021 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2021 11:25

Základné údaje

Z202113253

OF-237579

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5824280

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

31319823

Todos Bratislava s.r.o.

M. Sch. Trnavského 14, Bratislava, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vozidlá nižšej kategórie - kombi

Osobné vozidlá

  • 34111100-9 - Polododávky (automobil kombi)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vozidlo nižšej kategórie - kombi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobný automobil ks 12
Zdvihový objem motora cm3 1 000 1 600
Počet valcov ks 3
Výkon motora kW 70
Prevodovka automatická ° 6
Objem základného batožinového priestoru l 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Motor zážihový
Palivo benzín, min. Natural 95
Pohon predných kolies
Karoséria typu kombi
Farba interiéru čierna
Farba karosérie biela
Asistent výstrahy pred kolíziou (čelným nárazom)
Asistent podpory núdzového brzdenia
Min. zadné parkovacie senzory
Airbagy minimálne 6 ks
Min. manuálna klimatizácia
Autorádio s pripojením bluetooth a s ovládaním rádia na volante (multifunkčný volant)
Modelový rok minimálne 2021
Zážihový motor spĺňajúci emisnú normu podľa platnej legislatívy v čase dodania predmetu zákazky
Rezerva na oceľovom disku (min. dojazdová)
Alarm s centrálnym uzamykaním motorového vozidla
Letné komplety na vozidle - (Originál disky kolies od výrobcu) s letnými pneumatikami
Zimné komplety - (Originál disky kolies od výrobcu) so zimnými pneumatikami vzťahujúce sa k predmetu zákazky
Gumené koberce sada (interiér), gumený koberec v batožinovom priestore vozidla
Povinná výbava
Motorový olej v 1 litrovom balení pre ponúkaný predmet zákazky
Predĺžená záruka na 5 rokov/100 000 km (platí tá z podmienok, ktorá nastane skôr) a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole.
Súčasťou predmetu zákazky vo vzťahu ku každému vozidlu je aj inštalácia monitorovacieho systému totožného (kompatibilného) s doteraz používaným vo vozidlách verejného obstarávateľa (monitorovanie polohy vozidla a prihlásenie vodiča do systému cez karty zamestnancov s následným automatickým vytvorením stazky vozidla). Zodpovednosť a záruku za zariadenie monitorovacieho systému preberá dodávateľ tohto zariadenia, nie úspešný uchádzač. Verejný obstarávateľ používa monitorovací systém GX G2 Truck Data Memory.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nákup nových motorových vozidiel v súlade s Predmetom zmluvy / opisným formulárom, spôsobilých na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ.
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej prílohami poslanými v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR.
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia SR a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH.
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy, vrátane dopravy na miesto dodania určenom elektronicky Objednávateľom, ak sa s Objednávateľom nedohodne inak. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy, elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste dodania, elektronicky určenom Objednávateľom, oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska.
Dodávateľ dodá po dohode s Objednávateľom doklady potrebné pre uzatvorenie zákonného a havarijného poistenia (osvedčenie o evidencii vozidla časť II (technický preukaz) v slovenskom jazyku a faktúru). Pre samotný úkon postačujú kópie.
Dodávateľ dodá po dohode s Objednávateľom doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Originál osvedčenie o evidencii vozidla časť II (technický preukaz) v slovenskom jazyku, originál faktúry ako daňový doklad (nepostačuje zálohová), originál Certificate of Conformity (COC ) Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú.
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom.
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, platné osvedčenie o evidencii vozidla časť II (technický preukaz) v slovenskom jazyku, protokol COC, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie.
Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi:
i. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy;
ii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH;
iii. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy;
iv. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy;
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované.
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii / opisnom formulári / v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis vrátane dodania náhradných dielov. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, musia byť uvedené v preberacom protokole.
V prípade ak táto povinnosť bude porušená, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených nárokoch nárok aj na náhradu škody a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľa vznikne, okrem závad spojených s monitorovacím systémom. Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis (sieť servisov) nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa, okrem závad spojených s monitorovacím systémom.
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 (desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO.
Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu.
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

02.07.2021 09:00 — 02.10.2021 14:30

12,00 ks

205 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.06.2021 13:30

29.06.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.06.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 297
 109
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.06.2021 10:25 - Vstupná ponuka 205 200,00 € Cena bez DPH
29.06.2021 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka 205 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS