36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
30346461
Ing. Miroslav Vančo MIVASOFT
M.R.Štefánika 67/14, Šaľa, 92701, SVK
Kolaboratívne roboty s príslušenstvom
kolaboratívny robot s príslušenstvom
Tovar, Služba
1. Kolaboratívny robot s príslušenstvom (nosnosť 3 kg)
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kolaboratívny robot s príslušenstvom (nosnosť 3 kg) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výkon: | |
opakovateľnosť | ± 0,1 mm / ± 0,0039 in (4 mils) |
prevádzková teplota | 0-50° |
príkon | Min. 90 W, typicky 125 W, max. 250 W |
kolaboratívne fungovanie | 15 vyspelých nastaviteľných bezpečnostných funkcií TüV NORD schválená bezpečnostná funkcia Skúšané v súlade s: EN ISO 13849:2008PLd EN ISO 10218-1:2011, odstavec 5.4.3 |
napájanie | 230V; 50Hz |
Špecifikácia: | |
úžitkové zaťaženie | min. 3 kg / 6,6 Ibs |
dosah | min. 500 mm / 19,7 in |
stupne voľnosti | 6 otočných kĺbov |
programovanie | grafické užívateľské rozhranie Polyscope na paneli s min. 12˝ dotykovým displejom |
Pohyb osí robotického ramena: | |
podstavec | pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s |
rameno | pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s |
lakeť | pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s |
zápästie 1 | pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 360° / s |
zápästie 2 | pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 360° / s |
zápästie 3 | pracovný rozsah nekonečné maximálna rýchlosť ± 360° / s |
bežný nástroj | maximálna rýchlosť 1 m / s / 39,4 in / s |
Vlastnosti: | |
klasifikácia IP | min. IP 64 |
ISO Class Cleanroom | 5 |
hluk | <65 dB(A) |
montáž robota | ľubovoľná |
I/O porty | digitálne vstupy 2 digitálne výstupy 2 analógové vstupy 2 analógové výstupy 0 |
I/O elektrické napájanie nástroja | 12 v / 24 v 600 mA v nástroji |
Fyzické: | |
rozmery | ∅ 128 mm |
materiály | hliník, plast PP |
typ konektora nástroja | M8 |
dĺžka kábla robotického ramena | 6 m |
hmotnosť s káblom | 11 kg |
Elektrický uchopovač : | |
priemer uchopovanej súčiastky | ∅ 40 mm |
druh uchopovanej súčiastky | rotačná |
podstava - stôl pod robot | 1 ks |
2. Kolaboratívny robot s príslušenstvom (nosnosť 5 kg)
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kolaboratívny robot s príslušenstvom (nosnosť 5 kg) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výkon: | |
opakovateľnosť | ± 0,1 mm / ± 0,0039 in (4 mils) |
prevádzková teplota | 0-50° |
príkon | Min. 90 W, typicky 150 W, max. 325 W |
kolaboratívne fungovanie | 15 vyspelých nastaviteľných bezpečnostných funkcií TüV NORD schválená bezpečnostná funkcia |
kolaboratívne fungovanie | Skúšané v súlade s: EN ISO 13849:2008 PL d EN ISO 10218-1:2011, odstavec 5.4.3 |
napájanie | 230V; 50 Hz |
Špecifikácia: | |
úžitkové zaťaženie | min. 5 kg |
dosah | min. 850 mm |
stupne voľnosti | 6 otočných kĺbov |
programovanie | grafické užívateľské rozhranie Polyscope na paneli s min. 12˝ dotykovým displejom |
Pohyb osí robotického ramena: | |
podstavec | pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s |
rameno | pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s |
lakeť | pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s |
zápästie 1 | pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s |
zápästie 2 | pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s |
zápästie 3 | pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s |
bežný nástroj | maximálna rýchlosť 1 m / s / 39,4 in / s |
Vlastnosti: | |
klasifikácia IP | min. IP 54 |
ISO Class Cleanroom | 5 |
hluk | pomerne nízky hluk |
montáž robota | ľubovoľná |
I/O porty | digitálne vstupy 2 digitálne výstupy 2 analógové vstupy 2 analógové výstupy 0 |
I/O elektrické napájanie nástroja | 12 v / 24 v 600 mA v nástroji |
Fyzické: | |
rozmery | ∅ 149 mm |
materiály | hliník, plast PP |
typ konektora nástroja | M8 |
dĺžka kábla robotického ramena | 6 m |
hmotnosť s káblom | 18,4 kg |
Elektrický uchopovač : | |
priemer uchopovanej súčiastky | ∅ 40 mm |
druh uchopovanej súčiastky | rotačná |
podstava - stôl pod robot | 1 ks |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy. |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu, uvedenie do prevádzky na mieste plnenia (predvedenie a odskúšanie predmetu zmluvy) a zaučenia/zaškolenie k obsluhe min. 4 osôb na mieste plnenia. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť dokumenty so špecifikáciou preukazujúcou splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s rovnakými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie rovnakých alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávané tovary musia byť nové, nepoužívané, kompletné, funkčné, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy, požadovať náhradu škody a udeliť negatívnu referenciu. |
Objednávateľ požaduje bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby počas záručnej doby. Záruka je 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s odstránením prípadnej poruchy vrámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Predmet zmluvy je dodávateľ oprávnený dodať až po ukončení tejto kontroly. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
Zmluva nadobudne účinnosť a bude sa riadiť ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. ČASŤ „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ , Čl. XV. „Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ“ v platnom znení. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ. |
Dodávateľ je povinný uvádzať na faktúre a dodacom liste/preberacom protokole názov a ITMS2014+ kód projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a zamedzilo sa dvojitému financovaniu. Názov a ITMS2014+ kód projektu Objednávateľ oznámi Dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Uvedené doklady Objednávateľ požaduje dodať v troch originálnych vyhotoveniach. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak sa dodávateľ stane počas realizácie plnenia zmluvy platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade s vysúťaženou cenou t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
09.08.2021 08:00 — 31.01.2022 16:00
2,00 ks
68 060,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.06.2021 16:05
02.07.2021 11:00
02.07.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.06.2021 07:47 - Vstupná ponuka | 68 059,20 | € | Cena s DPH |
02.07.2021 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 67 980,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: