00151742
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK
31396488
FALCO SLOVAKIA s.r.o.
Kopčianska 8-10, Bratislava, 85101, SVK
Stoličky otočné pracovné – 84 ks
Stoličky
Tovar, Služba
1. Stolička otočná - 84 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
pracovná, vysoké operadlo s opierkou hlavy; ergonomicky integrovaná opora bedrovej chrbtice; mäkké čalúnené sedadlo; synchrónny mechanizmus s polohami blokácie; nastavenie sily protiváhy podľa hmotnosti, výškové nastavenie sedáku, |
nastaviteľné opierky rúk 2D (nastavenie opierok rúk do šírky v smere od sedáku stoličky do strán a nastavenie výšky opierok rúk podľa potreby užívateľa ) z mäkkého PU, otáčanie opierok o 10´; bezpečnostné kolieska priemer 50 mm na mäkké podlahy; poťahová látka – obojstranne čalúnená, oteru vzdornosť 50.000 – 149.999; opierka chrbta pevná látková, farba čierna, nosnosť min. 130 kg; životnosť min. 3 roky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 84 | ||
Nastavenie výšky sedadla pomocou plynového piestu | cm | 44 | 58 | |
Šírka sedacej plochy | cm | 45 | 54 | |
Hĺbka sedacej plochy | cm | 45 | 50 | |
Podrúčky 2D nastaviteľné na minimálne šírku sedacej plochy | cm | 48 | 54 | |
Nosnosť | kg | 130 | ||
Výška sedadla | cm | 43 | ||
Výška operadla | cm | 67 | ||
Oteruvzdornosť | cyklus | 50000 | 150000 | |
Životnosť | rok | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kolieska | Bezpečnostné kolieska priemer 50 mm na mäkké podlahy |
2. Kríž | Päťramenný kovový kríž |
3. Piest | Zabezpečuje plynulé nastavenie výšky |
4. Mechanizmus 1/2 | synchronizované naklápanie operadla a sedadla (uhol operadla + 19⁰ je synchronizovaný s uhlom sedadla + 8⁰) Voľne plávajúce sedadlo a operadlo |
5. Mechanizmus 2/2 | Možnosť fixovania sedadla a operadla v 5 polohách Nastaviteľný protitlak operadla v sede s kľukou Výšku stoličky je možné ľahko nastaviť pomocou plynového piestu |
6. Anti – Shock | systém zabráni úderu do chrbta užívateľa pri jeho uvoľnení |
7. Sedadlo | Korpus sedadla z viacvrstvovej preglejky, čalúnenie bez použitia lepidla, plne priedušné a recyklovateľné, ochranné krytie okolo sedadla pre ochranu hrán čalúnenia |
8. Čalúnenie sedadla | poťahová látka: test Martindale - min. 150 000 otáčok, oteru vzdornosť, stálofarebnosť a ohňovzdornosť (možnosť ľahkej údržby, odolnosť voči čistiacim prostriedkom a čistiacim metódam farba čierna |
9. Operadlo | Operadlo ergonomické – pevná látka farba čierna, ergonomicky integrovaná opora chrbtice; musí mať nastaviteľnú výšku i sklon samostatne výškovo nastaviteľná bedrová opierka |
10. Opierka rúk (podrúčky) | 2D z mäkkého PU, (nastavenie výšky podrúčok, adaptácia opierok do šírky, otáčanie opierok o 10´) |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia s vyložením tovaru do kancelárskych priestorov objednávateľa, ktoré objednávateľ určí pred dodaním tovaru, tak aby mohol vykonať pred prevzatím tovaru jeho prehliadku. |
2. Možnosť vrátenia tovaru do 14 dní od prevzatia. Dodávateľ zabezpečí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy prezentáciu konkrétnej vzorky modelu tovaru a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odmietnutie daného typu stoličky a náhrady za iný typ, v danej špecifikácii. |
3. Dodávateľ je povinný v závislosti od povahy, prípadne balenia tovaru, ako aj s prihliadnutím na bezpečnosť tovaru počas jeho dopravy na miesto vykládky, vždy dodať nový nepoškodený tovar v zmontovanom stave, a to aj v prípadne ak sa pôvodne v takomto stave nenachádza. Dodávateľ je povinný riadne dodať predmet tejto zmluvy, pričom súčasťou dodania je návod na zostavenie/poskladanie tovaru. |
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ( min. v rozsahu meno, priezvisko, mobilné t.č. ), identifikačné údaje o osobe oprávnenej konať za dodávateľa ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
5. Objednávateľ je povinný oznámiť dodávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za objednávateľa, vrátane jej mobilného t.č. a e-mailovej adresy. Objednávateľ požaduje dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 8.30 do.14.00 hodiny. Dodávateľ je povinný minimálne 1 pracovný deň pred termínom dodania tovaru oznámiť objednávateľovi ( telefonicky a/alebo emailom ) termín a čas jeho dodania; v prípade ak tak neurobí, objednávateľ nie je povinný tovar prevziať, pričom všetky náklady a výdavky s tým spojené znáša dodávateľ. |
6. Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa dodací list podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. Záruka za akosť je minimálne 36 mesiacov od riadneho prebratia tovaru bez akýchkoľvek vád, pokiaľ nie je výrobcom poskytnutá dlhšia záručná doba. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet plnenia špecifikovaný v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a dodací list iba pokiaľ predmet plnenia bude dodaný bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a v požadovanej kvalite, pričom dodávateľ je povinný dodať tovar , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám , STN a všeobecne záväzným predpisom. |
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie tovaru je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
9. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne objednávateľa . Cena je platná ako maximálna a zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke). |
10. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. |
11. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Štefanovičova 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.08.2021 08:00 — 23.08.2021 14:00
1,00 celok
20 733,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2021 11:24
28.07.2021 10:00
28.07.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.07.2021 14:44 - Vstupná ponuka | 20 733,30 | € | Cena s DPH |
26.07.2021 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 639,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: