• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2021 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2021 11:50

Detail zákazky Z202112958

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2021 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2021 11:50

Základné údaje

Z202112958

OF-236369

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5814285

Objednávateľ

00607231

Národný ústav detských chorôb

Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK

Dodávateľ

34113924

MED - ART, spol. s r.o.

Hornočermánska 4, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vankomycín

Vankomycín, Látky ničiace baktérie na systémové použitie

  • 33651100-9 - Látky ničiace baktérie na systémové použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. J01XA01 (Množstvo: 4000,00 liekovka injekčná sklenená)
Funkcia
humánne lieky, liečivo, tovar dopravený na miesto určené v zmluve
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo liekovka injekčná sklenená 4000
množstvo účinnej látky v mernej jednotke mg 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
cesta podania i.v.
lieková forma prášok na infúzny roztok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Lehota plnenia zmluvy 12 mesiacov začína plynúť až po predložení kópie povolenia na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov Dodávateľom, najneskôr však do 2 dní od uzatvorenia zmluvy.
Lehota plnenia zmluvy 12 mesiacov začína plynúť až po predložení dokladu o pridelení kódu ŠUKL k tovarom, ktoré sú predmetom tejto zákazky Dodávateľom, najneskôr však do 2 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami
Tovar bude dodávaný priebežne podľa vlastných potrieb objednávateľa čase od 8:00 hod do 15:00 hod na základe písomnej, telefonickej alebo faxovej objednávky
Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar v lehote do 24 hodín odo dňa doručenia objednávky kupujúceho, pričom do lehoty dodania tovaru sa nezapočítava čas v termíne od piatku 15,00 do pondelka 8,00 hod. a taktiež dni pracovného voľna a štátne sviatky
Predávajúci sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo faxom požiadať kupujúceho o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas
Predávajúci sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou exspiráciou predávajúci doručí pri príjme písomný doklad o prekročení stanovenej exspiračnej doby (exspiračný list na vrátenie tovaru), kupujúcemu zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať
Splatnosť predávajúcim predložených faktúr navrhujeme 60 dní
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálne platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov.
V prípade ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať požadované množstvo tovaru.
Dodávateľ má povinnosť ihneď po zistení ohlásiť objednávateľovi výpadok tovaru na trhu.
„V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy uzatvorenej automatizovaným spôsobom (ďalej len „zmluvy“) preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti, dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou“.
Každé porušenie zmluvných podmienok a osobitných požiadaviek bude považované za závažné porušenie zmluvy.
„V prípade, ak objednávateľ v čase výdaja lieku pacientovi, pri overovaní UI zoskenovaním 2D kódu, alebo manuálnym zadaním kódu produktu (PC, SN, EXP, Lot) do systému a overovaní celistvosti ATD pri liekoch s povinnosťou niesť bezpečnostný prvok zistí, že balenie nie je pravé alebo zistí iné nezrovnalosti, vráti balenie dodávateľovi, ktorý je povinný mu toto balenie nahradiť novým, prípadne vrátiť kúpnu cenu. Spôsob náhrady určí objednávateľ.“
Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, najdlhšie však do vyčerpania maximálnej celkovej ceny predmetu zmluvy.
„Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.“

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbova 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

4 000,00 liekovka injekčná sklenená

13 120,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.06.2021 12:18

23.06.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 270
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2021 10:50 - Vstupná ponuka 13 120,00 € Cena bez DPH
23.06.2021 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka 13 120,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS