• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2021 14:16
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2021 15:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2021 15:25

Detail zákazky Z202112891

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2021 14:16
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2021 15:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2021 15:25

Základné údaje

Z202112891

OF-237340

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5809939

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

52336859

TOP - HOLDING s.r.o.

Dubíkova 31, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvá zelenina a čerstvé ovocie (12-12)

cesnak, cibuľa, pór, mrkva, petržlen, paradajky, paprika, kafriól, kapusta, šalát, uhorky, cuketa, reďkovka, brokolica, bazalka, petržlenová vňať, pažitka, rukola, šampiňóny, hliva, zemiaky, citróny, jablká, pomaranče, kiwi, hrušky, banány, nektarinky, hrozno, mandarinky, broskyne, grapefruity

  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03222300-6 - Netropické ovocie
  • 03222110-7 - Tropické ovocie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvá zelenina
Funkcia
zelenina na ďalšiu spotrebu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cesnak kg 100
Cibuľa žltá kg 2 500
Cibuľa červená kg 40
Cibuľka zväzok ks 400
Pór kg 20
Mrkva kg 500
Petržlen kg 50
Zeler kg 50
Paradajky červené kg 1 600
Paradajky cherry kg 10
Paprika hrubostenná kg 200
Paprika PCR kg 500
Karfiól kg 100
Brokolica kg 20
Kapusta hlávková biela kg 1 500
Kapusta hlávková červená kg 200
Kapusta čínska kg 200
Šalát ľadový ks 200
Šalát lollo rosso ks 30
Šalát rímsky ks 30
Uhorky šalátové kg 200
Cuketa kg 50
Kaleráb kg 50
Reďkovka červená zväzok ks 400
Petržlenová vňať kg 15
Pažítka čerstvá kg 1
Rukola kg 10
Šampiňóny čerstvé kg 200
Hliva ústricová kg 10
Zemiaky skoré kg 4 000
Zemiaky konzumné neskoré varný typ A kg 6 000
Bazalka čerstvá kg 1
Čalamáda kg 900
Kapusta kyslá kg 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
čerstvosť, kvalita I. trieda
Zemiaky konzumné neskoré varný typ A balenie 20 - 25kg, stredne veľké, pevné, čisté, bez klíčkov, bez príznakov hniloby, nezamrznuté
Skladovateľnosť 1 mesiac
Zelenina čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby, čisté bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, pachu alebo chuti, bez škodcov a ich poškodenia
 2. Čerstvé ovocie
Funkcia
čerstvé ovocie na ďalšiu spotrebu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Citróny kg 150
Jablká (kaliber 6 - 6,5) kg 2 000
Pomaranče (kaliber 7 - 8) kg 1 300
Kiwi kg 50
Hrušky kg 50
Banány kg 900
Nektárinky kg 50
Hrozno biele kg 20
Mandarínky kg 50
Broskyne kg 50
Grapefruity (kaliber 32 - 36) kg 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
čerstvosť, kvalita I. trieda
Skladovateľnosť 1 mesiac
Ovocie čerstvé, nepoškodené, celé, bez známok hniloby, čisté bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, pachu alebo chuti, bez škodcov a ich poškodenia
Jablká Dodávka jabĺk v jednej objednávke musí byť v jednej odrode
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia - Nitra a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky , jednotkové ceny s DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy a oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať rozpočet na predmet zákazky po celú dobu trvania rámcovej dohody. Navýšenie cien nie je zo strany odberateľa prípustné počas trvania dohody. Pri ich nedodržaní je odberateľ povinný odstúpiť od rámcovej dohody s udelením neuspokojivého hodnotenia.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu.
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu SR.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:00 h.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Doba trvania Rámcovej dohody je od 01.07.2021do 30.09.2021 maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy , v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0.
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

3

1,00 na základe čiastočných objednávok

17 971,24

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2021 14:16

21.06.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 174
 23
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2021 15:16 - Vstupná ponuka 17 971,24 € Cena s DPH
17.06.2021 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka 17 647,59 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS