17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
46881646
P. M. Diesel s.r.o.
Sad SNP 662/20, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie odvozu a likvidácia nie nebezpečného odpadu k.č. 20 01 08 – biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad na obdobie 2 roky.
odvoz odpadu, likvidácia odpadu,
Služba
1. Zabezpečenie odvozu a likvidácia nie nebezpečného odpadu k.č. 20 01 08 – biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie odvozu a likvidácia nie nebezpečného odpadu k.č. 20 01 08 – biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad |
Odvoz a likvidácia odpadu uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky |
Predmetom zákazky je odvoz a likvidácia nie nebezpečného odpadu k.č. 20 01 08 – biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad v súlade s zákona č.79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhláškou č. 365/2015 Z. z. z ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, vyhláškou MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, Nariadenie Komisie EÚ č. 1357/2014 z 18 decembra 2014, ktorým sa nahrádza príloha III k smernici Európskeho parlamentu a Rady 2008/8/ES o odpade a o zrušení určitých smerníc Text s významom pre EHP |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obdobie poskytovanej služby | mesiac | 24 | ||
20 01 08 | t/rok | 134,00 | ||
20 01 08 biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad | l/zmluva | 139920 | ||
Nádoby (sudy) na dočasné uloženie odpadu u objednávateľa poskytnuté poskytovateľom služby | počet | 22 | 30 | |
- objem nádob | l | 50 | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odvoz odpadu: 20 01 08 | 1 x za týždeň/ pravidelne |
Odvoz odpadu: 20 01 08 | V prípade mimoriadnej potreby objednávateľa do 72 hodín od nahlásenia emailom alebo telefonicky |
- | poskytovateľ služby poskytne prepravné nádoby pre ukladanie odpadu, pri vývoze poskytne na výmenu prepravnú nádobu |
Názov |
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný, ročný objem vychádza z objemov za uplynulé zmluvné obdobie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si objednávateľ vyhradzuje právo odovzdať nižšie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú realizované nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá počas obdobia v uvedeného zmluve, nevzniká poskytovateľovi služby automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
V prípade produkcie väčšieho množstva odpadu ako predpokladá objednávateľ a ukončenia zmluvy vyčerpaním finančného limitu na ktorý je zmluva uzatvorená, počas časovej platnosti zmluvy, z dôvodu ochrany životného prostredia, objednávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť dodatok k zmluve na obdobie procesu verejného obstarávania. |
Odvoz odpadu 20 01 08 biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad, požadujeme realizovať v pravidelných intervaloch podľa špecifikácie bez priebežných objednávok. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania celkovej sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Nádoby (sudy) biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad žiadame zapožičať zo strany poskytovateľa služby bezplatne. Nádoby v množstve zabezpečiť tak aby vždy pri prevzatí naplnenej nádoby dodávateľ zabezpečil na výmenu ďalšiu prázdnu nádobu a zachoval sa minimálny počet nádob u objednávateľa v súlade zo zmluvou. |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť ochranu odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť odvoz a likvidáciu biologického odpadu v uzatvoriteľných zberných nádobách. |
Objednávateľ sa zaväzuje dodávať odpad v kvalite podľa uvedeného druhu, v nepremokavých a nepoškodených obaloch s označením podľa druhu a katalógového čísla. |
Zvoz odpadov bude zabezpečený krytou zbernou nádobou alebo uzatvoreným dopravným prostriedkom. |
Prepravu odpadu zabezpečí dodávateľ služby od pôvodcu odpadu v súlade s platnými predpismi ak legislatíva vyžaduje vrátane ADR. Náklady na dopravu sú zahrnuté v cene zneškodnenia odpadov. |
Od potvrdenia sprievodných listov odpadov oboma stranami a naloženia odpadu na dopravný prostriedok dodávateľ služby preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom. |
O nakladaní s odpadom vystaví poskytovateľ služby pre objednávateľa potvrdenie podľa platných predpisov vyhláška MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, ktorým bude dokladované zneškodnenie odbornou firmou. |
Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia § 32 ods. 1 písm. c) a d) zákona o verejnom obstarávaní , podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. |
Objednávateľ upresní poskytovateľovi služby do 7 dní od uzatvorenia zmluvy ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesto, adresu plnenia predmetu zákazky. |
Objem nebezpečného odpadu bude zistená objemom nádob poskytnutých poskytovateľom v mieste plnenia. Poskytovateľ služby má právo zmeranie objemu, množstva odpadu na vlastnom certifikovanom zariadení. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
Požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi. |
- Dodávateľ vystaví faktúru v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Preberacieho protokolu. Podkladom pre vystavenie faktúry je povinne Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. |
- Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu , vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č.227/2002 Z.z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákon č.179/2011 Z.z. |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia služby za jeden kalendárny mesiac. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol/ potvrdenie o prevzatí nebezpečného odpadu. |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, cena zahŕňa vyzdvihnutie a likvidáciu uvedených odpadov v množstvách a periodicite odvozu v technickej špecifikácii opisného formulára. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Spôsob, čas a miesto poskytovania služby : |
Miesto plnenia predmetu zmluvy je sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa. |
Intervaly a spôsob poskytovania služby je upravený v technickom opise tejto zmluvy. |
Sankcie: |
- V prípade sankcie udelenej objednávateľovi od dozorných orgánov za porušenie povinnosti vyplývajúcich zo zákona zapríčinenej poskytovateľom služby a jeho postupom má objednávateľ právo požadovať od poskytovateľa služby náhradu škody, refundáciu pokuty a zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z výšky sankcie za každý kalendárny deň, až do odstránenia protiprávneho stavu, nárok na náhradu inej vzniknutej škody spôsobenej porušením povinnosti dodávateľa služby nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Ak je poskytovateľ služby identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je poskytovateľ služby identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Poskytovateľ služby môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán, výpoveďou alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany poskytovateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľa .Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy poskytovateľom služby za: |
a) nedodržanie termínov a lehôt poskytovania služby dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) nakladanie s odpadom v rozpore so zákona o odpadoch a príslušnej legislatívy |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie odpadu a poskytnutia služby a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s poskytovateľ služby zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť poskytovateľovi služby negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť poskytovateľovi služby negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
g) Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je Dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy, ani nárok na náhradu škody |
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. |
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, |
V dokumente o ukončení zmluvy musia byť uvedené podstatné náležitosti : |
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní . |
Ochrana osobných údajov: |
1. Poskytovateľ služby je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Poskytovateľ služby predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Poskytovateľ služby zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy teda, ešte pred samotnou dodávkou služby požadujeme predložiť : | - podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky ( jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena s DPH) |
Dodávateľ je povinný byť v čase uzatvorenia tejto zmluvy a počas celej doby jej platnosti držiteľom Platného rozhodnutia príslušného úradu životného prostredia na prepravu a likvidáciu uvedených odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Počas prechodného obdobia aktuálneho zákona postačuje rozhodnutie/oprávnenie podľa zákona č. 223/2001 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Súhlas musí zahŕňať katalógové čísla triedy O - 20 01 08 podľa príslušnej časti predmetu zákazky, na ktorú dodávateľ ponuku predkladá. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Prevádzkovateľ zneškodňovacieho zariadenia musí mať dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu odpadu počas trvania zmluvy. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Dodávateľ bude prepravu odpadov zabezpečovať v súlade s požiadavkami ustanovenými v zákone NR SR č. 168/1996 Z. z o cestnej preprave v znení neskorších predpisov a v súlade s ustanoveniami Európskej dohody o cestnej preprave nebezpečných vecí (ADR) ak si to legislatíva vyžaduje. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.07.2021 00:00 — 30.06.2023 23:59
139 920,00 L
14 784,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.06.2021 11:03
21.06.2021 11:00
21.06.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.06.2021 12:28 - Vstupná ponuka | 14 784,00 | € | Cena bez DPH |
15.06.2021 13:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: