• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2021 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2021 09:39

Detail zákazky Z202112943

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2021 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2021 09:39

Základné údaje

Z202112943

OF-234692

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5821469

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Navigačný prístroj

navigačné zariadenie do auta

  • 38112100-4 - Globálne navigačné a polohovacie systémy (GPS alebo ekvivalent)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Navigačný prístroj
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov GPS navigácie ks 1
Uhlopriečka displeja GPS navigácie " palce 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vlastnosti komplexná cestná navigácia
Vlastnosti s detailnými mapami Európy
Vlastnosti s digitálnym prijímačom dopravných správ RDS-TMC
Aktualizácia máp Bezplatná a doživotná aktualizácia máp
Technológia Smartphone Link
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar v bezchybnom stave s užívateľskou príručkou.
Predmet zákazky sa požaduje dodať zabalený štandardne podľa druhu tovaru.
Predávajúci je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe kupujúceho: obchodný názov predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu kupujúceho v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný kupujúcemu v pracovné dni v dobe od 08,00 hod do 14,00 hod.
Predávajúci poskytuje kupujúcemu záruku na dodaný tovar 24 mesiacov.
Kupujúci je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. Predávajúci je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a pri zistených vizuálnych chybách (poškodeniach), prípadne dodávky iného tovaru tento neprevziať.
Predávajúci je povinný dodať tovar v dohodnutom množstve, akosti a vo vyhotovení podľa tejto zmluvy a spôsobilý na používanie.
V kúpnej cene sú zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie zmluvy, napr. najmä  náklady predávajúceho na zabalenie predmetu kúpy pri doprave, náklady na dopravu tovaru a pod.
Súčasťou ponuky musí byť podrobný aktualizovaný rozpočet pred dodaním predmetu zákazky. Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry dodávateľa musí byť číslo súvisiaceho projektu v ITMS (310011R219, 310011R208, 310011R176) .
Platba za zrealizovanú dodávku tovaru bude realizovaná  bezhotovostným platobným stykom bez poskytnutia preddavku. Cena za dodaný tovar bude uhradená na základe vystavenej faktúry, ktorá bude spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu.
Na túto zákazku sa vzťahujú Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z EÚ Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Predávajúci je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarov,kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im potrebnú súčinnosť. Prijímateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s predávajúcim v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi prijímateľom a predávajúcim a výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác, alebo iných postupov
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku (NFP) s kladným výsledkom predmetnej kontroly a po nadobudnutí účinnosti zmluvy o NFP.
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (predávajúcim) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (kupujúci) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť predávajúceho.
Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa nenávratného finančného príspevku nebude kladný.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky kupujúceho sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutuzovova 8, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

29.06.2021 08:00 — 30.09.2021 14:00

1,00 súbor položiek podľa kúpnej zmluvy

235,35

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.06.2021 11:44

24.06.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2021 08:58 - Vstupná ponuka 235,34 € Cena s DPH
24.06.2021 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 235,34 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS