• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2021 13:28
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2021 10:50

Detail zákazky Z202112876

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2021 13:28
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2021 10:50

Základné údaje

Z202112876

OF-235593

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5821459

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

49813994

RADANAL s.r.o.

Okružní 613, Pardubice, 53003, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické súpravy/kity pre stanovenie aminokyselín a acylkarnitínov zo suchej kvapky krvi

diagnostické, súpravy, kity, aminokyselín, acylkarnitínov, suchá, krv, metabolická, porucha

  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy
  • 33124130-5 - Diagnostický spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické súpravy/kity pre stanovenie aminokyselín a acylkarnitínov zo suchej kvapky krvi
Funkcia
- súprava slúži na stanovenie aminokyselín a acylkarnitínov zo suchej kvapky krvi na tandemovom hmotnostnom spektrometri v skríningu dedičných metabolických porúch,
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Overená kompatibilita diagnostických súprav s prístrojovým vybavením: s Hmotnostným spektrometrom Agilent 1260/6420
počet vyšetrených vzoriek na tomto prístrojovom vybavení za posledné dva roky najmenej 50 000
mikroplatničková LC-MS/MS analýza aminokyselín a acylkarnitínov áno
96 jamkové mikroplatničky a platničky s filtrom, áno
vhodná mobilná fáza, extrakčný, butylačný, rekonštitučný a premývací roztok, áno
zmenený pomer mobilnej fázy voči premývaciemu roztoku štandardného kitu pri počte 10 ks je pomer 5 ks mobilnej fázy a 15 ks premývacieho roztoku
obsahuje lyofylizované interné štandardy pre nasledovné aminokyseliny: alanín, arginín, kyselina asparágová, citrulín, kyselina glutamová, glycín, leucín, metionín, ornitín, fenylalanín, prolín, tyrozín, valín, áno
obsahuje lyoftlizované interné štandardy pre voľný karnitín C0 a acylkarnitíny -C2, C3, C4, C5, C5DC, C6, C8, C10, C12, C14, C16 a C18, áno
obsahuje kontrolné vzorky krvi na filtračnom papieriku o známej koncentrácii AMK a AC, aplikovateľné pre vyštiknutý terčík priemeru 3,2 mm bez potreby prepočítavania koncentrácie áno
príprava vzoriek musí byť založená na extrakcii analytov z odberového papierika a následnej derivatizácii analytov na butylované estery, áno
kit spĺňa podmienky in vitro diagnostiky a CE značku. áno
predpokladané množstvo 90 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
3. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť.
4. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť optimalizačnú zmes o známej koncentrácii látok (aminokyselín a acylkarnitívnov uvedených vyššie v technických vlastnostiach predmetu zákazky).
5. Dodávateľ predloží objednávateľovi v lehote do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady:
- podrobný opis predmetu zákazky s údajmi deklarujúcimi požadované medicínske parametre, s uvedením jeho obchodného názvu resp. prospektový materiál ponúkaného tovaru (katalóg) v elektronickej alebo papierovej forme s uvedením podrobného technického opisu;
6. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy (e-mailom).
7. Zazmluvené množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov.
8. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr.
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať predpokladané množstvo tovaru pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky v prípade, ak v priebehu 12 mesiacov zistí, že tovar v predpokladanom množstve nepotrebuje.
10. Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb v lehote do 15 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky.
11. Každá dodávka bude fakturovaná samostatne s lehotou splatnosti faktúr 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
12. Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS.
13. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
15. Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
16. Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
17. Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
18. Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
19. Túto zmluvu môžu zmluvné strany ukončiť aj písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď musí mať písomnú formu a musí byť doručená druhej zmluvnej strane, inak je neplatná. Výpoveďou táto rámcová dohoda zaniká v posledný deň výpovednej lehoty.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

114 840,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2021 13:28

28.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 405
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.06.2021 12:45 - Vstupná ponuka 114 840,00 € Cena s DPH
22.06.2021 12:45 - Najvýhodnejšia ponuka 114 840,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS