• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2021 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2021 12:10
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2021 17:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2021 17:35

Detail zákazky Z202112650

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2021 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2021 12:10
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2021 17:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2021 17:35

Základné údaje

Z202112650

OF-236331

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5812194

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky spotrebný materiál

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný kancelársky materiál
Funkcia
Spotrebný kancelársky mater využívaný na administratívnu činnosť.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Dierovačka - kovová na 25 listov ks 150
2. Etikety tabelačné, biele, 89x36,1 mm 1-rad. / 500 hárkov bal 50
3. Etikety tabelačné biele 89x36,1 mm 2-rad. / 500 hárkov bal 80
4. Poštová obálka C5 - samolepiaca ks 20000
5. Poštová obálka C6 - samolepiaca ks 20000
6. Poštová obálka A4 - samolepiaca biela ks 8000
7. Euroobal A4, 80 mic. číry/100 ks bal 600
8. Samolepiaci bloček 76x76 mm, mix 4 farieb - neon / 450 listov bal 1000
9. Etikety univerzálne biele formát listu A4, odstrániteľné 52,5x21,2 mm, 5600 etikiet/balenie APLI bal 600
10. Permanentný popisovač Centropen 2636 / 2637 ks 5000
11. Tyčinkové lepidlo, 40g ks 700
12. Lepidlo disperzné - 100g, ks 700
13. Guľôčkové pero K20 - mix farieb ks 6000
14. Kancelárska zošívačka s kovovým mechanizmom na 25 listov ks 250
15. Etikety print A6 48x21 mm, 20 ks et./A6, biele, 15 hárkov A6/bal. EF4821 bal 2000
16. Obchodná kniha, A4, 200 listová, linajková, 100% celulóza ks 350
17. Obchodná kniha, A5, 200 listová, linajková, 100% celulóza ks 300
18. Obchodná kniha, A4, 200 listová, linajková s registrom 100% celulóza ks 200
19. Spisová doska A4 mramor so šnúrkami a štítkom ks 2500
20. Papierové vrecko - lekárenské s potlačou - 145561B ks 8000
21. Etikety samolepiace 105x148 /A4/100 hárkov bal. 80
22. Etikety samolepiace 210x148 /A4/100 hárkov bal. 80
23. Poradač pákový, šírka chrbta 80mm, A4, PP, s ochranným spodným kovaním mix farieb ks 1200
24. Poradač pákový, šírka chrbta 80mm, A4, čierny ks 300
25. Lepiaca páska 48mm x 66m priehľadná, Tesa Basic ks 400
26. Páska lepiaca 25mm x 33m priehľadná ks 180
27. Bublinková obálka A4 - samolepiaca, hnedá ks 1000
28. Bublinková obálka A5 - samolepiaca, hnedá ks 1000
29. Obálka na CD médiá 100ks papierová s okienkom bal 200
30. VERBATIM CD-R (50-Pack) Spindle / Printable / 52x / 700MB 43309 bal 50
31. VERBATIM DVD+R(25-Pack)Spindl/ Printable/ 16x/ 4.7GB 43539 bal 40
32. Zošívacie spony č.10 1000ks/bal bal 300
33. Zošívacie spony 24/6, 1000ks/bal bal 1000
34. Dvojhárky A3/200 ks linajkové ks 8000
35. Obal na chorobopis A4 - EKO Špeciál + vrecko šikmé ks 500
36. Nožnice Expert Titanum 21 cm ks 150
37. Listová spona 33, Durable zinok/100 ks bal 700
38. Drôtený stojan na perá, okrúhly, 80 x 90 mm, čierny ks 80
39. Laminovacia fólia A4, 125 mic/100ks - lesklá bal 50
40. Kalkulačka Casio MS-120TER II ks 30
41. Doska s klipom A4 PVC ks 150
42. Farebný papier A4 5x100 mix color intenzívne farby bal 30
43. Pečiatková farba KOH-I-NOOR 50ML ks 100
44. OKI originál páska, 44173405, čierna, ks 80
45. Pravítko 30cm ks 80
46. Termo páska 80/60/17mm 38m 48q/m2 ks 200
47. Termo páska 57/40/12 mm 18m 48g/m2 ks 200
48. Popisovateľná magnetická tabuľa v hliníkovom ráme 60 x 90 cm ks 30
49. Popisovateľná magnetická tabuľa v hliníkovom ráme 90 x 120 cm ks 20
50. Odkladač plastový - sťahovateľný ks 150
51. Korková nástenka 90 x 60 cm, hnedá, hliníkový rám ks 50
52. Dátumovka ks 50
53. Rýchloviazač obyčajný celý ROC prešpán ks 4800
54. Odkladacie mapy A4 prešpán 253 ks 2000
55. Rozdeľovač 10,5 x 24 cm, mix 5 farieb 100 ks bal 50
56. Strúhadlo na ceruzky, kovové jednodierové ks 100
57. Magnety s farebným plastovým krytom. Priemer 25 mm/10ks ks 50
58. Zvýrazňovač - mix farieb oranžová, ružová, žltá, zelená 1-5mm, nevysychavý ks 1800
59. Popisovač Edding 8400 čierny ks 80
60. Popisovač permanentný Schneider Maxx 130 ks 300
61. Kancelársky kopírovací papier A5, 80 g, IQ Color MA42 zelený/500 listov bal 80
62. Kancelársky kopírovací papier A5, 80 g, IQ Color AB48 modrý/500 listov bal 80
63. Kancelársky kopírovací papier A5, 80 g,150CIE biely - 500 listov bal 80
64. Popisovač Centropen 7550 mix ks 1000
65. Popisovač na textil Centropen 2739 čierna ks 500
66. Guma 300040 ks 100
67. Ceruzka HB s gumou ks 500
68. Výkres A4/200ks bal 30
69. Papier kopírovací A4/80g/500 listov, belosť 161 CIE bal 5000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia. Dodávateľ dopraví tovar na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania.
Požadujeme dodať originálny tovar, alebo ekvivalent.:
- dodanie ekvivalentu v tom prípade, ak bude mať zhodné, alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom.
Požaduje sa, aby dodávateľ odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatne vzorky tovaru, ak ním je ekvivalent. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis položiek a sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Kupujúci je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, kupujúci neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom kupujúcim.
Dodávanie predmetu zmluvy počas trvania zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok po dobu trvania zmluvy na základe emailovej objednávky.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,, nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že Predávajúci ako veriteľ nepostúpi pohľadávky voči Kupujúcemu podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov bez predchádzajúceho súhlasu Kupujúceho ako dlžníka a zároveň sa Zmluvné strany dohodli, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Predávajúceho v rozpore s dohodou podľa prechádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas Kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Zriaďovateľa.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

30.06.2021 08:00 — 30.06.2023 15:00

1,00 celok

67 631,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.06.2021 12:07

22.06.2021 12:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2021 12:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 636
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.06.2021 11:47 - Vstupná ponuka 67 631,00 € Cena bez DPH
22.06.2021 11:09 - Najvýhodnejšia ponuka 67 627,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS