• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2021 08:54
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2021 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2021 09:55

Detail zákazky Z202113192

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2021 08:54
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2021 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2021 09:55

Základné údaje

Z202113192

OF-237393

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5816506

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

50302931

Mäso Liptov s.r.o.

Liptovská Porúbka 443, Liptovská Porúbka, 03301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé mäso hovädzie, teľacie, bravčové, jahňacie a baranie, rôzne čerstvé mäsa

Čerstvé mäso

  • 15110000-2 - Mäso
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zákazka
Funkcia
Predmetom zákaziek je nákup čerstvého hovädzieho, bravčového mäsa. Mäso bude použité na prípravu stravy pre potreby stravovacieho zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hovädzie predné bez kosti - krk – býk kg 400
Hovädzie predné bez kosti - kližka – býk kg 400
Hovädzia sviečkovica - býk kg 50
Hovädzí vysoký roštenec bez kosti - býk kg 150
Hovädzia falošná sviečková - býk kg 200
Hovädzie zadné bez kosti kuchynská úprava – býk kg 1500
Hovädzie držky čistené surové ( nie predvarené) kg 300
Hovädzie kosti špikové rezané kg 100
Bravčové plece bez kosti kg 2500
Bravčový bôčik bez kosti kg 200
Bravčové koleno s kosťou zadné ( bez paprčky) kg 200
Bravčové karé bez kosti bez retiazky KÚ kg 2000
Bravčové karé s kosťou kg 100
Bravčová krkovička bez kosti KU kg 350
Bravčová panenka bez palca kg 500
Bravčové stehno bez kosti, kuchynská úprava orech kg 50
Bravčové srdce kg 50
Bravčová pečeň kg 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čerstvé mäso musí byť dodané v akosti a kvalite I. triedy, zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zák. č. 152/1995 Z.z. -
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006 - 100 PK -
Mäso musí byť čerstvé. Objednávateľ nebude akceptovať ekvivalenty mrazeného mäsa, alebo vákuového charakteru -
Potvrdenie prevádzkarní, ktoré zaobchádzajú, pripravujú alebo produkujú produkty živočíšneho pôvodu, pre ktoré sú ustanovené požiadavky v nariadení (ES) č. 853/2004 -
a musia byť schválené príslušným orgánom v súlade s článkom 31 ods.2 nariadenia (ES) č. 882/2004 v platnom znení a článkom 3 nariadenia (ES) č. 854/2004 v platnom znení a zákona č. 39/2007 Z. z. o veterinárnej starostlivosti v znení neskorších predpisov ostatnej súvisiacej legislatívy -
ktorým sa preukáže pridelenie úradného schvaľovacieho čísla podľa kategórie činnosti a pridruženej činnosti pre prevádzku skladu na skladovanie, manipuláciu a preskupovanie čerstvého mäsa balených v priamom a druhom obale, na jeho skladovanie, uvádzanie na trh
, prípadne ekvivalentný doklad podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača
Predložené doklady nemusia byť originál.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia dohody zašle objednávateľovi na e-mail, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok.
Všetky uvedené doklady na plnenie tejto Rámcovej dohody, ktoré je povinný dodávateľ doručiť do 3 pracovných dní, akceptuje sa zaslanie emailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený.
Porušenie uvedených predchádzajúcich povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa dodávka čerstvého mäsa, ktorého z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare, alebo na dodacom liste a neuplynula viac ako 1/3.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar označený podľa § 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení a doplnení neskorších predpisov (uvedené najmä hmotnosť, názov tovaru, doba spotreby, názov výrobcu,spôsob skladovania, krajina pôvodu....).
Objednávateľ požaduje doloženie memoranda dodávateľa o pôvode predmetu dodávky (krajina chovu, krajina porážky, krajina expedície a úpravy produktu).
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto rámcovej dohody, nie je možné postúpiť na tretiu osobu.
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok. Dodávku tovaru zabezpečiť denne v pondelok až piatok čase od 07,00-10,00 hodine na základe objednávky vystavenej v predchádzajúci deň dodania v časovom horizonte do 09,00 hod.
Tovar musí byť označený v súlade s § 9 zákona č.152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR.
V zmysle ustanovení Rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu v celom rozsahu.
Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstva bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravovaných a podobne.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený požiadať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,15% vo výške z kúpnej ceny tovaru, s ktorého sa predávajúci omeškal a to za každú aj započatú hodinu omeškania s dodaním tovaru.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky, má objednávateľ nárok na uhradenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru.
Cena je maximálna, vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru.
Lehota na úhradu kúpnej ceny je v súlade so zákonom č. 91/2019 Z.z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Právne vzťahy, ktoré táto rámcová dohoda výslovne neupravujú, sa riadia príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky.
V prípade, že niektoré ustanovenie sa, či už vzhľadom k platnému právnemu poriadku Slovenskej republiky alebo vzhľadom k jeho zmenám, ukáže neplatným, neúčinným, sporným alebo niektoré ustanovenie chýba, zostávajú ostatné ustanovenie RD touto skutočnosťou nedotknuté.
Namiesto dotknutého ustanovenia nastupuje buď ustanovenie príslušného platného všeobecne záväzného právneho predpisu Slovenskej republiky, ktorý je svojou povahou a účelom najbližší zamýšľanému účelu obstarávania čerstvého mäsa.
Dodávateľ sa zaväzuje zvlášť vyfakturovať dodaný potravinársky tovar po jednotlivých sadzbách DPH, (10% a 20%)
Odstúpenie od zmluvy musí byť druhej strane oznámené písomne, inak je neplatné a musí v ňom byť uvedený dôvod, pre ktorý zmluvná strana od zmluvy odstupuje.
Zmluvné strany sa dohodli, že podstatné porušenie rámcovej dohody budú považovať: a) na strane predávajúceho:
- nedodržanie záväzku dodania tovaru v dohodnutom množstve, akosti, vyhotovení a/alebo termíne podľa tejto dohody.
- neodstránenie vád tovaru predávajúcim v lehote dohodnutej na vybavenie reklamácie.
- opakovaná reklamácia tovaru.
Pred uplynutím doby platnosti zmluvy je možné ju vypovedať každou zo zmluvných strán v dvojmesačnej výpovednej lehote, a to aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede.
Objednávateľ je oprávnený si uplatniť voči poskytovateľovi jednorazovo zmluvnú pokutu vo výške 3500 EUR (slovom Tritisícpäťsto EUR) ak objednávateľ v súvislosti s podstatným porušením tejto dohody uplatní inštitút odstúpenia od dohody, alebo poskytovateľ svojvoľne ukončí túto Rámcovú dohodu.
Objednávateľ nebude akceptovať ekvivalenty mrazeného mäsa, alebo mäsa baleného vákuovo.
Názov Upresnenie
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody dodávateľ predloží: -Doklad (rozhodnutie, oznámenie) Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR -potvrdenie prevádzkarní, ktoré zaobchádzajú, pripravujú alebo produkujú produkty živočíšneho pôvodu .
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej dohody doručí obstarávateľov podrobný rozpis cenovej ponuky. Ceny uvedie za mernú jednotku (kg, ks) bez DPH a s DPH, ako aj cena celkom s požadovanými množstvami s DPH a bez DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 1 zákazka

60 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.06.2021 08:00

24.06.2021 08:54

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2021 09:09

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 134
 53
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.06.2021 13:38 - Vstupná ponuka 60 000,00 € Cena s DPH
23.06.2021 13:10 - Najvýhodnejšia ponuka 58 261,35 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS