• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2021 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2021 09:55

Detail zákazky Z202113245

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2021 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2021 09:55

Základné údaje

Z202113245

OF-237544

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5818612

Objednávateľ

44570783

Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.

Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK

Dodávateľ

31608426

EURO MEDIA Košice, s.r.o.

Rastislavova 104, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

CD-R 52x700MB, obálka na CD s okienkom

obálka na CD, CD-R 52x700MB

  • 30234300-1 - Kompaktné disky (CD)
  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. CD-R 52x700MB , min.80min./spindle
Funkcia
CD-R 52x700MB , min.80min./spindle
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CD-R 52x700MB , min.80min./spindle ks 10 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
CD-R 52x700MB , min.80min./spindle
min. 80 minút času pre audio nahrávky, alebo min.700 MB kapacity pre ukladanie dát pri rýchlosti zápisu 1x - 52x. Napaľovanie je možné na počítačových CD-DVD-Bluray napaľovačkách.
 2. obálka na CD papierová s priesvitným okienkom
Funkcia
obálka  na CD papierová s priesvitným okienkom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
obálka  na CD papierová s priesvitným okienkom ks 10 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery min. 124 x 124 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak Dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je Objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i) Čl. XVIII 2. časti Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, od zmluvy odstúpiť.
2. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje osoby oprávnenej k poskytovaniu informácií a prijímaniu objednávok týkajúcich sa predmetnej zákazky. Minimálny rozsah údajov / meno, priezvisko, telefónne číslo, e -mail/.
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať Objednávateľovi zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy podľa priloženej prílohy, technickú špecifikáciu tovaru, cenník ostatných druhov tovaru, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na vyžiadanie vzorky tovaru, ktoré chce dodať s dokladmi o splnení technickej špecifikácie.
4. V prípade, ak má Dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO.
5. Objednávateľ má právo žiadať ďalšie doklady pre posúdenie splnenia technickej špecifikácie. Dodávateľ je povinný túto dokumentáciu doručiť do 48 hodín od vyžiadania, ak sa nedohodnú inak.
6. Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa, pričom Objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru.
7. Objednávateľ má právo na výber farby materiálu tovaru uvedeného v technickej špecifikácii (ak je to relevatné).
8. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov.
9. Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužívaný tovar najneskôr do 5 kalendárnych dní od odoslania objednávky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne.
10. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je Dodávateľ povinný informovať Objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
11. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla Objednávateľa - pracovisko Košice, v čase od 8.00 do 14.00 hod. Objednávateľ vopred upresní Dodávateľovi miesto plnenia.
12. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Cena je konečná vrátane všetkých nákladov Dodávateľa.
13. Celkové množstvá a druhy jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
14. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo a druh tovaru. Dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.
15. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany Dodávateľa.
16. Nedodržanie požiadavky č. 1, 2, 3, 15, 26, 28, 30, 31, 32 Objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
17. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb Objednávateľa. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu Objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín po jej odoslaní.
18. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. Dodávateľ bude vystavené faktúry doručovať Objednávateľovi spolu s tovarom. Lehota splatnosti faktúry bude 30 kalendárnych dní odo dňa dodania tovaru.
19. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia
20. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
21. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky Objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
22. Dodávateľ sa zaväzuje Objednávateľovi dodať tovar v množstve, akosti, druhu a kvalite v súlade s touto zmluvou a objednávkou Objednávateľa.
23. Zodpovednosť za vady a záruka:
- nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na Objednávateľa momentom prevzatia tovaru od Dodávateľa,
- Dodávateľ poskytuje na tovar záruku za akosť v dĺžke minimálne dva roky, ak nie je v technickej špecifikácii uvedené inak,
- vady tovaru (napr. nezrovnalosti v počte, type, druhu, veľkosti, úplnosti dodávky, porušenie obalu a pod.) reklamuje Objednávateľ ihneď,
- chyby v kvalite reklamuje Objednávateľ písomne, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do konca záručnej lehoty tovaru,
- Dodávateľ je povinný do 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia reklamácie doručiť písomne svoje stanovisko Objednávateľovi,
- v prípade, že reklamácia je oprávnená, má Objednávateľ nárok na odstránenie chýb do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomného stanoviska Dodávateľom, a to odobratím chybnej dodávky v celom množstve a jej nahradenie novou, bezchybnou dodávkou bez akéhokoľvek nároku na finančné vyrovnanie od Objednávateľa,
- reklamácia musí obsahovať: druh a množstvo tovaru, číslo faktúry súvisiacej s reklamovaným tovarom,
- spolu s reklamáciou je Objednávateľ povinný doručiť Dodávateľovi aj reklamovaný tovar.
24. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
25. Úroky z omeškania a zmluvné pokuty:
V prípade omeškania Dodávateľa s dodávkou tovaru má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 0,1 % za každý deň omeškania z hodnoty objednávky nedodaného tovaru. Nárok na náhradu škody Objednávateľa uhradením zmluvnej pokuty Dodávateľom nie je dotknutý. Zmluvná pokuta je splatná v lehote 5 pracovných dní po doručení písomne uplatneného nároku Objednávateľa. Nárok Objednávateľa na náhradu škody zaplatením zmluvnej pokuty zostáva nedotknutý.
V prípade, že Objednávateľ neuhradí Dodávateľovi faktúru v stanovenej lehote, dostáva sa do omeškania a je povinný zaplatiť Dodávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z fakturovanej ceny, a to za každý deň omeškania pokiaľ si tento nárok Dodávateľ voči Objednávateľovi písomne uplatní.
V prípade omeškania Dodávateľa s vybavením oprávnenej reklamácie, má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 0,1 % za každý deň omeškania z celkovej ceny oprávnene reklamovaného tovaru. Zmluvná pokuta  je splatná v lehote 5 pracovných dní po doručení písomne uplatneného nároku Objednávateľa. Nárok Objednávateľa na náhradu škody zaplatením zmluvnej pokuty zostáva nedotknutý.
V prípade porušenia ktorejkoľvek povinnosti z tejto zmluvy zo strany Dodávateľa, je Dodávateľ povinný Objednávateľovi zaplatiť za každé jednotlivé porušenie niektorej z povinností zmluvnú pokutu vo výške 50 € a Objednávateľ  má zároveň právo na náhradu škody popri zmluvnej pokute. Zmluvná pokuta podľa tohto bodu zmluvy je v lehote 5 pracovných dní po doručení písomne uplatneného nároku Dodávateľa.
26. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
27. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
28. POZOR !!! Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
29. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny.
30. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.
31. Dodávateľ predložením ponuky akceptuje dodávku na odberné miesta odberateľa v rámci celého Slovenska bez nároku na dodatočné účtovanie dopravných nákladov.
32. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
33. Táto Zmluva zaniká:
-  uplynutím doby alebo prekročením finančného rozsahu tejto zmluvy,
- písomnou dohodou zmluvných strán,
- výpoveďou s 2-mesačnou výpovednou lehotou bez udania dôvodu,
- výpoveďou s 15-dňovou výpovednou lehotou z dôvodu podstatného porušenia ustanovení tejto zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Murgašova 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

20 000,00 ks

1 617,34

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.06.2021 10:33

25.06.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.06.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 415
 30
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.06.2021 11:20 - Vstupná ponuka 1 617,00 € Cena bez DPH
25.06.2021 07:37 - Najvýhodnejšia ponuka 1 612,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS