• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2021 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2021 15:20

Detail zákazky Z202113018

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2021 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2021 15:20

Základné údaje

Z202113018

OF-237329

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5814305

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

50674137

Aloquence, s. r. o.

Martina Benku 6, Vráble, 95201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny materiál

laboratórny materiál, kadička, valec, odmerka, kryobox, kartónový rozdeľovač, magnetické miešadlo, lopatka odmerná, rukavice, špičky, fľaša reagenčná, mikroskúmavky, kyvety, fólia hliníková, stojan na skúmavky, skúmavky, kopisť s lyžičkou

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 33790000-4 - Laboratórny, zdravotnícky alebo farmaceutický sklenený tovar

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny materiál
Funkcia
1. Nákup nového, nepoužívaného laboratórneho materiálu vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Požadujú sa špecifické vlastnosti tovarov, aby výsledky experimentov mohli byť porovnateľné s predchádzajúcimi analýzami, aby mohli byť využité rovnaké analytické testy, ako v predchádzajúcich analýzach a aby sa zachovala kontinuita dlhodobých experimentov.
3. Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou, alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility s laboratórnymi produktami, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa.
4. V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kadička plastová z polypropylénu (PP), objem 1000 ml, graduovaná, s výlevkou, odolná v rozsahu teplôt od -10 do +120 °C, autoklávovateľná pri 121 °C po dobu 20 min. ks 4
2. Kadička plastová z polypropylénu (PP), objem 2000 ml, graduovaná, s výlevkou, odolná v rozsahu teplôt od -10 do +120 °C, autoklávovateľná pri 121 °C po dobu 20 min. ks 4
3. Valec odmerný vysoký z polypropylénu (PP), objem 500 ml, odolný v rozsahu teplôt od -10 do +120 °C, autoklávovateľný pri 121 °C po dobu 20 min. ks 2
4. Valec odmerný vysoký z polypropylénu (PP), objem 1000 ml, odolný v rozsahu teplôt od -10 do +120 °C, autoklávovateľný pri 121 °C po dobu 20 min. ks 4
5. Odmerka 1000 ml graduovaná vysoká s uchom a výlevkou, z polypropylénu (PP) ks 4
6. Odmerka 2000 ml graduovaná vysoká s uchom a výlevkou, z polypropylénu (PP) ks 4
7. Kryobox kartónový s viečkom, biely, výška 50 mm, bez vložky ks 20
8. Kartónový rozdeľovač, vložka do kroboxu, 10x10 miest ks 20
9. Magnetické miešadlo tyčinkové s krúžkom, teflonové (PTFE), 60 mm dlhé, odolné v rozsahu teplôt od -200 do +260 °C, autoklávovateľné pri 121°C ks 2
10. Lopatka odmerná s objemom 100 ml, z polypropylénu (PP), pre naberanie sypkých materiálov, odolná v rozsahu teplôt od -10 do +120 °C, autoklávovateľná pri 121 °C po dobu 20 min. ks 5
11. Ochranné rukavice nitrilové, nepudrované, veľkosť L, texturované prsty, rolovaný okraj technológia blazeONE, CE certifikácia, IVD, všetky potrebné ISO normy, (1 bal = 200 ks) bal. 10
12. Pipetovacie špičky 5000 µl, bez filtra, kompatibilné s pipetami HTL (Discovery Comfort DV5000), voľne sypané, transparentné, sterilné, autoklávovateľné pri 121 °C (1 bal = 250 ks) bal. 6
13. Fľaša reagenčná s modrým uzáverom GL 45, objem 100 ml, guľatá, číre sklo, s vylievacím krúžkom, autoklávovateľná do 140°C ks 6
14. Fľaša reagenčná s modrým uzáverom GL 45, objem 500 ml, guľatá, číre sklo, s vylievacím krúžkom, autoklávovateľná do 140°C ks 4
15. Fľaša reagenčná s modrým uzáverom GL 45, objem 1000 ml, guľatá, číre sklo, s vylievacím krúžkom, autoklávovateľná do 140°C ks 6
16. Centrifugačné mikroskúmavky 1,5 ml s plochým a dobre tesniacim uzáverom, PP, autoklávovateľné pri 121°C, transparentné, graduované, odolné pri -80°C (1 bal = 500 ks) bal. 10
17. Mikroskúmavky 2ml; PP; Sarstedt, SafeSeal uzáver (1 bal= 1000 ks), kat.číslo: 72.695.500 bal. 3
18. Kyvety semi-micro PS, 1,5 ml (1 bal = 100 ks) bal. 10
19. Kyvety semi-micro UV, pre vlnové dĺžky od 230 nm, jednorázové (1 bal = 100 ks) bal. 3
20. Fólia hliníková (alobal), rolka, šírka 500 mm, hrúbka 0,03 mm, (1 bal = 10 kg) bal. 1
21. PTFE magnetická tyčinka 10x350 mm, autoklávovateľná ks 1
22. Micro Tube 1.5 ml, SARSTEDT, (1 bal = 500 ks), kat. číslo: 72.690.001 bal. 6
23. Zariadenie filtračné podľa Mortona, objem 250 ml, Pórovitosť S3 ks 2
24. Kopisť s lyžičkou, dĺžka cca 13-14 cm ks 10
25. Skúmavky centrifugačné PE 50 ml, s kónickým dnom a prstencom (samostojné), závitový vrchnák, graduované, sterilné (1 bal = 25 ks) bal. 5
26. Stojan na 50 ml skúmavky 18 až 20 miestny, plastový ks 2
27. Malé magnetické miešadlo Canvax, rozmer 30 x 30; rozmer platformy 12 cm kruh bez ohrevu, AKU prevádzka ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom, poštou alebo osobne kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. zoznam tovarov podľa jednotlivých položiek s uvedením názvu výrobcu tovaru, katalógového čísla tovaru a v prípade ekvivalentných tovarov aj špecifikáciu, príp. ďalšie informácie a dokumenty v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či ekvivalentné tovary spĺňajú požadované funkčné a technické špecifikácie (u ekvivalentných tovarov dodávateľ v zozname uvedie aj poznámku, že ide o ekvivalentný tovar),
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH,
1.4. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien,
1.5. vzorku z každého tovaru, ktorý dodávateľ ponúka ako ekvivalentný k požadovaným druhom tovarov (každá vzorka ekvivalentného tovaru bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty, príp. vzorky ekvivalentných tovarov a do 3 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty, príp. vzorky:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom, či ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky objednávateľa, pričom v prípade potreby vyskúšať vzorky ekvivalentných tovarov lehota na oznámenie rozhodnutia o vhodnosti či nevhodnosti ponúkaného ekvivalentu sa primerane predĺži podľa prevádzkových možností objednávateľa, ale najviac na 10 pracovných dní, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, príp. vzoriek, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa.
8. Vzhľadom na potrebu špecifického uskladnenia niektorých obstaraných tovarov je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa o dodaní tovaru aspoň 1 pracovný deň pred termínom dodania.
9. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
10. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 23.7.2021.
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie mládeže 91, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

29.06.2021 08:00 — 23.07.2021 15:00

1,00 súbor

1 821,04

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.06.2021 08:35

23.06.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 432
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.06.2021 14:25 - Vstupná ponuka 1 821,04 € Cena s DPH
18.06.2021 14:25 - Najvýhodnejšia ponuka 1 821,04 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS