35986077
Múzeum Slovenského národného povstania
Kapitulská 23, Banská Bystrica, 97559, SVK
47519045
PROFI Výťahy s. r. o.
Drieňová 34, Bratislava, 82102, SVK
Vykonávanie komplexného servisu, preventívnej údržby a opráv výťahov, odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov.
servis a údržba výťahu, odborná prehliadka, zdvíhacie zariadenia
Služba
1. Vykonávanie komplexného servisu, preventívnej údržby a opráv výťahov, odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie pravidelnej preventívnej údržby, servisných služieb, odborných prehliadok a odborných skúšok zdvíhacích zariadení v priebehu trvania zmluvy v rámci štvrťročnej paušálnej platby. |
Poskytovanie služieb v predmete zákazky musí byť v rozsahu a v termínoch v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. v znení neskorších predpisov, STN EN, všeobecne záväzných právnych predpisov a pokynov a odporúčaní výrobcov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Schindler 3300 675 LVF 100 1 T2L 80, menovitá rýchlosť 1m/s, osobný, menovité zaťaženie 675kg, výr. č. 10698817-1, počet obsluhovaných podlaží: 3, rok výroby 2013 | ks | 1 | ||
Schindler 3300 675 LVF 100 1 T2L 80, menovitá rýchlosť 1m/s, osobný, menovité zaťaženie 675kg, výr. č. 10698817-2, počet obsluhovaných podlaží: 3, rok výroby 2013 | ks | 1 | ||
Schindler 3300 400 LVF 100 1 T2L 75, menovitá rýchlosť 1m/s, osobný, menovité zaťaženie 400kg, výr. č. 10698817, počet obsluhovaných podlaží: 3, rok výroby 2013 | ks | 1 | ||
TRA Brno, menovitá rýchlosť 0,7m/s, osobný, menovité zaťaženie 320kg, výr. č. 41482653, počet obsluhovaných podlaží: 3, rok výroby 1968 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyprosťovanie osôb do 1 hodiny od nahlásenia. | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Pravidelná preventívna údržba, zaistenie bezpečnosti a spoľahlivosti prevádzky zariadení. | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Odborná prehliadka vykonávaná v súlade s vyhláškou MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Odborná skúška zdvíhacích zariadení v závislosti od ich druhu v súlade s vyhláškou MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Zabezpečenie 24 hodinového pohotovostného dispečingu. | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Odstraňovanie bežných prevádzkových porúch, prípadná výmena drobných súčiastok (žiarovky, kontakty, drobný spojovací materiál, mazací materiál, pružinky, tesnenia, poistky, matice a pod.). | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Posúdenie bezpečnostných rizík a nebezpečných stavov zdvíhacích zariadení podľa STN EN 81.80 počas opakovanej úradnej skúšky. | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Školenie dozorcov výťahov a výťahového technika. | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Cestovné náklady | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Kompletovanie a udržiavanie technickej dokumentácie | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Dodávateľ musí predložiť oprávnenie na vykonávanie odborných prehliadok, odborných skúšok, kontrol a opráv výťahov v súlade s príslušnou platnou legislatívou do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. | porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenia zmluvných podmienok. |
Zastupovanie alebo poskytovanie súčinnosti pri plnení úloh voči kontrolným orgánom | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Výkon práce dozorcu výťahu | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Spracovanie cenového návrhu po položkách so špecifikáciou na opravu a dodávku materiálu | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Činnosti mimo normy zahrnuté v paušálnej mesačnej cene: - preventívna údržba, - mazanie zariadení podľa mazacieho plánu výrobcu, - čistenie zariadení, strojovne a priehlbne od prevádzkových nečistôt, - kontrola nastavenia a zriadenia, | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Činnosti mimo normy zahrnuté v paušálnej mesačnej cene: -zabezpečenie čistoty v strojovniach a šachtách výťahov, - dodávka pomocného materiálu, oleje, mazadlá a čistiace prostriedky, - likvidácia vzniknutých odpadov v zmysle platnej legislatívy. | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
V paušále je zahrnutý drobný servisný materiál napr.: spojovací materiál, kontakty, pružinky, signálne žiarovky, poistky a mazací materiál. | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Zabezpečenie prevádzkyschopného výťahu, odstránenie bežných prevádzkových porúch, ktoré boli spôsobené v dôsledku riadneho používania zariadenia v súlade s pokynmi výrobcu a návodmi na obsluhu, ktoré môžu byť odstránené nastavením, prípadne výmenou drobných súčastí zariadenia ako sú pružinky, kontakty, žiarovky a drobný spojovací materiál, mazací materiál s nástupom najneskôr do 2 (dvoch) hodín od nahlásenia udalosti na dispečing dodávateľa, v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 15:30 hodiny. | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Názov |
Vrátane dopravy a inštalácia na miesto plnenia |
Technická asistencia a spolupráca zahrnuté v paušálnej mesačnej cene: - dodávateľ v prípade požiadavky objednávateľa vykoná školenie jeho personálu týkajúce sa vyslobodenia uviaznutých osôb vo výťahoch v súlade s platnými predpismi a normami,-dodávateľ bude včas informovať objednávateľa o všetkých podstatných zmenách v legislatíve a normách priamo súvisiacich s predmetom zmluvy |
Cena a platobné podmienky: Pri potrebe opravy a výmeny náhradných dielov nad rámec mesačnej paušálnej platby, dodávateľ predloží objednávateľovi položkovú cenovú kalkuláciu s uvedením predpokladaného rozsahu činností a potrebných náhradných dielov. Objednávateľ nebude viazaný prijať ponúkanú cenu za náhradné diely, pokiaľ táto bude preukázateľne vyššia než cena rovnakých náhradných dielov dostupná v rovnakom čase na trhu. |
Záručná lehota, kvalita a zodpovednosť za vady: Záruka na vykonanú prácu a náhradné diely na výťahovom zariadení je poskytnutá dodávateľom v trvaní 24 mesiacov od dátumu jej vykonania. |
Servisné služby sa budú vykonávať v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Požiadavky na servisné zásahy sa budú hlásiť prostredníctvom kontaktnej osoby dodávateľa: číslo telefónu oznámi dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Ak bude zmluva uzavretá v priebehu kalendárneho štvrťroka, objednávateľ uhradí dodávateľovi len alikvotnú časť štvrťročnej paušálnej platby. |
Odberateľ požaduje predložiť výpočet mesačného paušálneho poplatku na jednotlivé výťahy v cenách (€ bez DPH a € s DPH) do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ predloží podrobný harmonogram dodania služby do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude odsúhlasený objednávateľom tak, aby výrazným spôsobom nenarušil prevádzku v budove, v ktorej sa poskytovanie služieb týka. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Kapitulská 23, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.07.2021 00:00 — 01.07.2025 00:00
4,00 ks
9 120,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.06.2021 10:29
21.06.2021 10:23
21.06.2021 10:38
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.06.2021 14:57 - Vstupná ponuka | 8 940,00 | € | Cena s DPH |
21.06.2021 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 300,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: