• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2021 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2021 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2021 11:25

Detail zákazky Z202112735

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2021 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2021 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2021 11:25

Základné údaje

Z202112735

OF-236520

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5807474

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Paštéty a rybičky (12-07)

tuniak v oleji, ryby v oleji, sardelové rezy, paštéta, lunchmeat

  • 15131310-1 - Paštéta
  • 15897200-4 - Výrobky v konzerve
  • 15235000-4 - Konzervované ryby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Paštéty, konzervy a konzervy z rýb
Funkcia
Dodávka paštét, nátierok a konzerv pre kuchyňu spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Paštéta 75g - hydinová ks 3 000
Paštéta 75g - bôčiková ks 8 000
Paštéta 75g - pečeňová ks 3 000
Paštéta 75g - bezmäsitá ks 7 000
Paštéta 100 - 105g - sójová ks 10 000
Tuniak v oleji 120g ks 1 000
Tuniak v oleji 80g ks 6 000
Ryby v oleji 125g ks 4 000
Sardelové rezy kg 2
Lunchmeat 400g ks 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
trvanlivosť: min. 3 mesiace od dodania tovaru
Paštéta 75g - hydinová balenie: hliníková fólia, hydinové mäso min. 33 %
Paštéta 75g - bôčiková balenie: hliníková fólia, celkový obsah mäsových surovín minimálne 45%, údený bôčik 20%
Paštéta 75g - pečeňová balenie: hliníková fólia, bravčová pečeň min. 26 %, obsah tuku max. 25 %
Paštéta 75g - bezmäsitá balenie: hliníková fólia, sójové bôby, cibuľa, zmes zeleniny a bylín
Paštéta 100 - 105g - sójová balenie: hliníková fólia, bezmäsitá zmes so zeleninou a sójou, skladovanie v suchu pri teplote 2 - 27°C
Tuniak v oleji 120g balenie: hliníková fólia, tuniak min 76 %, olej 22%
Tuniak v oleji 80g hmotnosť rybieho mäsa min. 52g, sterilizovaná rybacia konzerva
Ryby v oleji 125g hmotnosť pevného podielu min. 90g
Sardelové rezy v slnečnicovom oleji, balenie, min. balenie 50g
Lunchmeat 400g obsah mäsa min. 55% hmotnosti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia - Nitra a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, jednotlivé ceny s DPH na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy a oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu.
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu SR.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:00 h.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný v bode III. Technická špecifikácia predmetu zákazky. v prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie v prostredí EKS a IS ZÚ.
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu.
Doba trvania Rámcovej dohody je od 01.07.2021 do 31.12.2021maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: -ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval, -pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky, -dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00). V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

6

1,00 na základe čiastočných objednávok

21 354,91

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2021 09:16

18.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 148
 118
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2021 12:47 - Vstupná ponuka 21 354,91 € Cena s DPH
18.06.2021 07:28 - Najvýhodnejšia ponuka 20 188,08 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS