• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2021 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2021 11:50

Detail zákazky Z202112750

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2021 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2021 11:50

Základné údaje

Z202112750

OF-236094

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5809829

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

46881646

P. M. Diesel s.r.o.

Sad SNP 662/20, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie odvozu a likvidácia nie nebezpečného odpadu k.č. 20 01 08 – biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad na obdobie 2 roky.

odvoz odpadu, likvidácia odpadu,

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90513300-9 - Služby na spaľovanie odpadu
  • 90524300-9 - Odstraňovanie biologického odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie odvozu a likvidácia  nie nebezpečného odpadu k.č. 20 01 08 – biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad
Funkcia
Zabezpečenie odvozu a likvidácia  nie nebezpečného odpadu k.č. 20 01 08 – biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad
Odvoz a likvidácia odpadu uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky
Predmetom zákazky je odvoz a likvidácia nie nebezpečného odpadu k.č. 20 01 08 – biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad v súlade s zákona č.79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhláškou č. 365/2015 Z. z. z ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, vyhláškou MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, Nariadenie Komisie EÚ č. 1357/2014 z 18 decembra 2014, ktorým sa nahrádza príloha III k smernici Európskeho parlamentu a Rady 2008/8/ES o odpade a o zrušení určitých smerníc Text s významom pre EHP
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obdobie poskytovanej služby mesiac 24
20 01 08 t/rok 134,00
20 01 08 biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad l/zmluva 139920
Nádoby (sudy) na dočasné uloženie odpadu u objednávateľa poskytnuté poskytovateľom služby počet 22 30
- objem nádob l 50 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odvoz odpadu: 20 01 08 1 x za týždeň/ pravidelne
Odvoz odpadu: 20 01 08 V prípade mimoriadnej potreby objednávateľa do 72 hodín od nahlásenia emailom alebo telefonicky
- poskytovateľ služby poskytne prepravné nádoby pre ukladanie odpadu, pri vývoze poskytne na výmenu prepravnú nádobu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný, ročný objem vychádza z objemov za uplynulé zmluvné obdobie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si objednávateľ vyhradzuje právo odovzdať nižšie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú realizované nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá počas obdobia v uvedeného zmluve, nevzniká poskytovateľovi služby automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
V prípade produkcie väčšieho množstva odpadu ako predpokladá objednávateľ a ukončenia zmluvy vyčerpaním finančného limitu na ktorý je zmluva uzatvorená, počas časovej platnosti zmluvy, z dôvodu ochrany životného prostredia, objednávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť dodatok k zmluve na obdobie procesu verejného obstarávania.
Odvoz odpadu 20 01 08 biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad, požadujeme realizovať v pravidelných intervaloch podľa špecifikácie bez priebežných objednávok.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania celkovej sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Nádoby (sudy)   biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad žiadame zapožičať zo strany poskytovateľa služby bezplatne. Nádoby v množstve zabezpečiť tak aby vždy pri prevzatí naplnenej nádoby dodávateľ zabezpečil na výmenu ďalšiu prázdnu nádobu a zachoval sa minimálny počet nádob u objednávateľa v súlade zo zmluvou.
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť ochranu odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť odvoz a likvidáciu  biologického odpadu v uzatvoriteľných zberných nádobách.
Objednávateľ sa zaväzuje dodávať odpad v kvalite podľa uvedeného druhu, v nepremokavých a nepoškodených obaloch s označením podľa druhu a katalógového čísla.
Zvoz odpadov bude zabezpečený krytou zbernou nádobou alebo uzatvoreným dopravným prostriedkom.
Prepravu odpadu zabezpečí dodávateľ služby od pôvodcu odpadu v súlade s platnými predpismi ak legislatíva vyžaduje vrátane ADR. Náklady na dopravu sú zahrnuté v cene zneškodnenia odpadov.
Od potvrdenia sprievodných listov odpadov oboma stranami a naloženia odpadu na dopravný prostriedok dodávateľ služby preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom.
O nakladaní s odpadom vystaví poskytovateľ služby pre objednávateľa potvrdenie podľa platných predpisov vyhláška MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, ktorým bude dokladované zneškodnenie odbornou firmou.
Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia § 32 ods. 1 písm. c)  a d) zákona o verejnom obstarávaní , podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii.
Objednávateľ upresní poskytovateľovi služby do 7 dní od uzatvorenia zmluvy ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesto, adresu plnenia predmetu zákazky.
Objem nebezpečného odpadu bude zistená objemom nádob poskytnutých poskytovateľom v mieste plnenia.  Poskytovateľ služby má právo zmeranie objemu, množstva odpadu na vlastnom certifikovanom zariadení.
Zmluvné a platobné podmienky:
Požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi.
- Dodávateľ vystaví faktúru v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Preberacieho protokolu. Podkladom pre vystavenie faktúry je povinne Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami.
- Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu , vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č.227/2002 Z.z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákon č.179/2011 Z.z.
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia služby za jeden kalendárny mesiac. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol/ potvrdenie o prevzatí nebezpečného odpadu.
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, cena zahŕňa vyzdvihnutie a likvidáciu uvedených odpadov v množstvách a periodicite odvozu v technickej špecifikácii opisného formulára.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Spôsob, čas a miesto poskytovania služby :
Miesto plnenia predmetu zmluvy je sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa.
Intervaly a spôsob poskytovania služby je upravený v technickom opise tejto zmluvy.
Sankcie:
- V prípade sankcie udelenej objednávateľovi od dozorných orgánov za porušenie povinnosti vyplývajúcich zo zákona zapríčinenej poskytovateľom služby a jeho postupom má objednávateľ právo požadovať od poskytovateľa služby náhradu škody, refundáciu pokuty a zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z výšky sankcie za každý kalendárny deň, až do odstránenia protiprávneho stavu, nárok na náhradu inej vzniknutej škody spôsobenej porušením povinnosti dodávateľa služby nie je tým dotknutý
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Ak je poskytovateľ služby identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je poskytovateľ služby identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Poskytovateľ služby môže požadovať :
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán, výpoveďou alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
Výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany poskytovateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľa .Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy poskytovateľom služby za:
a) nedodržanie termínov a lehôt poskytovania služby dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) nakladanie s odpadom v rozpore so zákona o odpadoch a príslušnej legislatívy
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie odpadu a poskytnutia služby a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka .
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
- ukončí s poskytovateľ služby zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
- môže vystaviť poskytovateľovi služby negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť poskytovateľovi služby negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
g) Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je Dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy, ani nárok na náhradu škody
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon  č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy,
V dokumente o ukončení zmluvy musia byť uvedené podstatné náležitosti :
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní .
Ochrana osobných údajov:
1.    Poskytovateľ služby  je povinný poučiť všetky fyzické osoby,  ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy  mlčanlivosťou. Poskytovateľ služby predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná  fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše.  Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce  na pracoviskách objednávateľa,  kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2.    Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3.    Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4.    Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní  je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“:  P O U Č E N I E  o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5.    Poskytovateľ služby zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Informačná povinnosť
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa  v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Názov Upresnenie
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy teda, ešte pred samotnou dodávkou služby požadujeme predložiť : - podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky ( jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena s DPH)
Dodávateľ je povinný byť v čase uzatvorenia tejto zmluvy a počas celej doby jej platnosti držiteľom  Platného rozhodnutia príslušného úradu životného prostredia na prepravu a likvidáciu uvedených odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Počas prechodného obdobia aktuálneho zákona postačuje rozhodnutie/oprávnenie podľa zákona č. 223/2001 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Súhlas musí zahŕňať katalógové čísla triedy O -  20 01 08 podľa príslušnej časti predmetu zákazky, na ktorú dodávateľ ponuku predkladá. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Prevádzkovateľ zneškodňovacieho zariadenia musí mať dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu odpadu počas trvania zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Dodávateľ bude prepravu  odpadov zabezpečovať v súlade s požiadavkami ustanovenými v zákone NR SR č. 168/1996 Z. z o cestnej preprave v znení neskorších predpisov a v súlade s ustanoveniami Európskej dohody o cestnej preprave nebezpečných vecí (ADR) ak si to legislatíva vyžaduje. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.07.2021 00:00 — 30.06.2023 23:59

139 920,00 L

14 784,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.06.2021 11:03

21.06.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2021 12:28 - Vstupná ponuka 14 784,00 € Cena bez DPH
15.06.2021 13:37 - Najvýhodnejšia ponuka 13 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS