17335795
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK
35733853
CMI spol. s r.o.
Na Slavíne 3, Bratislava, 81106, SVK
Operačný mikroskop OFT
mikroskop, operačný, oftalmologický,
Tovar, Služba
1. Operačný mikroskop OFT
|
|
---|---|
Funkcia |
Prístroj očnej zákrokovej sály |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Operačný mikroskop OFT / množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zmena zväčšenia: Typ motorizovaného priblíženia (pomer zväčšenia 1: 5) | áno |
Objektív (opochromatická korigovaná optika) | F=200 mm |
Okulár 10x (okrúhly a široký pohľad) | áno |
Binokulárne | min. F=170 mm |
Celkové zväčšenia | min. 4,1x až 20,4x |
Zorné pole | min. 49 mm až 9,8 mm |
Zameriavaci zdvih | min. 30 mm |
Pohyb X-Y (s centrovaciou funkciou) | ± 25 mm v každom smere |
LED osvetlenie | áno |
Oblasť osvetlenia | min. 60 mm |
Ovládanie osvetlenia min. v 9 krokoch | áno |
Filtre: teplo-absorbčný, modrý korekčný filter, žltý filter, retina ochrana | áno |
Podlahový stojan | áno |
Predĺženie ramien | max. 1045 mm |
Vertikálny zdvih ramena | min. 400 mm |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY |
1.Požaduje sa jednorázové dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného prístroja: |
1.1do sídla kupujúceho na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, pričom konkrétne miesto dodania - pracovisko objednávateľa a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi písomne upresnené po uzavretí zmluvného vzťahu, |
1.2 v lehote do 8 týždňov od doručenia oznámenia o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, |
1.3 po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 2 pracovné dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
1.4 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, ŠUKL kód (ak je to relevantné). |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EU (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
2. Súčasťou dodania prístroja je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi všetky doklady potrebné pre riadne a bezchybné použitie prístroja na stanovený účel, a to najmä: |
2.1 certifikát alebo potvrdenie s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu, |
2.2 návod na použitie prístroja v slovenskom jazyku (resp. v českom jazyku), |
2.3 preberací protokol,inštalačný protokol a protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja. |
2.4 zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy |
2.5 kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. "Hotline", "Helpdesk", "Call centrum..." pre potreby plnenia zmluvy. |
3. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia prístroja prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu prístroja. |
4 Prevzatie riadne dodaného prístoja je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. |
4.1 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zmluvy, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať predmet zmluvy a nezaplatiť kúpnu cenu. |
5. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, Dodávateľ k faktúre priloží kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu. |
6.Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. |
7. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. |
8.Kúpna cena prístroja zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t.j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním prístroja a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením prístroja do prevádzky (inštaláciou), zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. |
9.Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "prístroj") komplexnú záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa, kedy je prístroj uvedený do prevádzky. Uvedenie prístroja do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. |
10.Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny prístroja vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na prístroji za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií prístroja.Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
10.1 oprava vád a porúch prístroja , t.j. uvedenie prístroja do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
10.2 vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, min. však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád uvedených v bode 18. tejto časti. |
10.3 dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke prístroja, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov, |
10.4 vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
10.5 práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa z a do miesta inštalácie prístroja v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
11. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby prístroja budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
12.Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na prístroji počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa. |
12.1 V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka,za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady. |
13. Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie prístroja do 24 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
14. Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: |
14.1 oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, |
14.2 oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 5 pracovných dní resp. v závažných prípadoch v termíne po dohode s dodávateľom. |
15.Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť prístroj do bežnej prevádzky v lehotách vyššie uvedených. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: |
15.1 nedodržanie lehoty príchodu servisného technika 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa, |
15.2 nedodržanie lehoty na odstránenie vady: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa. |
16.Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
16. Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak: |
16.1. Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov. |
16.2. Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného prístroja. |
16.3. nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke. |
16.4. dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre. |
16.5. Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru. |
16.6. Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
17. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, predávajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je neplatné. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas |
18.Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku okolností vylučujúcich zodpovednosť. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za okolnosti vylučujúce zodpovednosť považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu. |
18.1 Tá zmluvná strana, ktorá sa odvolá na okolnosti vylučujúce zodpovednosť je povinná ná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvy. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vylučujúce zodpovednosť, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na okolnosti vylučujúce zodpovednosť, právo odstúpiť od tejto zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane. |
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY: |
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty: |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. |
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY - Operačný mikroskop OFT", |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a). |
2.Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť: |
2.1Špecifikáciu predmetu zákazky z ktorej musí jednoznačne vyplývať, že ponúknutý produkt spĺňa objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty . |
2.2Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) obsahujúci popis funkcií a technických parametrov ponúkaného prístroja tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt. |
2.3 Vyplnenú a podpísanú kalkuláciu ceny |
C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY, |
b) objednávateľ môže elektronicky požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
25.06.2021 09:25 — 26.08.2021 09:25
1,00 ks
24 916,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.06.2021 09:38
22.06.2021 10:35
22.06.2021 10:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.06.2021 11:37 - Vstupná ponuka | 24 916,67 | € | Cena bez DPH |
21.06.2021 15:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: