• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2021 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2021 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2021 09:20

Detail zákazky Z202112719

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2021 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2021 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2021 09:20

Základné údaje

Z202112719

OF-232663

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5807448

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

47837934

Eurozel s.r.o.

Národného oslobodenia 20/A, Bernolákovo, 90027, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zelenina a ovocie

zelenina, koreňová zelenina, konzumné zemiaky, kapusta, ovocie

  • 03221410-3 - Kapusta
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03221100-7 - Koreňová a hľuzová zelenina
  • 03221320-5 - Šalátové listy
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zelenina a ovocie
Funkcia
1.trieda
čerstvé
nepoškodené
na priamy konzum
na kuchynskú úpravu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
uhorky šalátové kg 95
paprika zelená kg 170
paradajky červené kg 450
cibuľa žltá kg 100
mrkva praná voľná kg 550
petržlen koreň praný kg 340
zeler praný kg 220
kapusta hlávková biela kg 110
ľadový šalát ks 450
pomaranče kg 660
banány kg 500
jablká ukladané kg 1360
červená repa guľatá, šalátová, praná kg 500
konzumné zemiaky žlté kg 2700
šampiňóny kg 40
kapusta čínska kg 33
citróny žlté, kaliber 3/5 kg 145
grepy kg 200
mandarinky kg 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
akosť I. trieda
zelenina a ovocie čerstvé, zrelé
zelenina a ovocie nepoškodené, celé, zdravé
zelenina a ovocie bez známok hniloby
zelenina a ovocie čisté, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti
zelenina a ovocie bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami
zelenina a ovocie bez nadmernej povrchovej vlhkosti
zelenina a ovocie neorezané
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požiadavky objednávateľa na I triedu - Plody v tejto triede musia mať dobrú kvalitu. Musia byť charakteristické pre odrodu alebo obchodný typ. Sú však povolené malé chyby, ak tieto neovplyvňujú celkový vzhľad plodu, jeho kvalitu, trvanlivosť a obchodnú úpravu v obale.
Skladovateľnosť 2 týždne
Vrátane dopravy na miesto plnenia (sklad potravín) minimálne 3 x tyždenne
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne podľa telefonickej alebo písomnej objednávky.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí kúpnej zmluvy
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu č. 2608/2005-100 ktorým sa vydáva devätnásta hlava tretej časti PK SR.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou a tovarom.
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť na odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním
poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová č. 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

2

8 823,00 kg

6 259,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.06.2021 08:27

18.06.2021 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.06.2021 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 174
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2021 10:32 - Vstupná ponuka 6 259,00 € Cena bez DPH
16.06.2021 16:41 - Najvýhodnejšia ponuka 6 257,40 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS