00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
51312832
abaWood, s.r.o.
Fučíkova 460, Sládkovičovo, 92521, SVK
Kancelárske stoličky
kancelárska stolička, zdravotná stolička
Tovar
1. Kancelárska ergonomická stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych ergonomických stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelárska ergonomická stolička | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Synchrónny mechanizmus s blokáciou v min. 4 polohách | |
1.2. Nastavenie sily protiváhy | |
1.3. Operadlo ergonomicky vytvarované | |
1.4. Výškovo nastaviteľná bedrová opierka | |
1.5. Nastaviteľná hlavová opierka | |
1.6. Regulácia sily prítlaku operadla | |
1.7. Nastaviteľná hĺbka sedadla | |
1.8. Nastavenie výšky a sklonu sedadla | |
1.9. Podrúčky nastaviteľné 3D | |
1.10. Hliníkový kríž | |
1.11. Kolieska na tvrdé podlahy | |
1.12. Operadlo | pevná sieťovina |
1.13. Farba | čierna, šedá |
1.14. Sedák | čalúnenie kvalitná poťahová látka |
1.15. Farba | čierna, šedá |
1.16. Rozmery (VxŠxH) sedacej časti | min. 410 mm x min. 480 mm x min. 470 mm |
1.17. Výška operadla | min. 600 mm |
1.18. Nosnosť | min. 120 kg |
1.19. Referenčný produkt | napr. Kancelárska stolička Ergolux |
1.20. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
2. 2. Zdravotná stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nových, nepoužívaných zdravotných stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. Zdravotná stolička | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2.1. Mechanizmus s funkciou BODY BALANCE TEC | |
2.2. Ortopedicky tvarovaný 3D výkyvný sedák | |
2.3. Nastavenie tuhosti | |
2.4. Synchromechanizmus | |
2.5. Nastaviteľná sila prítlaku operadla | |
2.6. Výškovo nastaviteľná bedrová opierka chrbta | |
2.7. Nastaviteľný sklon operadla | |
2.8. Výškovo a smerovo nastaviteľná opierka hlavy | |
2.9. Výškovo nastaviteľné podrúčky | |
2.10. Operadlo | vzdušná sieťovina |
2.11. Chrómovaný kríž | |
2.12. Kolieska na tvrdé povrchy | |
2.13. Farba | čierna, šedá |
2.14. Rozmery (VxŠxH) sedacej časti | min. 410 mm x min. 470 mm x min. 440 mm |
2.15. Nosnosť | min. 110 kg |
2.16. Referenčný produkt | napr. Zdravotná stolička SITNESS 45 |
2.17. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov, podrobnú technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a |
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa uvedeným v popise zákazky, alebo |
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenie v miestnostiach, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
9. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. |
11. Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi. |
12. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Kraskova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
25.06.2021 08:00 — 09.07.2021 15:00
1,00 súbor
1 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.06.2021 12:42
21.06.2021 14:30
21.06.2021 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.06.2021 12:58 - Vstupná ponuka | 1 392,00 | € | Cena s DPH |
16.06.2021 12:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 392,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: