• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2021 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2021 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2021 10:15

Detail zákazky Z202112748

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2021 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2021 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2021 10:15

Základné údaje

Z202112748

OF-237116

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5809827

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

30810701

Slovenský metrologický ústav

Karloveská 3263/63, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84255, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Overenie meracích zariadení odpadových vôd

Overenie meracích zariadení odpadových vôd

  • 50433000-9 - Kalibrovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Overenie meracích zariadení odpadových vôd
Funkcia
Vykonanie overenia prietokomerov odpadovej vody primárnych a sekundárnych zariadení vrátane dodania dokladov o vykonaní overení v zmysle zákona č. 157/2018 Z.z. o metrológii a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v súlade s Vyhláškou Úradu pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky č. 27/2002 Z.z. (príloha č. 64).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Meracie zariadenia ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Čistiaca stanica - Meracia šachta kruh. - Parshallov žľab 50 mm pre voľný prietok vody prietokomer - NIVOSONAR SWW 321, sonda SENSONAR   SIA 360
2. ČOV - Parshall  P6 prietokomer - SAREL FLOW
3. ČOV -  Parshallov žľab  H305 mm prietokomer - Badger Meter iSonic 3000
4. ČOV - Parshallov žľab 75 mm prietokomer odpadovej vody - NIVELCO SSA 262
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Právne a/alebo vecné predpoklady na riadne plnenie zmluvy: Dodávateľ musí vlastniť osvedčenie o akreditácii na výkon overenia určených meradiel vydané Slovenskou národnou akreditačnou službou. Tento doklad predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Dodávateľ do 7 dní od účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi rozpis celkovej ceny za jednotlivé objekty podľa podkladov objednávateľa.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby.
Vykonanie overenia prietokomerov odpadovej vody primárnych a sekundárnych zariadení vrátane dodania dokladov o vykonaní overení v zmysle zákona č. 157/2018 Z.z. o metrológii a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v súlade s Vyhláškou Úradu pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky č. 27/2002 Z.z. (príloha č. 64).
V deň ukončenia overenia dodávateľ dodá doklady o vykonaní overení (záznam z merania) a meradlo označí overovacou značkou. Zároveň vykoná záznam v prevádzkovej dokumentácii.
Súčasťou služby je vystavenie overovacieho certifikátu o vykonanom overení ku každému prietokomeru, v ktorom bude uvedená doba platnosti resp. odporúčaný termín následného overenia. Certifikáty vystaví do 10 dní po vykonaní overení.
Dodávateľ  je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 14,00 hod.
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Súčasťou zmluvy je cenová ponuka zahŕňajúca špecifikáciu prác dodávateľa uvedená v tejto zmluve.
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania  služby.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba vykonaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Miesto vykonania služby:   Nováky, Valaškovce, Sereď a Hronsek.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.
Akékoľvek zmeny zmluvy sa môžu uskutočniť výlučne na základe písomného dodatku v súlade s § 18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú aj pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán.
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 15 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 15 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán.
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

29.06.2021 07:00 — 30.09.2021 15:00

1,00 celok

7 897,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2021 10:46

21.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 395
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.06.2021 08:15 - Vstupná ponuka 7 896,60 € Cena s DPH
21.06.2021 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 3 244,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS