• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2021 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2021 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2021 14:20

Detail zákazky Z202112866

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2021 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2021 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2021 14:20

Základné údaje

Z202112866

OF-237320

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5809917

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47837934

Eurozel s.r.o.

Národného oslobodenia 20/A, Bernolákovo, 90027, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvá zelenina a ovocie

cibuľa, cesnak, mrkva, petržlen, kapusta, jablká, hrušky, banány, citróny

  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvá zelenina a ovocie
Funkcia
Dodávka čerstvej zeleniny a ovocia do stravovacieho zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cibuľa žltá /čistená vákuovo balená - balenie 5kg/ kg 2500
Cibuľa biela kg 200
Cibuľa červená /čistená vákuovo balená - balenie 5kg/ kg 300
Cibuľka lahôdková kg 250
Cesnak kg 70
Cesnak /čistený vákuovo balený - balenie 1kg/ kg 120
Pór kg 300
Mrkva kg 1000
Petržlen kg 200
Petržlenová vňať čerstvá kg 200
Zeler kg 800
Zeler stonkový kg 150
Chren čerstvý kg 60
Červená repa /cvikla/ kg 1000
Reďkovka červená kg 150
Reďkovka biela podlhovastá kg 150
Kaleráb kg 200
Kapusta hlávková biela kg 1200
Kapusta hlávková červená kg 1000
Kapusta kvasená kg 1200
Kel hlávkový kg 600
Kapusta čínska /pekinská/ kg 500
Paprika /PCR/ kg 600
Paprika /zelená, červená, žltá/ kg 800
Paprika CHILLI čerstvá kg 10
Paradajky kg 2000
Cherry paradajky kg 1500
Uhorka šalátová hadovka kg 2000
Baby špenát kg 150
Šalát Lollo bianco a Lollo rosso kg 60
Šalát listový Mix - balený kg 800
Šalát rímsky kg 200
Valeriánka poľná /polníček/ kg 200
Ľadový šalát kg 600
Rukola kg 100
Kôpor čerstvý kg 50
Bazalka kg 20
Pažitka kg 10
Cukina kg 700
Baklažán kg 700
Šampiňóny čerstvé biele kg 600
Šampiňóny čerstvé hnedé kg 200
Jablká kg 2000
Hrušky kg 1200
Broskyne kg 600
Slivky kg 300
Banány kg 500
Pomaranče kg 2000
Mandarinky kg 2000
Citróny kg 100
Granátové jablko kg 100
Melón žltý cukrový kg 100
Melón červený vodový kg 1000
Hrozno biele kg 50
Hrozno červené kg 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá čerstvého ovocia a zeleniny sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá čerstvého ovocia a zeleniny upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov čerstvého ovocia a zeleniny slúžia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kg bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutuzovova 8, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2021 06:00 — 31.12.2021 12:00

1,00 súbor položiek zákazky

56 919,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.06.2021 13:05

21.06.2021 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2021 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 174
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.06.2021 09:24 - Vstupná ponuka 56 918,00 € Cena bez DPH
21.06.2021 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka 56 917,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS