• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2021 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2021 09:50

Detail zákazky Z202112895

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2021 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2021 09:50

Základné údaje

Z202112895

OF-237339

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5828904

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47462752

SLOVAKIA TEX s.r.o.

Priemyselná 1454/4, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovový nábytok

Regály

  • 39151100-6 - Regály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Regál kovový
Funkcia
Skladovanie materiálu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer VxŠxH cm 180 x 90 x 45 cm
nosnosť na policu 200 kg
počet políc 5
prevedenie zinok
popis bezskrutkový s HDF/MDF policou
 2. Regál kovový
Funkcia
Skladovanie materiálu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer VxŠxH cm 180 x 120 x 60
nosnosť na policu 250 kg
počet políc 4
prevedenie zinok
popis bezskrutkový s HDF/MDF policou
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy .
Objednávateľ požaduje predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa dodanie 3x originálu faktúry a 3x originálu dodacieho listu spolu s dodaním tovaru.
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára.
Všetky uvedené technické parametre sú požadované za minimálne.
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Doručenie faktúry spolu s dodávkou.
Miesto plnenia predmetu zákazky - Banská Bystrica.
v prípade, nedodania dodacieho listu, faktúra musí zároveň slúžiť ako dodací list
Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Súčasťou balenia musí byť návod na používanie v slovenskom jazyku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

06.07.2021 08:00 — 09.07.2021 10:00

1,00 súhrn požadovaného množstva

1 276,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2021 14:48

01.07.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 260
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2021 16:07 - Vstupná ponuka 1 274,40 € Cena s DPH
17.06.2021 16:07 - Najvýhodnejšia ponuka 1 274,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS