• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2021 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z202112951

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2021 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z202112951

OF-237318

ukončená

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobný počítač

Počítač, Pamäť, WIFI, BT

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovná stanica
Funkcia
Pre spracovávanie informácií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
CPU 10 jadrový procesor, Intel Core i9-10900T (1,9-4,60 GHz), priemerné skóre aspoň 16588 bodov
RAM RAM DDR4 16GB 2933MHz (SO-DIMM) (1x16)
SSD M.2 PCIe SSD 512GB + Intel Optane H10 32 GB
Optická mechanika Bez mechaniky
Grafická karta NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti 6GB DDR6 nezdieľaná
LAN (RJ-45) Gigabit ethernet 10/100/1000
Bezdrôtové pripojenie WIFI 6 ax 201, podpora Bluetooth, podpora MU-MIMO
Príslušenstvo USB klávesnica + USB optická myš
Skriňa Mini PC, čierna
OS Windows 10 Professional 64-bit (SK)
Porty na prednom paneli: 2 x USB 3.2, USB 3.2 Typ-C, 1x vstup/výstup Audio
Porty na zadnom paneli: 3x DisplayPort, 3x mini Display,1x micro HDMI, 4x USB 3.2,
Zdroj 150W, účinnosť 88%
Typ záruky 3-roky, On-site Next Business Day
Rozmery (ŠxVxH) a hmotnosť 177,0 x 34 x 175,0 mm, 1,42 kg
Požadované parametre spĺňa napr.: HP EliteDesk 800 G6 DM 95W i9-10900T,16GB,Intel Opt.32GB+512GB,GTX1660Ti 6GB, 3xMiniDP+McrHDMI, WiFi6+BT,usb klávesnica a myš, Win10Pro  (1D2M9EA)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru
Objednávateľ požaduje, aby faktúra  obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

25.06.2021 10:00 — 15.07.2021 13:00

1,00 ks

1 302,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.06.2021 13:40

23.06.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2021 08:28 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 1 301,99 € Cena bez DPH
Celkový počet predložených ponúk: 2

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS