• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2021 10:50

Detail zákazky Z202113221

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2021 10:50

Základné údaje

Z202113221

OF-237550

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5816530

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

46323546

OFFICE STAR, s.r.o.

Šancová 63/3568, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronická čítačka kníh

Elektronická čítačka kníh

  • 30233000-1 - Archivačné a čítacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektronická čítačka kníh
Funkcia
Elektronická čítačka kníh
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Obal(púzdro) pre elektronickú čítačku kníh ONYX BOOX NOTE 3, materiál: umelá koža, jemné vnútorné vystuženie a ochrana displeja proti poškriabaniu, Napríklad: Puzdro pre čítačku e-kníh ONYX BOOX NOTE 2 a NOTE 3 1ks
2. Elektronická čítačka kníh: 10.3" podsvietený dotykový displej schopný rozoznávať 4096 úrovní prítlaku, typ displeja E Ink, rozlíšenie obrazovky 1872 × 1404px, operačná pamäť RAM aspoň 4GB, operačný systém ANDROID vo verzii 10 a vyššie, WiFi (802.11b/g/n/ac) +5Ghz, Bluetooth 5.0, aspoň 64 GB vnútorná pamäť, USB-C konektor, batéria s kapacitou aspoň 4300 mAh, podpora pre formáty PPT a PDF, v balení spolu so stylusom, Napríklad: ONYX BOOX NOTE 3 1ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a preukázania funkčnosti na mieste dodania.
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
5. Dodávateľ minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru upozorní objednávateľa na dodávku.
6. Dodávateľ na dodacom liste uvedie špecifikáciu dodávaného tovaru s uvedením značky a typu, uvedie záruky a výrobné čísla výrobcu. Záručná doba nesmie byť kratšia ako záručná doba poskytnutá výrobcom alebo distribútorom.
7. Dodávateľ dodá k tovaru návod v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média.
8. Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu.
9. Dodávateľ poskytne objednávateľovi bezplatný záručný servis na predmet plnenia zmluvy počas záručnej doby s nástupom technika na servisný zásah najneskôr do 12:00 hod nasledujúceho pracovného dňa po riadnom nahlásení vady.
10. Za riadne nahlásenie vady sa považuje doručenie písomnej žiadosti o vykonanie záručného servisu (vrátane potvrdeného e-mailu) so stručným opisom vady, uvedením času a predpokladaného dôvodu jej vzniku, mena, priezviska a pracovného postavenia oprávneného zástupcu objednávateľa pre tieto účely.
11. Pre odstránenie vady v záručnej dobe sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní.
12. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie.
13. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie v oprave.
14. Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady, výmena komponentov alebo iných častí predmetu zmluvy a pod.
15. V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa.
16. Nedodržanie predmetu zmluvy alebo lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
17. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy.
18. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
19. Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu, ak dodávateľ nesplní povinnosti uvedené v bode 11. a 12.
20. Platí alebo ekvivaletne iné s rovnakými alebo vyššími parametrami.
21. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Elektronická fakturácia nie je povolená.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

29.06.2021 10:00 — 15.07.2021 14:00

1,00 celý predmet zákazky

568,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.06.2021 09:43

24.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 372
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.06.2021 09:55 - Vstupná ponuka 568,90 € Cena s DPH
21.06.2021 16:24 - Najvýhodnejšia ponuka 568,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS