• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2021 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2021 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2021 12:55

Detail zákazky Z202112742

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2021 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2021 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2021 12:55

Základné údaje

Z202112742

OF-236969

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5809883

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

36569194

MASO J+L, s.r.o.

Herlianska 20, Košice, 04014, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bravčové mäso

chladené mäso, bravčové

  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladené bravčové mäso
Funkcia
Chladené bravčové mäso určené osobám na konzumáciu po ďalšej tepelnej úprave varom/pečením a pod. v súlade s požiadavkami na ich výrobu, skladovanie a dovoz.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Bravčové stehno bez kosti k. ú. kg 1000
2. Bravčová krkovička bez kosti , k. ú. kg 1000
3. Bravčové karé bez kosti , k. ú. kg 2300
4. Bravčová panenka kg 200
5. Bravčové plece bez kosti k. ú. kg 2300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bravčové mäso určené pre kuchynskú úpravu, čerstvé, chladené medzi +3 až +5C, bledoružovej farby, bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, na chladenom mäse nesmú byť stopy po zamrznutí/zmrazení
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že táto Rámcová dohoda s opakovaným plnením je platná od 1.7.2021 do 31.12.2021. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod..
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia dodávok spravidla 2 krát do týždňa. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania v Košiciach.
Objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako maximálne možné.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy ako aj názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa. V prípade, že subdodávateľov neoznačí, má sa za to, že subdodávateľov nemá.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Vozidlo, ktorým bude predmet zákazky dodávaný je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa bude považovať aj ak:
- ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako požadoval,
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,
- úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil),
Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa predložiť doklad o schválení prevádzky na rozrábanie a spracovanie čerstvého mäsa a uvádzanie na trh v SR, ako aj predložiť oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzku-Bitúnok, resp., že sa nachádza v zozname prevádzkarní, ktoré zaobchádzajú a pripravujú alebo produkujú produkty živočíšneho pôvodu v súlade s požiadavkami nariadenia ES č.853/2004 vrátane schválenia príslušným orgánom v súlade s článkom 31 ods.2 nariadenia/ES/ č.882/2004 v zn.n.p a s článkom 3 nariadenia /ES/ č.854/2004 v zn.n.p.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

6

1,00 celok v zmysle špecifikácie

24 043,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2021 09:02

21.06.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 138
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.06.2021 14:53 - Vstupná ponuka 24 037,20 € Cena s DPH
21.06.2021 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka 24 024,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS