• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2021 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2021 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2021 10:43

Detail zákazky Z202112959

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2021 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2021 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2021 10:43

Základné údaje

Z202112959

OF-237282

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5812216

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skartovač

Skartovač, kancelársky stroj

  • 30191400-8 - Skartovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skartovač
Funkcia
Skartovač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skartovač ks 1
objem odpadového koša l 12 16
hlučnosť dB 58
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ rezu - krížový rez max. 4x38 mm
stupeň utajenia DIN 3 (D-dôverné)
kapacita skartácie 12 listov A4/80g
možnosť skartácie sponky, ID – karty, DVD/CD
automatický štart/stop
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Obstarávateľ požaduje dodať tovar, ktorý je originálny, nový, nepoužívaný, plne funkčný a spĺňajúci všetky technické špecifikácie. S príslušnou dokumentáciou ( záručný list, návod na obsluhu.....) v slovenskom jazyku - nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, obstarávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ do 3 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa.
Obstarávateľ do 3 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 5 dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom Obstarávateľom.
Obstarávateľ požaduje, aby nastúpenie servisného technika na servisnú opravu počas záručnej doby bolo vykonané najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy predmetu zákazky dodávateľ znáša všetky náklady (napr. doprava) s tým spojené.
Záručná doba je štandardná.
Dodanie predmetu zákazky na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Záruka a servis na predmet zákazky začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky Dodávateľa Obstarávateľovi na základe podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky.
Dodávateľ po odsúhlasení predmetu zákazky obstarávateľom, uvedie zoznam poskytovateľov pozáručného servisu.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zákazky spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zákazky poskytuje záruku pri dodržaní podmienok súvisiacich s jeho nakladaním a uskladnením.
Obstarávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia Obstarávateľovi.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, za ktoré je obstarávateľ oprávnený fakturovať zmluvnú pokutu a vystaviť negatívnu referenciu. Uplatnením zmluvnej pokuty nezaniká právo obstarávateľa na uplatnenie náhrady škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 1, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

02.07.2021 10:33

1,00 ks

179,11

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.06.2021 10:34

22.06.2021 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2021 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 27
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.06.2021 07:54 - Vstupná ponuka 179,10 € Cena bez DPH
22.06.2021 07:54 - Najvýhodnejšia ponuka 179,10 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS