• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2021 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2021 09:55
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2021 10:10

Detail zákazky Z202113198

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2021 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2021 09:55
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2021 10:10

Základné údaje

Z202113198

OF-237460

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5818586

Objednávateľ

00182869

Mestské kultúrne stredisko mesta Piešťany

A. Dubčeka 27, Piešťany, 92134, SVK

Dodávateľ

36399604

A.En. Slovensko s.r.o.

Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektrickej energie

Elektrická energia, kWh, distribúcia elektrickej energie, dodávka elektriny

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 1 rok do 4 odberných miest (OM) špecifikovaných odberateľom, vrátane zodpovednosti za odchýlku odberateľa vo všetkých štyroch OM a zabezpečiť u prevádzkovateľa distribučnej sústavy (PDS) pre odberateľa distribúciu elektrickej energie.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba 1. OM - VT kWh 3085
Predpokladaná ročná spotreba 1. OM - NT kWh 3111
Predpokladaná ročná spotreba 2. OM - JT kWh 3761
Predpokladaná ročná spotreba 3. OM - VT kWh 6716
Predpokladaná ročná spotreba 3. OM - NT kWh 781
Predpokladaná ročná spotreba 4. OM - VT kWh 30826
Predpokladaná ročná spotreba 4. OM - NT kWh 30444
Istič - 1. OM A 63
Istič - 2. OM A 125
Istič - 3. OM A 25
Istič - 4. OM A 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. OM - EIC Kód 24ZZS2000300000R
1. OM - číslo miesta spotreby - ČOM 3102000300
1. OM - distribučná sadzba C2-X3 ZSD 2T
1. OM - produkt E C4 - 2T
1. OM - napäťová úroveň NN
1. OM - typ merania C
1. OM - počet fáz 3
2. OM - EIC Kód 24ZZS2001169000Q
2. OM - číslo miesta spotreby - ČOM 3102001169
2. OM - distribučná sadzba C2-X3 ZSD 1T
2. OM - produkt E C2 - 1T
2. OM - napäťová úroveň NN
2. OM - typ merania C
2. OM - počet fáz 3
3. OM - EIC Kód 24ZZS2085004000R
3. OM - číslo miesta spotreby - ČOM 3102085004
3. OM - distribučná sadzba C2-X3 ZSD 2T
3. OM - produkt E C4 - 2T
3. OM - napäťová úroveň NN
3. OM - typ merania C
3. OM - počet fáz 3
4. OM - EIC Kód 24ZZS61069480004
4. OM - číslo miesta spotreby - ČOM 3106106948
4. OM - distribučná sadzba C2-X3 ZSD 2T
4. OM - produkt E C4 - 2T
4. OM - napäťová úroveň NN
4. OM - typ merania C
4. OM - počet fáz 3
Vyúčtovacie obdobie pre každé OM Kalendárny rok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy bude záväzok dodávateľa dodávať elektrinu do štyroch OM podľa špecifikácie objednávateľa za podmienok dohodutých v zmluve a Všeobecných obchodných podmienok dodávateľa, ktorých platné znenie bude prílohou zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlku za odberné miesto voči zúčtovateľovi odchýlok.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa distribúciu elektriny a služby spojené s dodávkou elektriny.
Odberateľ sa zaväzuje dodanú elektrinu odoberať a zaplatiť na dodávku elektriny a za distribučné služby cenu podľa zmluvy.
Dodaná elektrina je taká, ktorá prešla meradlami v OM v množstve, ktoré dodávateľovi poskytol PDS.
Deň začiatku dodávky: 01.07.2021 o 00.00 hod.
Deň skončenia dodávky: 30.06.2022 o 24.00 hod.
Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku odberateľa v plnom rozsahu.
Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok.
Dodávateľ v zmluve uvedie EIC kódy všetkých OM.
Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za predpokladané množstvo elektriny pre všetky štyri OM za 12 mesiacov, cenu za poskytnutie distribučných služieb v cenách príslušného PDS, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému, schválené pre obdobie dodávky ÚRSO,
pokračovanie: cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, odvod do Národného jadrového fondu, určený osobitným predpisom, spotrebnú daň.
Cena za elektrinu bude faktúrovaná v mene EUR.
Cena za distribúciu a systémové služby je regulovaná a schvaľovaná ÚRSO.
Ak sa počas plnenia zmluvy zmení cenové rozhodnutie ÚRSO, dodávateľ to musí písomne oznámiť objednávateľovi.
Ak sa zmenia počas plnenia zmluvy ceny rozhodnutím ÚRSO, dane a poplatky štátom určené, budú upravené dodatkom k zmluve.
Fakturačným obdobím je jeden rok.
Platba za zmluvné plnenie sa bude realizovať mesačne na základe faktúr za opakované plnenie v sume 100 % predpokladaného mesačného odberu, splatných v 15. deň mesiaca dodávky.
Vyúčtovacia faktúra bude doručená po odpočte skutočnej spotreby za kalendárny rok a bude obsahovať množstvo a sumu za skutočne odobratú elektkrinu s odpočtom faktúr za opakované plnenie. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 20 dní po jej dodaní odberateľovi.
Dodávateľ predloží výpis z OR, živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávku predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží oprávnenie o odbornej spôsobilosti na dodávku predmetu zákazky, ktorým je osvedčenie, prípadne rozhodnutie o vydaní povolenia ÚRSO.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov od 01.7.2021 do 30.06.2022.
Každá zo zmluvných strán je oprávnená od zmluvy odstúpiť ak
a) druhá zmluvná strana podala na seba návrh na vyhlásenie konkurzu alebo
b) bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá zmluvná strana je platobne neschopná alebo v úpadku, alebo
c) bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, alebo
d) druhá zmluvná strana vstúpila do likvidácie.
Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení všetkých štyroch OM v distribučnej sieti.
Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. A. Dubčeka 27, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

30.06.2021 08:19

78 724,00 kWh

16 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.06.2021 08:27

25.06.2021 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.06.2021 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 101
 48
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2021 06:21 - Vstupná ponuka 16 500,00 € Cena bez DPH
25.06.2021 08:01 - Najvýhodnejšia ponuka 16 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS