00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
53112172
IMONICE INVEST, s.r.o.
Werferova 6, Košice - mestská časť Juh, 04011, SVK
Podpora opatrení na zmiernenie dopadov COVID-19 v nemocnici - Zabezpečenie ochranných a dezinfekčných prostriedkov pre ochranu pracovníkov nemocnice - Kontajner pre MOM
kontajner
Tovar
1. Kontajner pre MOM
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontajner určený pre potreby mobilného odberového miesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rozmer D x Š x svetlá V | mm | 5800x2450x2540 | 6000x2500x2550 | |
podlaha -cetris + PVC | mm | 20x1,4 | 22x1,5 | |
elektroinštalácia -vnútorné zásuvky - 3 ks | V | 230 | ||
elektroinštalácia - vonkajšie zásuvky - 2 ksso | V | 400 | ||
elektroinštalácia - radiátor - 1 ks | kW | 2 | ||
okno - 1ks,, rozmer | mm | 1800x1200 | 2000x1200 | |
vstupné dvere, rozmer | mm | 850x900 | 900x2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vonkajšie farebné prevedenie | sivá |
vonkajšie opláštenie | plech s antikoróznou úpravou a je odolný voči poveternostným vplyvom |
strop - vonkajšia strana | úchytné body pre manipuláciu s kontajnerom |
steny a strop | laminovaná drevotrieska |
okno | plast, dvojsklo, dvojkrídlové otváravé + otváravo-sklopné s kľučkou, celoobvodové tesnenie, roleta |
vstupné dvere | otvárané von, zámok s cylindrickou vložkou s 2 kľúčmi |
elektroinštalácia | vnútorné osvetlenie - svietidlá s LED zdrojmi |
elektroinštalácia | rozvádzač s ističmi |
elektroinštalácia | musí byť vyhotovená v súlade s platnými STN |
elektroinštalácia - revízna správa | áno |
sanitárne vybavenie | nie |
stohovateľnosť | nie |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je sídlo Objednávateľa |
2. Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý tovar. |
3.V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (doprava, zabezpečenie žeriavu príp. hydraulickej ruky na vyloženie na predpripravené miesto, vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy). |
4.Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. Celková cena predložená Dodávateľom zohľadňuje primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk |
5.Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 60 dní od potvrdenia preberacieho protokolu. |
6.Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona NR SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry Objednávateľovi. |
7.Podkladom pre fakturáciu je preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami, vyhotovený po dodaní a prevzatí tovaru. |
8.Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací-odovzdávajúci protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návody na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručné listy, revízne správy elektrických zariadení). |
9.Komunikácia medzi Objednávateľom a Dodávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
10.Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy typ ponúkaného kontajneru spolu s podrobnou technickou špecifikáciou a cenovou kalkuláciou (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
11.Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
12.Objednávateľ posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní odo dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zmluvy: a) preukazuje splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo b) nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
13.Dodávateľ je povinný presný termín a čas predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa na prevzatie predmetu zákazky |
14.Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zmluvy nebude v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. Objednávateľ je tiež oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru ak pri prevzatí zistí vadu, alebo poškodenie zapríčinené prepravou. |
15.Záruka na dielo je 48 mesiacov na konštrukciu a 24 mesiacov na zariaďovacie predmety odo dňa protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy. |
16. Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
17. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
18. V prípade, že verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na predmet zákazky, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť. |
19. Dodávateľ akceptuje spôsob financovania predmetu zmluvy prostredníctvom európskych štrukturálnych fondov -predfinancovanie. Omeškanie úhrady faktúr spôsobené výkonom kontroly nároku na platby zo strany poskytovateľa financovania nie je nedodržaním dátumu splatnosti faktúry a dodávateľ neuplatní sankcie voči objednávateľovi. |
20. Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Predmet zmluvy je dodávateľ oprávnený dodať až po ukončení tejto kontroly. |
21. Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok "Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ" OPET v platnom znení. |
22. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
23. V prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom a výsledky administratívnej kontroly SO pre IROP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto zadávania zákazky verejným obstarávateľom si objednávateľ vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom. |
24. Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o dátume účinnosti zmluvy, t.j. po schválení postupu VO SO pre IROP. Reálne plnenie zmluvy môže nastať až po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
25. Dodávateľ je povinný uvádzať na faktúre a dodacom liste/preberacom protokole názov a ITMS2014+ kód projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a zamedzilo sa dvojitému financovaniu. Názov a ITMS2014+ kód projektu Objednávateľ oznámi Dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Uvedené doklady Objednávateľ požaduje dodať v troch originálnych vyhotoveniach. |
26. Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
27. Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. |
29. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
30. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
29.10.2021 15:00
1,00 ks
7 798,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.06.2021 12:26
18.06.2021 12:30
18.06.2021 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.06.2021 10:23 - Vstupná ponuka | 7 798,67 | € | Cena bez DPH |
18.06.2021 10:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 797,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: