00317748
Mesto Púchov
Štefánikova 821/21, Púchov, 02018, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup a dodanie stravných poukážok slúžiacich na zabezpečenie poskytovania stravovania pre zamestnancov objednávateľa |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy s minimálne 10 stravovacími zariadeniami v meste Púchov, ktoré akceptujú platbu stravnými poukážkami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 4,00 | ||
Predpokladané množstvo | ks | 25000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu poukážky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach - na základe čiastkových objednávok. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok zadá objednávateľ elektronicky. |
Miesto dodania bude upresnené v objednávke. |
Objednávateľ požaduje zabezpečenie stravovania výlučne formou papierových stravných poukážok. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH. |
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky objednávateľovi (napr. balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, dopravu a všetky ďalšie náklady). |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Celková cena za dodané stravné poukážky (predmet zákazky) v € vrátane DPH bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok a bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. z ceny provízie za dodanie predmetu zákazky |
3. z DPH z ceny provízie, ak je dodávateľ platcom DPH |
Na predmet tejto zákazky objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od ich doručenia objednávateľovi. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
01.07.2021 08:00 — 30.06.2022 14:00
25 000,00 ks
100 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.06.2021 13:10
18.06.2021 14:07
18.06.2021 14:22
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.06.2021 13:29 - Vstupná ponuka | 100 000,00 | € | Cena s DPH |
18.06.2021 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 99 950,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: