• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2021 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2021 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2021 10:05

Detail zákazky Z202113037

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2021 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2021 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2021 10:05

Základné údaje

Z202113037

OF-237290

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5814313

Objednávateľ

37861298

Nitriansky samosprávny kraj

Rázusova 2A, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

36657719

REVIS-SERVIS spol. s.r.o.

Na Priehon 875/2A, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie originálnych tonerov do tlačiarní pre VKOC NSK.

tonery

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonery
Funkcia
Dodávateľ dodá originálne tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení a kopírovacích strojov v štandardnej kvalite, dopraví ich na vlastné náklady na odberateľom určené miesto dodania v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miest určených objednávateľom. Prázdne tonery dodávateľ preberie od objednávateľa pri dodávke tonerov. Prevzatie pri odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa vyhlášky Ministerstva ŽP SR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
TN-1090 pre tlačiareň BROTHER HL-1222WE ks 0 72
HPCF217A/17A pre tlačiareň HP LaserJet Pro M102A ks 0 72
71B20K0 pre tlačiareň Lexmark CX417de ks 0 5
71B20C0 pre tlačiareň Lexmark CX417de ks 0 5
71B20Y0 pre tlačiareň Lexmark CX417de ks 0 5
71B20M0 pre tlačiareň Lexmark CX417de ks 0 5
HPW2030X(415X) pre tlačiareň HP ColorLaserJet Pro MFP M479dw ks 0 15
HPW2031X(415X) pre tlačiareň HP ColorLaserJet Pro MFP M479dw ks 0 15
HPW2032X(415X) pre tlačiareň HP ColorLaserJet Pro MFP M479dw ks 0 15
HPW2033X(415X) pre tlačiareň HP ColorLaserJet Pro MFP M479dw ks 0 15
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako uvedené predpokladané množstvo tovaru.
Predmet zákazky bude uskutočňovaný čiastkovými kúpnymi zmluvami (objednávkami), na základe ktorých dôjde k plneniu.
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpis cien jednotlivých požadovaných položiek do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu dodať objednané množstvo tovaru do 3 dní od prijatia objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe Objednávateľa, uvedenej v objednávke, oznámiť dátum a čas dodania predmetu zákazky minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. V prípade, že Dodávateľ neoznámi termín dodávky, Objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ.
Ďalej sa požaduje predložiť do 5 dní kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa: meno, priezvisko, pracovná pozícia, telefónne číslo, e-mail, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky, prípadne reklamácie.
Originálne tonery zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Všetky ponúkané originálne tonery musia spĺňať podmienky stanovené technickou normou ISO/IEC 11798 (archivovateľnosť vytlačených dokumentov) a ISO/IEC 19752 (vyťažiteľnosť tonera).
Je potrebné predložiť potvrdenie výrobcu alebo jeho oficiálneho zástupcu o tom, že tonerové a atramentové náplne sú originálne, nie kompatibilné a nie alternatívne. Spĺňajú podmienky podľa technických noriem ISO/IEC 19752, 19798 alebo 24711 a spĺňajú podmienky archivovateľnosti vytlačených dokumentov podľa technickej normy ISO/IEC 11798.
Ku každému typu toneru musí víťazný uchádzač predložiť technický list.
Z technického listu musí byť preukázateľný minimálny požadovaný počet vytlačených strán a skutočnosť, že tovar je certifikovaný technickou normou ISO/IEC 19752 a 19798 alebo ISO/IEC 24711 (v závislosti od typu náplne) a preukázané splnenie podmienky archivovateľnosti vytlačených dokumentov v zmysle normy ISO/IEC 11798.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, t.j. uviesť značku a typ ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. 
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Dodávateľ alebo prepravná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami objednávateľa. 
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.) 
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky a požadovanú technickú špecifikáciu na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET)
Záručná doba na predmet rámcovej dohody je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu rámcovej dohody na základe dodacieho listu.
Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou je dodací list).
Predávajúci bude vystavené faktúry doručovať kupujúcemu spolu s tovarom, alebo poštou, prípadne elektronicky.
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, kupujúci má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie predávajúcemu. Predávajúci túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju kupujúcemu.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu kupujúceho.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Skryté vady a zrejmé vady nezistené odberateľom pri prevzatí predmetu dohody je odberateľ povinný písomne oznámiť dodávateľovi najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, odberateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí.
Ak predávajúci bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z tejto rámcovej dohody, je povinný oznámiť túto skutočnosť kupujúcemu najneskôr 10 dní pred predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti vyplývajúce z tejto rámcovej dohody.
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Rámcová dohoda (ďalej len "RD") sa uzatvára na obdobie do 31.12.2021, resp. do vyčerpania finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Nedodržanie špecifikovaných parametrov objednaného tovaru sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a odberateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka.
Na zmenu zmluvy sa vyžaduje uzatvorenie písomného dodatku k RD, pričom zmena k RD musí byť v súlade s § 18 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO").
Názov Upresnenie
cena zahŕňa tonery, balenie, naloženie, dovoz tonerových kaziet, vykládka tovaru na mieste určenia, spätné prevzatie prázdnych tonerov na likvidáciu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Úrad Nitrianskeho samosprávneho kraja, Rázusova 2A, 949 01 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

6

224,00 ks

19 200,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.06.2021 10:26

22.06.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 331
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.06.2021 10:34 - Vstupná ponuka 19 200,00 € Cena s DPH
21.06.2021 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka 19 195,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS