00610721
Nemocnica s poliklinikou Myjava
Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK
47760265
Artspect spol. s r.o.
Rybničná 40, Bratislava, 83106, SVK
"Podpora opatrení na zmiernenie dopadov COVID-19 v nemocnici" - Resuscitačné lôžko
zdravotnícke lôžko
Tovar, Služba
1. Resuscitačné lôžko 2 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Zníženie dopadov pandémie COVID-19 a skrátenie času reakcie pri enormnom náraste ochorenia. |
Resuscitačné lôžko pre kritickú starostlivosť, s automatickým laterálnym náklonom a integrovanými váhami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Resuscitačné lôžko | ks | 2 | ||
Dĺžka lôžka | cm | 225 | ||
Šírka lôžka vrátane bočníc | cm | 105 | ||
Dĺžka ložnej plochy | cm | 200 | ||
Šírka ložnej plochy | cm | 86 | ||
Uhol nastavenia chrbtového dielu | stupeň | 70 | ||
Uhol nastavenia stehenného dielu | stupeň | 30 | ||
Minimálny rozsah zdvihu ložnej plochy | cm | 45-80 | ||
Uhol nastavenia Trendelenburgovej polohy | o | 13 | ||
Uhol nastavenia Antitrendelenburgovej polohy | o | 13 | ||
Uhol nastavenia obojstranného laterálneho náklonu. | o | 30 | ||
Výška bočníc nad ložnou plochou bez matraca | cm | 45 | ||
Integrované predĺženie ložnej plochy | cm | 20 | ||
Autoregresia chrbtového dielu | cm | 10 | ||
Autoregresia stehenného dielu | cm | 6 | ||
Kolieska pojazdové priemer | mm | 150 | ||
Bezpečné pracovné zaťaženie lôžka | kg | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pevná a stabilná konštrukcia lôžka. | požadujeme |
4-dielna ložná plocha umiestnená na teleskopických stĺpoch. | požadujeme |
Ložná plocha vybavená držiakmi na upevnenie fixačných pásov | požadujeme |
Ložná plocha rtg transparentná (min. od hlavy po panvu ležiaceho pacienta) | požadujeme |
Držiak na uchytenie RTG kazety, najlepšie s bočným vkladaním. | požadujeme |
Možnosť plynulého snímkovania C-ramenom. | požadujeme |
Antidekubitná funkcia - súčasné polohovanie chrbtového a stehenného dielu jedným tlačidlo (autokontúra). | požadujeme |
Antidekubitná funkcia - autoregresia chrbtového a stehenného dielu. | požadujeme |
Elektrické i ntegrované predĺženie ložnej plochy. | požadujeme |
Elektrické ovládanie chrbtového, stehenného, lýtkového dielu, zdvihu ložnej plochy. | požadujeme |
Elektrické ovládanie náklonu ložnej plochy Trendelenburg / Antitrendelenburg. | požadujeme |
Elektrické ovládanie laterálneho náklonu lôžka. | požadujeme |
Vyberateľné celoplastové čelá, nožné čelo so zámkami proti náhodnému vytiahnutiu. | požadujeme |
Integrované plastové delené sklopné bočnice v oblasti hlavy a stredovej časti lôžka, s integrovanými pacientskými ovládačmi, s ochranou proti náhodnému spusteniu. | požadujeme |
Sesterský ovládací LCD dotykový panel integrovaný v hlavovej bočnici, s ochranou proti nechcenému polohovaniu, zámkami jednotlivých polôh, zobrazujúci namerané hmotnosti, umožňujúci programovanie automatického laterálneho náklonu a nastavenie jednotlivých polôh lôžka, s pamäťovými polohami (resuscitačná poloha CPR, ortopnoické kreslo, Trendelenburg, mobilizačná poloha). | požadujeme |
Ľahko odpojiteľný sesterský ovládací panel s bezpečnostným tlačidlom, funkciou STOP, zámkami polôh, s tlačidlami ovládania polôh a pamäťovými polohami (minimálne Kardio kreslo, Trendelenburg, CPR) | požadujeme |
Ľahko odpojiteľný prídavný pacientský ručný ovládač s LED svetlom a podsvietením klávesnice, s uzamknutím polohovania, na špirálovitom kábli. | požadujeme |
Nožné ovládače integrované do podvozku lôžka, s tlačidlami pre nastavenie výšky ložnej plochy a vyšetrovacej polohy, s ochranou proti nechcenému polohovaniu. | požadujeme |
Nožné ovládače integrované do podvozku lôžka, s tlačidlami pre nastavenie laterálneho náklonu, s ochranou proti nechcenému polohovaniu. | požadujeme |
4 dvojité pojazdové kolieska s centrálnym ovládaním, minimálne 1 antistatické + 5. zasúvateľné koliesko pre lepšiu a ľahšiu manipuláciu a jazdu s lôžkom. | požadujeme |
Minimálne 2 držiaky na i nfúzny stojan v oblasti čiel. | požadujeme |
Držiak na hrazdu v oblasti hlavového čela. | požadujeme |
Minimálne 2 bočné držiaky na drobné príslušenstvo (kôš na bažanta, sáčku na moč apod.) | požadujeme |
Držiaky na prídavný nožný pár bočníc. | požadujeme |
Držiak ventilátorových trubíc plynulo kopírujúci náklony ložnej plochy. | požadujeme |
Uhlomery indikujúce uhol nastavenia chrbtového diel u, náklonu ložnej plochy TR/ATR a laterálneho náklonu. | požadujeme |
Zálohová batéria s indikátorom stavu. | požadujeme |
Bezpečnostný systém proti preťaženi u jednotlivých motorov zaisťujúci automatické zastavenie polohovania. | požadujeme |
Páky mechanického CPR odblokovania chrbtového dielu po obidvoch stranách lôžka. | požadujeme |
Lôžko musí byť umývateľné a dezinfikovateľné štandardnými dezinfekčnými prostriedkami používanými v zdravotníctve . | požadujeme |
4 rohové ochranné protinárazové kolieska. | požadujeme |
Bezpečnostné nočné podsvietenie lôžka | požadujeme |
Lôžko vybavené senzorom spustenia bočníc automaticky zaisťujúceho lôžko proti nastaveniu laterálneho náklonu, ak je bočnica spustená. | požadujeme |
Integrované váhy zobrazujúce hmotnosť pacienta, s možnosťou uloženia nameraných hodnôt. | požadujeme |
Funkcia alarmu opustenia lôžka pacientom. | požadujeme |
Funkcia automatického laterálneho náklonu s programovateľným nastavením uhlov laterálneho náklonu a časovými cyklami pre zlepšenie starostlivosti o i ntubovaných pacientov. | požadujeme |
Sada ochranných stabilizačných pomôcok v umývateľnom vododvzdornom poťahu, pre zaistenie polohy pacienta pri použití laterálneho náklonu. | požadujeme |
Príprava lôžka na možnosť použitia integrovaného antidekubitného systému. | požadujeme |
Lôžko spĺňajúce požiadavky bezpečnostnej normy STN EN 60601-2-52. | požadujeme |
2. Aktívny antidekubitný matrac
|
|
---|---|
Funkcia |
Aktívny antidekubitný matrac pre veľmi vysoké riziko vzniku dekubitov a existujúce dekubity až IV. stupňa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nosnosť matraca | kg | 250 | ||
Výška matraca | cm | 21 | ||
Interval výmeny tlaku v systéme troch spojených ciel | min. | 7,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Aktívny antidekubitný matrac pre veľmi vysoké riziko vzniku dekubitov a existujúce dekubity až IV. stupňa | požadujeme |
Spodná vzduchová vrstva + horná vzduchová vrstva. | požadujeme |
Automatické nastavenie tlaku v celách. | požadujeme |
Možnosť manuálneho nastavenia tlaku pre optimalizáciu komfortu pacienta. | požadujeme |
Možnosť transportu ležiaceho bez kompresoru až 24 hodín. | požadujeme |
Systém striedania tlaku v celách minimálne 3-1. | požadujeme |
Usporiadanie ciel do kompaktných modulov zabraňujúcich zapadaniu pacienta medzi cely pri polohovaní . | požadujeme |
Zvukový alarm upozorňujúci na stratu napájania. | požadujeme |
Tri režimy práce: alternujúci (1), konštantne nízky tlak (2), maximálny tlak (3). | požadujeme |
Bočné vystužujúce cely pre zvýšenie bezpečnosti ležiaceho | požadujeme |
Matrac určený k uloženiu priamo na ložnú plochu. | požadujeme |
Možnosť rýchleho vypustenia CPR. | požadujeme |
Funkcia automatického prispôsobenia tlaku pri polohovaní chrbtovej časti lôžka. | požadujeme |
Systém ochrany pred nežiadúcou manipuláciou a chybným nastavením. | požadujeme |
Rozmery matraca vhodné pre ložnú plochu daného lôžka. | požadujeme |
Paropriepustný, vodovzdorný (min. 1200 mmH2O), snímateľný poťah, so zakrytým zipsom, nehorľavosť poťahu min. CRIB 5. | požadujeme |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Cena vrátane dodania, inštalácie na mieste plnenia (predvedenie a odskúšanie predmetu zákazky), vrátane zaškolenia max. 3 osôb, v rozsahu max. 1 hodiny. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. Celková cena predložená Dodávateľom zohľadňuje primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložil zoznam zodpovedných osôb za plnenie tejto zmluvy s uvedením mena, č. tel., e-mailu. |
Komunikácia medzi Objednávateľom a Dodávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. |
Objednávateľ požaduje vystavenie východzej revíznej správy, ak je potrebná vzhľadom na platné predpisy a technické normy. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa na prevzatie predmetu zákazky |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti. |
Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní odo dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zmluvy: a) preukazuje splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo b) nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ požaduje bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby počas záručnej doby. Záruka je 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s odstránením prípadnej poruchy vrámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Predmet zmluvy je dodávateľ oprávnený dodať až po ukončení tejto kontroly |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Dodávateľ je povinný uvádzať na faktúre a dodacom liste/preberacom protokole názov a ITMS2014+ kód projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a zamedzilo sa dvojitému financovaniu. Názov a ITMS2014+ kód projektu Objednávateľ oznámi Dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Uvedené doklady Objednávateľ požaduje dodať v troch originálnych vyhotoveniach. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 60 dní od potvrdenia preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude dodací list, preberací protokol. |
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok "Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ" OPET v platnom znení. |
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS, názov predmetu VO zo zmluvy, rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ akceptuje spôsob financovania predmetu zmluvy prostredníctvom európskych štrukturálnych fondov - predfinancovanie. Omeškanie úhrady faktúr spôsobené výkonom kontroly nároku na platby zo strany poskytovateľa financovania nie je nedodržaním dátumu splatnosti faktúry a dodávateľ neuplatní sankcie voči objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
V prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom a výsledky administratívnej kontroly SO pre IROP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto zadávania zákazky verejným obstarávateľom si objednávateľ vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom. |
Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o dátume účinnosti zmluvy, t.j. po schválení postupu VO SO pre IROP. Reálne plnenie zmluvy môže nastať až po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
V prípade, že verejnému obstarávateľovi nebudú predelené finančné prostriedky na predmet zákazky, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť. |
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika
16.09.2021 08:00 — 29.10.2021 12:00
2,00 ks
36 866,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.06.2021 10:03
24.06.2021 10:15
24.06.2021 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.06.2021 08:11 - Vstupná ponuka | 36 866,67 | € | Cena bez DPH |
23.06.2021 19:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 700,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: