• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2021 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2021 10:50

Detail zákazky Z202112590

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2021 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2021 10:50

Základné údaje

Z202112590

OF-236359

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5809797

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK

Dodávateľ

53221214

Safety 1st service, s.r.o.

Pri Bitúnku 11, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Propagačný materiál s potlačou

ochranné ústne rúška

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 39500000-7 - Textilné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranné ústne rúška
Funkcia
Ochranné ústne rúška
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
bavlnené 2 vrstvové rúška čierne s potlačou ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba potlače biela potlač na čiernych rúškach
rozmer potlače 8,5 cm x 4 cm
jeden druh potlače
vhodné na opakované použitie, možnosť prania a žehlenia priložený informačný štítok o údržbe rúška
rúško musí prekryť nos a ústa
rúško musí po obvode doliehať na tvár
typ upínania na gumičku za uši gumička elastická s umelohmotným nastavovačom gumičky za uchom
každé rúško samostatne zabalené
rozmer rúška šírka pri uchu nie menšia ako 5 cm
rozmer rúška šírka od ucha k nosu nie menšia ako 10 cm
výška rúška nie menšia ako 15 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je dodanie ochranných rúšok na tvár, súčasťou je aj doprava predmetu zákazky na miesto plnenia.
Grafický návrh na potlač zašle Objednávateľ Dodávateľovi do 48 hodín od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov a vzoriek, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické a funkčné parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy. V prípade nedodržania technických a funkčných parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách Objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zo strany Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi predmet kúpy v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má predmet kúpy vady.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi pred dodaním predmetu kúpy žiadne preddavky ani zálohové platby.
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
Do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť vzorku dodávaného ochranného rúška na tvár.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 15:00 hod.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

23.06.2021 14:00 — 09.07.2021 14:00

1,00 celok

1 645,33

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.06.2021 10:23

21.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 296
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2021 10:50 - Vstupná ponuka 1 645,20 € Cena s DPH
19.06.2021 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka 1 620,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS