• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 10:32
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2021 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2021 11:00

Detail zákazky Z202113246

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 10:32
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2021 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2021 11:00

Základné údaje

Z202113246

OF-237552

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5818610

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
LIstová obálka C6, samolepiaca, otvor na dlhšej strane ( 1000 ks / bal.) bal 4
LIstová obálka C5, samolepiaca, otvor na dlhšej strane ( 1000 ks / bal.) bal 2
Obálka tašková, A4, samopeliaca, otvor na kratšej strane, s rozšíreným dnom ks 100
Dvojhárok linajkový, balenie 50 hárkov bal 10
Pero gelové- sada štyroch farieb ks 35
Guličkové pero , tenké písme, typ "Solidly", príp. ekvivalent, gumenný úchyt, farba náplne modrá ks 40
Popisovač Centropen Permanent čierny 2mm, príp. ekvivalent ks 12
Grafitové ceruzky v dreve s gumou mäkké ks 12
Tuha do mikroceruzky, HB, šírka stopy 0,5mm ks 12
Korekčná páska na papier, šírka stopy 5mm, Pritt, príp.ekvivalent ks 40
Samolepiace papierové popisovacie záložky , 12x45 mm, 5 farieb ks 40
Samolepiace bločky, 100 listov, rozmer 75x75 mm, farebný mix ks 40
Tekuté disperzné lepidlo, 100 g, Pritt Gamafix príp. ekvivalent ks 30
Euroobal A4, matný, hrúbka 45 um, balenie 100 ks bal 15
Prešpánový obal s 3 chlopňami s gumičkou v rohoch, mix farieb ks 10
Razítková farba modrá ks 5
Zinkové spony na papier, veľkosť 50mm, balenie 100 ks bal 15
Dovolenkové lístky, A6, blok/100 listov ks 10
Priepustka, A7, blok/100 listov ks 5
Priehľadná lepiaca páska, šírka 48 mm x 66 m ks 10
Špagát s prírodného materiálu- juta,návin 200 m, hrúbka 1,25 mm ks 5
Navlhčovač s hubkou ks 5
Pravítko z prihľadného plastu, 30 cm ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ zašle faktúru na adresu miesta plnenia a fakturačné údaje mu budú písomne oznámené.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o konkrétnych dodaných typoch kancelárskych potrieb do 48 hodín od zverejnenia zmluvy v CRZ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Framborská 23, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

29.06.2021 10:00 — 30.06.2021 10:00

1,00 cena celkom

700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.06.2021 10:32

25.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 73
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2021 08:41 - Vstupná ponuka 700,00 € Cena s DPH
25.06.2021 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 694,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS