• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2021 13:10
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2021 14:07
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2021 14:45
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2021 15:00

Detail zákazky Z202112775

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2021 13:10
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2021 14:07
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2021 14:45
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2021 15:00

Základné údaje

Z202112775

OF-237119

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5807506

Objednávateľ

00317748

Mesto Púchov

Štefánikova 821/21, Púchov, 02018, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Nákup a dodanie stravných poukážok slúžiacich na zabezpečenie poskytovania stravovania pre zamestnancov objednávateľa
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy s minimálne 10 stravovacími zariadeniami v meste Púchov, ktoré akceptujú platbu stravnými poukážkami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jedného stravného lístka € 4,00
Predpokladané množstvo ks 25000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach - na základe čiastkových objednávok.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok zadá objednávateľ elektronicky.
Miesto dodania bude upresnené v objednávke.
Objednávateľ požaduje zabezpečenie stravovania výlučne formou papierových stravných poukážok.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky objednávateľovi (napr. balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, dopravu a všetky ďalšie náklady).
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Celková cena za dodané stravné poukážky (predmet zákazky) v € vrátane DPH bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok a bude pozostávať:
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok
2. z ceny provízie za dodanie predmetu zákazky
3. z DPH z ceny provízie, ak je dodávateľ platcom DPH
Na predmet tejto zákazky objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok.
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od ich doručenia objednávateľovi.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných lístkov minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

01.07.2021 08:00 — 30.06.2022 14:00

25 000,00 ks

100 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2021 13:10

18.06.2021 14:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.06.2021 14:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2021 13:29 - Vstupná ponuka 100 000,00 € Cena s DPH
18.06.2021 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka 99 950,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS