17061229
Obec Liptovská Porúbka
Liptovská Porúbka č. 170, Liptovská Porúbka, 03301, SVK
36444618
Brantner Poprad, s.r.o.
Nová 76, Poprad, 058 01, SVK
Zber a likvidácia odpadov na obdobie 3 rokov
Zber a likvidácia odpadov
Služba
1. Vývoz a manipulácia s odpadom
|
|
---|---|
Funkcia |
Vývoz a manipulácia s odpadom |
Nižšie sú uvedené množstvá/počty nádob, ktoré má obec vo vlastníctve a ktoré sa budú vyvážať podľa frekvenciu vývozu (ZKO - zmesový komunálny odpad - 26x do roka, ostatné odpady podľa potreby). Napr. ZKO sa bude vyvážať 26x do roka 280 smetných nádob. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zberná nádoba - 110 litrov | počet nádob | 280 | ||
Zberná nádoba - 240 litrov | počet nádob | 50 | ||
Zberná nádoba - 1100 litrov | počet nádob | 16 | ||
Zberná nádoba - kontajner 7m3 | počet nádob | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Frekvencia vývozu "zmesový komunálny odpad" | Každý druhý týždeň (26x do roka) |
Frekvencia vývozu "veľkoobjemový odpad" | 4x do roka, podľa potreby do 72 h od nahlásenia |
Frekvencia vývozu "drobný stavebný odpad" | 4x do roka, podľa potreby do 72 h od nahlásenia |
Frekvencia vývozu "biologicky rozložiteľného odpadu" | 2x do roka, podľa potreby do 72 h od nahlásenia |
Frekvencia vývozu "nebezpečných odpadov" | 2x do roka, podľa potreby do 72 h od nahlásenia |
Frekvencia vývozu "elektroodpadu" | 2x do roka, podľa potreby do 72 h od nahlásenia |
Spôsob zberu - nádoba 110/120 litrov | Od domu k domu |
Spôsob zberu - nádoba 240 litrov | Stanovište |
Spôsob zberu - nádoba 1100 litrov | Stanovište |
Spôsob zberu - nádoba 7m3 | Stanovište |
2. Predpokladané množstvo vyvezeného a uloženého odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predpokladané množstvo vyvezeného odpadu za 3 roky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zmesový komunálny odpad | tona | 750 | ||
Objemový odpad | tona | 190 | ||
Drobný stavebný odpad | tona | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Parametre a vlastnosti | Cena nezahŕňa zákonný poplatok v zmysle zákona č. 329/2018 Z.z. o enviromentálnom fonde |
Parametre a vlastnosti | Počty jednotiek uvedených v zadaní sú indikatívne. |
Názov |
Uvedené počty jednotiek sú indikatívne a môžu sa meniť v závislosti od požiadaviek objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. aj v menšom alebo väčšom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácii. |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečovať a vykonávať všetky služby uvedené v predmete zmluvy včas a riadne, v súlade s platnou legislatívou v odpadovom hospodárstve a s touto zmluvou. |
Objednávateľ určí oprávnené osoby na zadávanie a preberanie predmetných služieb. Oprávnené osoby majú právomoc priebežne kontrolovať predmetné činnosti a fyzicky po ukončení služieb preberať vykonané služby. |
Objednávateľ je povinný poskytnúť poskytovateľovi služby potrebnú súčinnosť podaním potrebných informácii k realizácii plnenia z tejto zmluvy. |
Objednávateľ najneskôr v lehote 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy určí harmonogram zberu a vývozu odpadu. Harmonogram bude mať písomnú formu, ktorú po vzájomnej dohode potvrdia obe zmluvné strany. Od tohto harmonogramu sa bude možné odchýliť len po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán. |
Poskytovateľ služby je povinný postupovať podľa pokynov objednávateľa, dodržiavať harmonogram zberov a služby vykonávať s náležitou odbornosťou v stanovenom rozsahu a v určených pravidelných intervaloch. Ak z objektívnych príčin nebude môcť poskytovateľ služby dodržať termín zberu a odvozu odpadu, oznámi túto skutočnosť bezodkladne objednávateľovi. Zber vykoná ihneď, ako mu to objektívne príčiny dovolia. |
Povinnosti poskytovateľa súvisiace so zberom, vývozom a likvidáciou odpadu sú najmä: |
a) opraviť zberné nádoby a kontajnery v prípade ich poškodenia pri manipulácii s nimi, ak toto poškodenie zaviní poskytovateľ, resp. jeho zamestnanci a to najneskôr do 3 pracovných dní po vzniku poškodenia a v prípade, ak toto poškodenie bude vylučovať opravu zabezpečí poskytovateľ v tomto termíne výmenu nádoby, resp. kontajnera a to na svoje náklady, |
b) viesť evidencie o stanovištiach nádob a kontajnerov na odpad so skutočnou frekvenciou vývozov, ako podklad pre fakturáciu a evidenciu o množstve odvezeného odpadu a spôsobe nakladania s ním, |
c) zobrať a zlikvidovať aj komunálny odpad, ktorý sa nachádza v bezprostrednej blízkosti zbernej nádoby, |
d) umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište, |
e) vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo k poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou, |
f) poskytnúť súčinnosť osobe určenej objednávateľom pri kontrole realizácie vývozu odpadu. |
Činnosti podľa tejto zmluvy bude poskytovateľ vykonávať v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Zodpovednosť za nakladanie s odpadom prevzatým podľa zmluvy prechádza z objednávateľa na poskytovateľa služby v okamihu prevzatia odpadu. |
Poskytovateľ služby je povinný pred fakturáciou mesačne predkladať objednávateľovi na odsúhlasenie súpis poskytnutých služieb za predchádzajúci mesiac spolu so všetkými podkladmi k fakturácii. Doklad o likvidácii odpadu (vážny lístok) je povinný predložiť objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. |
Poskytovateľ služby raz mesačne odovzdá objednávateľovi údaje o množstvách odpadov vyzbieraných na území obce a to zhodnotených alebo zneškodnených odpadov, ktoré budú slúžiť pre účely evidencie. |
Poskytovateľ služby je povinný poskytovať objednávateľovi všetky údaje nevyhnutne potrebné pre úhradu zákonného poplatku za uloženie odpadov a to raz mesačne. |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť zhodnotenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle platnej právnej úpravy. Ceny za uloženie/zneškodnenie odpadu budú fakturované na základe skutočne vyvezeného množstva odpadu na základe vážneho lístka. |
V prípade, že poskytovateľ nedodrží dojednané frekvencie vývozu komunálneho odpadu v zmysle tejto zmluvy a harmonogramu vývozu odpadu, má objednávateľ právo požadovať zmluvnú pokutu vo výške až do 500,- EUR za každé závažné porušenie frekvencie vývozu (harmonogramu). Za závažné porušenie frekvencie sa na účely tejto zmluvy považuje, ak poskytovateľ neuskutoční náhradný vývoz odpadu, ktorý nebolo možné vyviesť podľa dohodnutej frekvencie vývozu (harmonogramu) zo závažných dôvodov (napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod.). |
Avšak za takéto porušenie sa nepovažuje ak poskytovateľ neuskutoční vývoz z dôvodu, že daný deň pripadol na sviatok alebo deň pracovného pokoja a poskytovateľ objednávateľovi dopredu oznámi termín náhradného vývozu. |
Zmluvnú pokutu si môže poskytovateľ uplatniť u objednávateľa v lehote 7 pracovných dní od dňa, keď sa o nej dozvedel, najneskôr však v lehote 30 dní od dňa, keď došlo k porušeniu povinnosti zo strany objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy zo strany poskytovateľa. Zmluvné strany považujú za podstatné porušenie tejto zmluvy, najmä ak poskytovateľ : |
a/ bude preukázateľne vykonávať služby vadné, t. j. v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve. Musí ísť o vady, na ktoré bol poskytovateľ objednávateľom písomne upozornený, a ktoré napriek tomuto upozorneniu neodstránil v primeranej lehote poskytnutej k tomuto účelu, |
b/ v rozpore s ustanovením tejto zmluvy zastaví akékoľvek poskytovanie služieb súvisiace s predmetom jej plnenia na dobu dlhšiu ako 3 dni, alebo inak prejavuje svoj úmysel nepokračovať v plnení tejto zmluvy, |
c/ bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, prevedie všetky alebo niektoré práva a záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby, |
d/ nesplní inú povinnosť dojednanú v tejto zmluve |
e/ stratí poskytovateľ spôsobilosť na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy (napr. nebude oprávnený ukladať odpad na žiadnu skládku, stratí nevyhnutné legislatívou požadované oprávnenia a pod.) |
V prípade, ak bude objednávateľ v omeškaní s platením faktúry podľa tejto zmluvy o viac ako 60 dní, poskytovateľ má nárok odstúpiť od tejto zmluvy. |
Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti strán zo zmluvy a jeho účinky nastávajú dňom doručenia druhej zmluvnej strane. Odstúpenie od zmluvy sa však nedotýka nároku na náhradu škody vzniknutej porušením zmluvy a iných ustanovení, ktoré podľa prejavenej vôle strán alebo vzhľadom na svoju povahu majú trvať aj po ukončení zmluvy. |
Zmluvné strany môžu zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je 3 mesačná. |
Doručovanie: Ak nie je možné doručiť niektorú písomnosť uvedenú v tejto zmluve zmluvnej strane na adresu jej sídla uvedenú v tejto zmluve a jej iná adresa nie je druhej zmluvnej strane známa, písomnosť sa považuje po troch dňoch od vrátenia nedoručenej zásielky zmluvnej strane za doručenú, a to aj vtedy, ak ten, kto je oprávnený konať za zmluvnú stranu, sa o tom nedozvie. |
Cena za predmet zákazky obsahuje cenu za zber, odvoz a likvidáciu odpadu a to vrátane všetkých ďalších manipulačných, či obslužných poplatkov. |
Ceny sú stanovené v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a pri fakturácii sú zaťažované daňou z pridanej hodnoty. |
Úhrada za vykonané služby bude vykonaná na základe poskytovateľom vystavených faktúr, navýšených o aktuálnu daň z pridanej hodnoty v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi ku dňu poskytnutia služby, resp. zdaniteľného plnenia. |
Faktúra bude obsahovať náležitosti platného daňového dokladu v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi. Faktúra vystavená poskytovateľom služby musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
Fakturácia bude vykonávaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb. |
Poskytovateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu za zber, odvoz a likvidáciu odpadu vrátane všetkých manipulačných poplatkov za 1 tonu odpadu. |
Poskytovateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky. |
Poskytovateľovi služby sa neumožňuje predložiť variantné riešenie k predmetu zákazky. |
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Dĺžka trvania zmluvy na dodanie predmetu zákazky je od 1.8.2021 do 31.07.2024. |
Dodávateľ je povinný predložiť doklad z váženia s uvedenou hodnotou pri vstupe do obce a pri odchode z obce, a to v rámci každého vývozu počas trvania zmluvy. |
Požaduje sa vykonávanie zberu triedeného odpadu - plasty, kovy, VKM, papier, sklo umiestňovaných vo farebných vreciach, prípadne v zberných nádobách. Zber bude vykonávaný v zmysle uzatvorenej zmluvy s príslušnou OZV. |
Príjazdová 5/4, Liptovská Porúbka, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
01.08.2021 00:01 — 31.07.2024 23:59
1,00 celkom
150 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.06.2021 08:49
23.06.2021 10:00
23.06.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.06.2021 08:42 - Vstupná ponuka | 150 000,00 | € | Cena s DPH |
23.06.2021 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 149 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: