37838741
Základná škola s materskou školou
Rakovice 15, Rakovice, 92208, SVK
36399604
A.En. Slovensko s.r.o.
Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK
elektrická enegia
dodávka elektrickej energie
Tovar, Služba
|
1. dodávka elektrickej energie
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energiedo odberných miest objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenia služieb distribúcie elektrinyprostredníctvom prevádzkovateľa distribučnej sústavya prevádzkovateľa prenosovej sústavy do odberných miest odberateľa. Odberné miesto/a (“ďalej aj OM‟). |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. OM: predpokladaná ročná spotreba | KWh | 16616 | ||
| 2. OM: predpokladaná ročná spotreba | KWh | 12901 | ||
| Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov pre 1.-2. OM | KWh | 29515 | ||
| Predpokladaná spotreba za 29 mesiacov pre 1.-2. OM | KWh | 71327,91 | ||
| Celková predpoklad. spotreba za zmluvné obdobia prislúchajúce OM, minimum (70 %), maximum (130 %) a presne | KWh | 49929,54 | 92726,29 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zmluvné obdobie (viazanosť 29 mesiacov) pre 1.-2. OM | Od 01.08.2022 do 31.12.2024 |
| Charakter odberu pre 1. - 2. OM | Administratívne a prevádzkové budovy |
| 1. OM: EIC, identifikácia | 24ZZS2037908000A |
| Spotreba predpokladaná VT | 10782 |
| Spotreba predpokladaná NT | 5832 |
| Fázy x veľkosť ističa | 3x30 |
| Distribučná sadzba | C2-X3 |
| 2. OM: EIC, identifikácia | 24ZZS20379110002 |
| Spotreba predpokladaná VT | 8970 |
| Spotreba predpokladaná NT | 3931 |
| Fázy x veľkosť ističa | 3x40 |
| Distribučná sadzba | C2-X3 |
| Názov |
| Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energie pre odberné miesta objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou do odberných miest v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy. |
| Množstvá odoberanej elektriny sú predpokladané. |
| Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sústave. Dalej v prípade potreby dodávateľ zabezpečí uzatvorenie distribučnej zmluvy. |
| Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy: |
| a) kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitostí spojených s dodávkou elektrickej energie. |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa: - cenu za dodávku predpokladaného množstva elektriny za príslušné obdobie, - cenu za služby distribúcie, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, odvod do Národného jadrového fondu určený osobitným predpisom, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty – v zmysle čl. V OUEP (príloha č. 1 k VZP). |
| Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektriny a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO. |
| Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi. |
| Za neodobratie resp. prekročenie zmluvného množstva spotreby elektriny dodávateľ nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie (zmluvné pokuty, prirážky, doplatky atď.), v súlade s prílohou č.1 OUEP (OSOBITNÉ USTANOVENIA O ZÁKAZKÁCH NA DODÁVKU ELEKTRINY A PLYNU) Čl.VI, bod 6.11. |
| Vyúčtovanie spotreby elektrinysa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku, resp. k dátumu konca zmluvy. |
| Dodávateľ vyhodnotí skutočné množstvo elektrinyodobraté odberateľom a predpokladané množstvo elektrinyuvedené v zmluve po skončení zmluvného obdobia alebo pri skončení zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr. |
| Zasielanie korešpondencie na adresu objednávateľa do jeho sídla, pokiaľ objednávateľ dodávateľovi neoznámi neskôr inú adresu zasielania, aj pre každé OM. Faktúry a preddavkové platby budú dodávateľom vystavované samostatne pre každé OM a doručované objednávateľovi poštou alebo v elektronickej forme, pričom spôsob doručovania môže neskôr určiť objednávateľ, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú neskôr inak. |
| Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej zmluvnej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. |
| Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
| Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy (ešte pred plnením) nasledovné doklady: |
| Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy: |
| a) kontaktné údaje oprávnených osôb vo veciach plnenia (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón, e-mail); |
| Odberateľ je počas trvania zmluvy oprávnený vyžiadať si od dodávateľa predloženie nasledovných dokladov, pričom dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi vyžiadané doklady do 10 dní od doručenia požiadavky na ich predloženie: |
| d) rozpis jednotlivých zložiek ceny – cenu za jednotku tarify v EUR bez DPH/MWh a v EUR s DPH/MWh. |
| Nepredloženie ktoréhokoľvek z požadovaných dokladov sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie povinností dodávateľa, pričom objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Čl. XVIII. bod 18.2 VZP 2. Časti VZP OPET a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu. Cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s dodávkou el. energie silová elektrina VT, NT. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
| V prípade neschopnosti plnenia záväzkov niektorej strany bude výpovedná lehota 2 mesiace a začne plynúť 1. dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede. Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie. |
| Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska účinné ku dňu uzatvorenia tejto zmluvy, ktoré tvoria jej neoddeliteľnú prílohu. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní v znení neskorších predpisov. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že dodanie zmluvných prác alebo poskytnutie služieb bude vykonávané výlučne legálne zamestnanými zamestnancami. |
| Názov | Upresnenie |
| Deň začiatku dodávky pre 1.-2. OM: | 01.08.2022, 00:00 hod. SEČ |
| Deň skončenia dodávky pre 1.-2. OM: | 31.12.2024, 23:59 hod. SEČ |
| Platobné podmienky: | Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne: |
| Preddavkové platby: | mesačne vo výške predpokladanej spotreby priemerom na mesiac, pokiaľ neskôr odberateľ neurčí inú periodicitu úhrady a tejzodpovedajúci priemer, štvrťročne, polročne, ročne, pre OM |
| Vystavenie faktúr: | najneskôr do 15. dňa zdaniteľného plnenia |
| Splatnosť vyúčtovacej faktúry: | 30 dní odo dňa vystavenia dodávateľom |
Rakovice 15/15, Rakovice, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
01.08.2022 00:00 — 31.12.2024 23:59
71 327,91 kWh
15 500,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.06.2021 08:34
21.06.2021 09:30
21.06.2021 09:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.06.2021 07:42 - Vstupná ponuka | 15 499,20 | € | Cena s DPH |
| 21.06.2021 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 420,82 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: