30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Stolička plastová zdravotnícka do čakárne lekára.
Stolička, plastová, zdravotnícka, čakáreň, lekár.
Tovar, Služba
1. Stolička plastová zdravotnícka do čakárne lekára.
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolička plastová zdravotnícka do čakárne lekára. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková výška stoličky. | cm | 78 | 82 | |
Celková šírka stoličky. | cm | 52 | 56 | |
Celková hĺbka stoličky. | cm | 58 | 62 | |
Výška sedu stoličky. | cm | 46 | 48 | |
Hĺbka sedadla stoličky. | cm | 42 | 44 | |
Šírka sedadla stoličky. | cm | 46 | 48 | |
Nosnosť stoličky. | kg | 120 | 140 | |
Hmotnosť stoličky. | kg | 9 | 11 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stolička plastová zdravotnícka do čakárne lekára. | Základ stoličky tvorí pevný oceľový rám - zváraná kovová konštrukcia o hrúbke minimálne 1,5 mm. |
Stolička plastová zdravotnícka do čakárne lekára. | Materiál operadla a sedadla - pevný a odolný plast vo farbe šedej, modrej, čiernej, zelenej. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) výrobkov do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 1.1. kúpnej zmluvy. |
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
05.07.2021 08:00 — 30.07.2021 11:00
30,00 ks
730,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.06.2021 09:59
28.06.2021 09:00
28.06.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.06.2021 10:08 - Vstupná ponuka | 730,00 | € | Cena s DPH |
24.06.2021 16:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 636,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: