• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2021 10:47
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2021 11:00

Detail zákazky Z202113220

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2021 10:47
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2021 11:00

Základné údaje

Z202113220

OF-162593

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5818594

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36263800

SEZAKO Trnava, s.r.o.

Orešanská 11, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Znehodnotenie/zneškodnenie odpadov kategórie nebezpečných odpadov s katalógovým číslom 13 05 08/N/. zmesi odpadov z lapačov piesku a odlučovačov oleja z vody.

znehodnotenie/zneškodnenie odpadov, odpady

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odber, odvoz,zneškodnenie a likvidácia nebezpečného odpadu
Funkcia
Zhodnotenie/zneškodnenie odpadov kategórie nebezpečné odpady ( ďalej len "NO") vyprodukovaných organizačnými zložkami objednávateľa a s tým súvisiace činnosti realizované v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR č. 310/2013 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.
Zhodnotenie/zneškodnenie NO pre účely tejto zmluvy pozostáva z vykonania analytickej kontroly NO, odobratia NO zo sedimentačnej nádrže, následného vyčistenia - opláchnutia povrchu sedimentačnej nádrže tlakovou vodou, naloženia NO na prepravné prostriedky dodávateľa (automobilová cisterna s tlakovým čističom wap ) a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a vlastného zhodnotenie/zneškodnenie NO.
Súvisiace činnosti pre účely tejto zmluvy najmä zo spracovania a vedenia predpísanej dokumentácie a evidencie zhodnocovaného/zneškodňovaného NO.
13 05 08 /N/zmesi odpadov z lapačov piesku a odlučovačov oleja z vody
Predpokladané množstvo odpadu, kategórie určenej na zhodnotenie/zneškodnenie počas účinnosti tejto zmluvy je uvedené v bode 1.3 tejto zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od dodávateľa realizovať zhodnotenie/zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem odpadu s katalógovým číslom 13 05 08/N/ - zmesi odpadov z lapačov piesku a odlučovačov oleja z vody m3 10,0
Predpokladaný počet vývozov odpadu s katalógovým číslom 13 05 08/N/ vývoz 1
Opláchnutie povrchov sedimentačnej nádrže tlakovou vodou čistenie 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odber odpadov z pracoviska objednávateľa Podľa prevádzkových potrieb objednávateľa na základe avizovaného vývozu kontaktnou osobou objednávateľa, 14 dní pred požadovaným termínom vývozu.
Cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky Dodávateľ služby po odobratí NO zo sedimentačnej nádrže následne vyčistí nádrž a opätovne odoberie zmyté zvyšky NO zo stien nádrže.
Vstup a vjazd na pracoviská objednávateľa Dodávateľ služby je povinný 7 dní pred požadovaným vývozom z areálu objednávateľa predložiť menný zoznam pracovníkov a techniky s identifikačnými údajmi kontaktnej osobe objednávateľa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny za poskytnutie služby podľa tejto zmluvy na jednotlivé položky - jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie/ zhodnotenie za jeden m3 príslušného druhu odpadu a celkovej ceny za zneškodnenie/ zhodnotenie za jeden m3 príslušného druhu odpadu.
Požaduje sa, aby dodávateľ mal k vykonávaniu činnosti podľa tejto zmluvy udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky. Držiteľom platných dokladov podľa predchádzajúcej vety bude dodávateľ počas celej doby platnosti a účinnosti tejto zmluvy.
Požaduje sa, aby dodávateľ vykonával všetky činnosti a plnil zmluvu v súlade so zákonom o odpadoch, vyhláškou MŽP SR č. 310/2013 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov vrátane spracovania dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby.
Plnenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude realizované len na základe písomnej čiastkovej výzvy - objednávky/objednávok (ďalej len "objednávka") vystavenej objednávateľom na poskytnutie zazmluvnenej služby v súlade s podmienkami a v medziach zmluvy a jej špecifikácie, a to v rozsahu podľa takejto objednávky a za ostatných podmienok uvedených v zmluve.
Za objednávateľa budú vystavovať objednávky oprávnení objednávateľa, ktorí budú oprávnení a zodpovední za plnenie a realizáciu objednávok na strane objednávateľa. Objednávku doručí objednávateľ dodávateľovi najneskôr štrnásť (14) dní pred požadovaným termínom poskytnutia služby.
Objednávka vystavená objednávateľom musí obsahovať najmä : identifikačné údaje objednávateľa ( názov objednávateľa a jeho organizačnej zložky, adresu, zodpovednú osobu objednávateľa za realizáciu objednávky vrátane telefonického, faxového alebo e-mailového spojenia, IČO, bankové spojenie), číslo zmluvy, druh, predpokladané množstvo a miesto uloženia odpadov, požadovaný termín odtlačok pečiatky a podpis oprávnenej osoby objednávateľa.
Lehota pre poskytnutie plnenia na základe objednávky nebude kratšia ako 14 dní alebo podľa dohody zmluvných strán primeraná povahe plnení, ktoré budú predmetom objednávky.
Množstvo odpadov uvedených v objednávke bude stanovené na základe kvalifikovaného, odborného odhadu, predpokladu, maximálna prípustná odchýlka od skutočného množstva je +/- 10 %.
Objednávateľ bude s prihliadnutím na vlastné potreby a možnosti pri vystavovaní objednávok primerane dbať na dosiahnutie maximálnej vyťaženosti prepravných prostriedkov dodávateľa.
Objednávku doručí objednávateľ dodávateľovi najneskôr štrnásť (14) dní pred požadovaným termínom poskytnutia služby. Požaduje sa, aby dodávateľ doručil objednávateľovi jeden výtlačok ním potvrdenej objednávky do 7 pracovných dní od jej prijatia.
Požaduje sa, aby dodávateľ oznámil objednávateľovi presný termín plnenia a spôsob prepravy odpadov najneskôr 7 pracovných dní pred plnením.
Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení (metrologicky overená certifikovaná váha) a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú podkladmi pre fakturáciu.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska (II. časť "všeobecné zmluvné podmienky", bod 11.1. a 11.2. ) doplnené o príslušný kód zhodnotenia/zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 2 a 3 zákona o odpadoch (jeden z kódov pre činnosti R1 až R12 a D1 až D15) a názov hospodárskeho subjektu, ktorý zhodnotenie/zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi.
Miesto plnenia Bratislava III.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2021 08:00 — 30.07.2021 12:00

10,00 m3

1 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.06.2021 09:37

25.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 22
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.06.2021 12:13 - Vstupná ponuka 1 800,00 € Cena bez DPH
25.06.2021 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka 1 650,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS