• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2021 16:05
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2021 11:50

Detail zákazky Z202113066

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2021 16:05
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2021 11:50

Základné údaje

Z202113066

OF-236160

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5830774

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

30346461

Ing. Miroslav Vančo MIVASOFT

M.R.Štefánika 67/14, Šaľa, 92701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kolaboratívne roboty s príslušenstvom

kolaboratívny robot s príslušenstvom

  • 42997300-4 - Priemyselné roboty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kolaboratívny robot s príslušenstvom (nosnosť 3 kg)
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kolaboratívny robot s príslušenstvom (nosnosť 3 kg) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výkon:
opakovateľnosť ± 0,1 mm / ± 0,0039 in (4 mils)
prevádzková teplota 0-50°
príkon Min. 90 W, typicky 125 W, max. 250 W
kolaboratívne fungovanie 15 vyspelých nastaviteľných bezpečnostných funkcií TüV NORD schválená bezpečnostná funkcia Skúšané v súlade s:     EN ISO 13849:2008PLd     EN ISO 10218-1:2011, odstavec 5.4.3
napájanie 230V; 50Hz
Špecifikácia:
úžitkové zaťaženie min. 3 kg / 6,6 Ibs
dosah min. 500 mm / 19,7 in
stupne voľnosti 6 otočných kĺbov
programovanie grafické užívateľské rozhranie Polyscope na paneli s min. 12˝ dotykovým displejom
Pohyb osí robotického ramena:
podstavec pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s
rameno pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s
lakeť pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s
zápästie 1 pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 360° / s
zápästie 2 pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 360° / s
zápästie 3 pracovný rozsah nekonečné maximálna rýchlosť ± 360° / s
bežný nástroj maximálna rýchlosť 1 m / s / 39,4 in / s
Vlastnosti:
klasifikácia IP min. IP 64
ISO Class Cleanroom 5
hluk <65 dB(A)
montáž robota ľubovoľná
I/O porty digitálne vstupy    2 digitálne výstupy    2 analógové vstupy    2 analógové výstupy    0
I/O elektrické napájanie nástroja 12 v / 24 v 600 mA v nástroji
Fyzické:
rozmery ∅ 128 mm
materiály hliník, plast PP
typ konektora nástroja M8
dĺžka kábla robotického ramena 6 m
hmotnosť s káblom 11 kg
Elektrický uchopovač :
priemer uchopovanej súčiastky ∅ 40 mm
druh uchopovanej súčiastky rotačná
podstava - stôl pod robot 1 ks
 2. Kolaboratívny robot s príslušenstvom (nosnosť 5 kg)
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kolaboratívny robot s príslušenstvom (nosnosť 5 kg) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výkon:
opakovateľnosť ± 0,1 mm / ± 0,0039 in (4 mils)
prevádzková teplota 0-50°
príkon Min. 90 W, typicky 150 W, max. 325 W
kolaboratívne fungovanie 15 vyspelých nastaviteľných bezpečnostných funkcií TüV NORD schválená bezpečnostná funkcia
kolaboratívne fungovanie Skúšané v súlade s:     EN ISO 13849:2008 PL d     EN ISO 10218-1:2011, odstavec 5.4.3
napájanie 230V; 50 Hz
Špecifikácia:
úžitkové zaťaženie min. 5 kg
dosah min. 850 mm
stupne voľnosti 6 otočných kĺbov
programovanie grafické užívateľské rozhranie Polyscope na paneli s min. 12˝ dotykovým displejom
Pohyb osí robotického ramena:
podstavec pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s
rameno pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s
lakeť pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s
zápästie 1 pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s
zápästie 2 pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s
zápästie 3 pracovný rozsah ± 360° maximálna rýchlosť ± 180° / s
bežný nástroj maximálna rýchlosť 1 m / s / 39,4 in / s
Vlastnosti:
klasifikácia IP min. IP 54
ISO Class Cleanroom 5
hluk pomerne nízky hluk
montáž robota ľubovoľná
I/O porty digitálne vstupy    2 digitálne výstupy    2 analógové vstupy    2 analógové výstupy    0
I/O elektrické napájanie nástroja 12 v / 24 v 600 mA v nástroji
Fyzické:
rozmery ∅ 149 mm
materiály hliník, plast PP
typ konektora nástroja M8
dĺžka kábla robotického ramena 6 m
hmotnosť s káblom 18,4 kg
Elektrický uchopovač :
priemer uchopovanej súčiastky ∅ 40 mm
druh uchopovanej súčiastky rotačná
podstava - stôl pod robot 1 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy.
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu, uvedenie do prevádzky na mieste plnenia (predvedenie a odskúšanie predmetu zmluvy) a zaučenia/zaškolenie k obsluhe min. 4 osôb na mieste plnenia.
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet  s rozpisom jednotkových cien s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť dokumenty so špecifikáciou preukazujúcou splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného  tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný  predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s rovnakými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie rovnakých alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávané tovary musia byť nové, nepoužívané, kompletné, funkčné, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky  a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo  v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a  Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy, požadovať náhradu škody a udeliť negatívnu referenciu.
Objednávateľ požaduje bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby počas záručnej doby. Záruka je 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s odstránením prípadnej poruchy vrámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Predmet zmluvy je dodávateľ oprávnený dodať až po ukončení tejto kontroly.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi predmet plnenia,  v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Zmluva nadobudne účinnosť a bude sa riadiť ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. ČASŤ „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ , Čl. XV. „Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ“ v platnom znení.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na  základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ.
Dodávateľ je povinný uvádzať  na faktúre a dodacom liste/preberacom protokole názov a ITMS2014+ kód projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a  zamedzilo sa dvojitému financovaniu. Názov a ITMS2014+ kód projektu Objednávateľ oznámi Dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Uvedené doklady Objednávateľ požaduje dodať v troch originálnych vyhotoveniach.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak sa dodávateľ stane počas realizácie plnenia zmluvy platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade  s vysúťaženou cenou  t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

09.08.2021 08:00 — 31.01.2022 16:00

2,00 ks

68 060,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.06.2021 16:05

02.07.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.07.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 212
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.06.2021 07:47 - Vstupná ponuka 68 059,20 € Cena s DPH
02.07.2021 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka 67 980,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS