• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2021 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2021 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2021 12:10

Detail zákazky Z202112736

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2021 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2021 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2021 12:10

Základné údaje

Z202112736

OF-237266

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5807477

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46887717

MK TRAKTOR s.r.o.

Okružná 94, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diskové obracače

Diskové brány, tanierové brány

  • 16120000-2 - Brány, rozrývače, kultivátory, plečky alebo obrábače pôdy
  • 16110000-9 - Pluhy alebo kotúčové brány
  • 16800000-3 - Časti poľnohospodárskych a lesníckych mechanizmov
  • 16810000-6 - Časti poľnohospodárskych mechanizmov
  • 16100000-6 - Poľnohospodárske a lesnícke mechanizmy na prípravu alebo kultiváciu pôdy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diskové obracače, tanierové brány
Funkcia
Diskové obracače – tanierové brány slúžia k rozrábaniu, podmietaniu, a spracovaniu pôdy. V tomto prípade ide o rozrábanie a  podmietanie trávnatého porastu v pieskovej pôde – vytváranie protipožiarneho pásu. Limit maximálneho výkonu použitého traktora predstavuje 66 kw (88k).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diskové / tanierové brány - nesené ks 1
Počet  diskov/tanierov ks 16 24
Priemer tanierov/diskov mm 510 630
Šírka m 2,2 2,5
Pracovný záber m 2,1 2,4
Hmotnosť kg 700 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Disky na bez obslužných piestoch, bočná ochrana, nastaviteľné bočné disky, náboje bez údržby
Farba a povrchová úprava s antikoróznymi vlastnosťami predurčená podľa výrobcu
Príslušenstvo/ náhradné diely
Disk o min Ø 510mm 16 ks
Skrutka + matica 76 ks
Bočné krojidlo 1 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru,
Ponúknutá cena musí byť konečná, musia v nej byť zahrnuté aj prepravné náklady dodávateľa, vrátane DPH, dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Objednávateľ vyžaduje zaškolenie obsluhy a funkčnú skúšku tovaru v max. rozsahu 1 – hodíny.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar s vlastnosťami a kvalitou podľa opisu predmetu zákazky. Opakované reklamácie kvality dodávaného tovaru sú dôvodom pre odstúpenie objednávateľa od kúpnej zmluvy.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu pri dodaní.
Pred dodaním tovaru kontaktovať určenú osobu dodávateľa tri dni vopred. Dodanie tovaru v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 14,00 hod.
Výrobky musia byť označené v súlade so zákonom (rok výroby, hmotnosť, názov tovaru, názov výrobcu, dátum spotreby, krajina pôvodu,)
Technická dokumentácia tovaru, návod na obsluhu, katalóg ND v Slovenskom jazyku,
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa.
Splatnosť faktúry 30 dní
min. 2 ročná záruka
Servisná odpoveď zabezpečená do max. 2 pracovných dní od nahlásenia poruchy v rámci záručnej doby.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dopravné krídlo Kuchyňa ( Letecká strelnica B - Rohožník), Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2021 09:21 — 29.10.2021 09:21

1,00 zákazka

4 998,72

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2021 09:28

18.06.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.06.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 180
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2021 20:59 - Vstupná ponuka 4 992,00 € Cena s DPH
17.06.2021 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka 4 968,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS