35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31559123
KSR - Kameňolomy SR, s.r.o.
Neresnícka cesta 3, Zvolen, 96001, SVK
6. Kamenivo pre vysprávky tryskovou metódou
drvený kameň, drvený kameň frakcie: 2-4, 2-5, kamenivo do bitúmenových zmesí
Tovar, Služba
1. Kamenivo pre vysprávky tryskovou metódou
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie špeciálneho drveného kameniva určeného na použitie pri vysprávkach ciest vysprávkovými súpravami TURBO 5000, vrátane dopravy do miesta určenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Predpokladané množstvo: Špeciálne drvené kamenivo frakcie 2-4 mm alebo 2-5 mm | tona | 1 | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Parametre - frakcia (granulometria - zrnitosť): 2-4 mm alebo 2-5 mm | áno |
Kamenivo musí spĺňať: | |
- parametre v zmysle STN EN 13043 - Kamenivo do bitúmenových zmesí a na nátery ciest, letísk a iných dopravných plôch, | áno |
- požiadavky katalógových listov pre kamenivo KLK 1/2012 vrátane dodatku č. 1/2016 ku KLK 1/2012, | áno |
- technické, technologické špecifikácie v zmysle TP 047 vydanom MDVaRR Katalóg technológií na opravy základných typov porúch vozoviek, | áno |
- kvalitatívne parametre, aby pri výrobe asfaltovej zmesi došlo miešaním kameniva a asfaltovej emulzie k štiepeniu, pričom jednotlivé kvapky asfaltu sa oddelia od vody a opäť sa vzájomne spoja, t. j. predmet zákazky musí mať také vlastnosti, že na ňom zostane len čistý asfalt, | áno |
- podmienky na využitie pri oprave ciest za použitia tryskovej technológie TURBO 5000 | áno |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody. |
2. Miesto plnenia - Rožňava. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody. |
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- podrobný rozpis ocenenej položky v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. |
- doklad o preukázaní zhody - posudzovaní parametrov v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z. ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov na príslušný tovar, alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu, |
- doklad - čestné vyhlásenie uchádzača, že tovar bude dodávaný z lomu, ktorý musí byť totožný s dokladom o preukázaní zhody vlastností vr. uvedenia názvu a adresy lomu potvrdené dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). |
- bezplatná vzorka predmetu plnenia o množstve min. 500 g pochádzajúcu z lomu, z ktorého dodávateľ predkladá doklad o preukázaní zhody výrobku. |
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - 6. Kamenivo do TURBA, doklady", |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 5 (piatich) dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS, |
- vzorku je potrebné doručiť tiež do 5 dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom EKS do sídla verejného obstarávateľa - osobne alebo poštou alebo doručovateľskou službou. |
6. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
7. Po vizuálnom posúdení súladu doručenej vzorky kameniva s účelom jeho použitia si objednávateľ vyhradzuje právo zadať kamenivo na rozbor akreditovanému laboratóriu. |
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania. |
9. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpis ocenenej položky - príloha č. 1). |
10. Jednotková cena ocenenej položky musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu dohody t. j. vrátane dopravy do miesta plnenia, naloženia - vyloženia tovaru v mieste plnenia. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v lehote: |
11.a) do 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
11.b) v prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody. |
11.c) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Ďalej sa zaväzuje, že oznámi kontaktnej osobe objednávateľa uvedenej na objednávke telefonicky alebo formou elektronickej pošty (email) predpokladaný čas doručenia minimálne 1 deň vopred. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje vystaviť a predložiť objednávateľovi pri každom dodaní predmetu plnenia vážny lístok, ktorý bude tvoriť prílohu dodacieho listu. |
13. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 2 (dvoch) pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2 dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
15. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody: |
15.a) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
15.b) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
15.c) nedodržanie zmluvnej jednotkovej ceny, |
15.d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie, |
15.e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom, |
15.f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody. |
16. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
13 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.06.2021 14:17
30.06.2021 15:00
30.06.2021 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.06.2021 10:18 - Vstupná ponuka | 13 800,00 | € | Cena bez DPH |
29.06.2021 10:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: