• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2021 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2021 12:20

Detail zákazky Z202113040

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2021 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2021 12:20

Základné údaje

Z202113040

OF-236769

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5814319

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

51312832

abaWood, s.r.o.

Fučíkova 460, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stoličky a taburet

sedenie, stolička, čalúnenie, ergonomické tvarovanie, ekokoža, taburet, kolieska

  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička
Funkcia
Kancelárska stolička do kancelárie.
postavenie na päťramennom kríži s piatimi kolieskami,
otočná s mechanizmom Multiblock umožňujúci hojdanie stoličky s blokáciou vo viacerých polohách,
regulácia protitlaku operadla nastavíteľná pomocou skrutky pod sedákom, výškové nastavenie stoličky pomocou plynového piestu ovládaného páčkou umiestnenou pod sedadlom stoličky, sedák a operadlo stoličky čalúnené látkou zo prednej strany, chrbát a boky stoličky čalúnené ekokožou, ergonomické tvarovanie sedenia, nastaveniteľná opiera hlavy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelárska stolička (napr. HALMAR - Chrono) - pevné podrúčky, nastaviteľná opierka hlavy, ks. 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nosnosť min. 120 kg
mechanizmus Multiblock s blokáciou vo viacerých polohách
farba čiernobiele prevedenie
Výška operadla 41 cm
materiál eko koža, látka
Povolená odchýlka v rozmeroch +/- 2 cm
 2. Stolička - taburet
Funkcia
Kozmetický a kadernícky taburet na kolieskach Weelko FAST s výškovo-nastaviteľným sedom, chrómovou stabilnou konštrukciou a polstrovaním z umelej kože, farba sedadla biela, plynová báza, chrómovaná päťlúčové konštrukcia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
stolička - taburet na kolieskach (napr. Weelko FAST biela) ks. 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nastaviteľná výška sedadla 52–72 cm
priemer sedadla 33 cm
výška sedadla 7 cm
nosnosť min. 100 kg
priemer chrómového podstavca 51 cm
hĺbka chrómového podstavca 13 cm
hmotnosť produktu max. 5 kg
Povolená odchýlka v rozmeroch +/- 2 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálnym uvedenými, respektíve lepšími parametrami.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru s obrázkami, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Výsledný odtieň predmetu zmluvy musí zodpovedať farbe uvedenej v prílohe.
Ak predložená špecifikácia nie je v súlade so zadanou špecifikáciou, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo od zmluvy odstúpiť a tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (použitý, poškodený, nefunkčný, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, dodávateľa je povinný odstrániť zistené vady na svoje náklady.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. J. Herdu 2, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

28.06.2021 08:00 — 09.07.2021 11:00

6,00 kusy

700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.06.2021 11:03

23.06.2021 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2021 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 251
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.06.2021 12:48 - Vstupná ponuka 696,00 € Cena s DPH
18.06.2021 12:48 - Najvýhodnejšia ponuka 696,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS