• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2021 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2021 12:09

Detail zákazky Z202112955

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2021 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2021 12:09

Základné údaje

Z202112955

OF-237380

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5816496

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

47462752

SLOVAKIA TEX s.r.o.

Priemyselná 1454/4, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Koberce, rohože a predložky

Koberce, rohože a predložky

  • 39530000-6 - Koberce, rohože a predložky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podložka pod stoličku, 1 ks
Funkcia
Podložka pod stoličku na tvrdé podlahy 90x120 cm priehľadná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. S tovarom dodať čitateľný dodací list s jednotlivými položkami s cenou ako podklad pre fakturáciu.
Tovar baliť podľa jednotlivých pracovísk a mien a fakturovať tiež podľa jednotlivých pracovísk a mien.
Verejný obstarávateľ požaduje k dodanému tovaru vystaviť faktúru na základe komunikácie s dodávateľom po zazmluvnení zákazky.
Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania. Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list). Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Verejný obstarávateľ požaduje k dodanému tovaru vystaviť viacero faktúr na základe komunikácie s dodávateľom po zazmluvnení zákazky.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Verejný obstarávateľ požaduje k dodanému tovaru vystaviť faktúru na základe komunikácie s dodávateľom po zazmluvnení zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta, Ekonomické oddelenie, Gondova 2, 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

25.06.2021 08:00 — 01.07.2021 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

49,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.06.2021 10:03

22.06.2021 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2021 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 244
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2021 16:17 - Vstupná ponuka 49,00 € Cena bez DPH
17.06.2021 16:17 - Najvýhodnejšia ponuka 49,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS