• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2021 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2021 14:20

Detail zákazky Z202112894

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2021 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2021 14:20

Základné údaje

Z202112894

OF-234980

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5809941

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lavice do čakárne s plastovým sedákom a plastovým operadlom

Lavice do čakárne s plastovým sedákom a plastovým operadlom

  • 39113200-9 - Lavice s operadlom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lavice do čakárne s plastovým sedákom a plastovým operadlom
Funkcia
Lavice do čakárne s plastovým sedákom a plastovým operadlom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2-SED ks 5
3-SED ks 10
4-SED ks 10
5-SED ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer 2-SED (š x h x v) 1040 x 600 x 850 mm
Rozmer 3-SED (š x h x v) 1550 x 600 x 850 mm
Rozmer 4-SED (š x h x v) 2080 x 600 x 850 mm
Rozmer 5-SED (š x h x v) 2600 x 600 x 850 mm
Rám kostry lavice stabilná, zváraná oceľová konštrukcia povrchovo upravená práškovou farbou
Kovové nohy rámu kostry lavice vyrobené s takou hĺbkou, aby nedochádzalo k odretiu a zničeniu steny zadnou časťou lavice, operadlo lavice musí byť odsadené od steny
Pod sedákom sú : dva kovové zvárané nosníky (viď obrázok)
Farba sedáku a operadla zelená, modrá, oranžová, červená, sivá alebo čierna
Farba kovovej kostra lavice čierna alebo sivá
Nožičky spodná časť podnože je v tvare oblúka a má rektifikačné nožičky, kvôli nerovnosti podláh
Sedák samostatná časť, plastový, ergonomicky tvarovaný, povrch sedáka nie je hladký, je upravený protišmykovým vrúbkovaním
Operadlo samostatná časť, plastové, ergonomicky tvarované, povrch operadla nie je hladký, je upravený protišmykovým vrúbkovaním.
Operadlo Pod celým stredným operadlom je nazváraná plechová tabuľka na označenie názvu oddelenia (viď obrázok)
Nosnosť na jedno sedadlo 120 kg
Sedacie miesto je možné nahradiť odkladacím stolíkom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, vyskladnenia a montáže na miesto plnenia.
Splatnosť faktúry 60 dní.
Dodávateľ sa zaväzuje za podmienok dohodnutých v tejto zmluve dodať objednávateľovi nový doteraz nepoužitý tovar.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien.
Žiadame do 48 hodín od uzavretia kúpnej zmluvy predložiť objednávateľovi vzorku 1 ks plastové sedadlo + operadlo na odsúhlasenie.
Žiadame do 48 hodín od uzavretia kúpnej zmluvy predložiť objednávateľovi rozpis jednotkových cien.
Záručná doba 7 rokov.
Dodanie tovaru bude realizované na základe doručenej objednávky do 14 dní.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celé množstvo zadaného tovaru. Tovar bude dodaný na základe samostatnej objednávky.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude Objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostat. Zmluvných špecifikácií.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Sedacie miesto je možné nahradiť odkladacím stolíkom
Navrhnutá hodnota Sedacie miesto je možné nahradiť odkladacím stolíkom

sedacia miesto je možné nahradiť odkladacím stolíkom pri zadaní objednávky , nie dodatočne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 510/3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

7 230,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2021 14:48

21.06.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 49
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2021 15:38 - Vstupná ponuka 7 230,00 € Cena s DPH
18.06.2021 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka 7 190,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS