• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2021 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2021 10:19
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2021 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2021 11:10

Detail zákazky Z202112589

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2021 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2021 10:19
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2021 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2021 11:10

Základné údaje

Z202112589

OF-214779

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5809799

Objednávateľ

00321842

Mesto Bardejov

Radničné námestie č.16, Bardejov, 08501, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,00
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok počas trvania zmluvy ks 47 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa, nominálna hodnota stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky.
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom e-mailu.
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu.
Výška provízie v € bez DPH (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca VP = (4,00 € x VP%) : 100
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Požadujeme na faktúre uvádzať cenu za tovar, službu položkovite s uvedením jednotkovej ceny vrátane DPH zaokrúhlenej na maximálne dve desatinné miesta
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať, prevziať a zaplatiť tovar po častiach, podľa potreby Objednávateľa.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v jednomesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
Objednávateľ má právo vrátiť nepoužité stravné poukážky dodávateľovi najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti, dodávateľ vráti objednávateľovi čiastku rovnajúcu sa nominálnej hodnote vrátených stravných lístkov, alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie v rovnakej nominálnej hodnote.
Objednávateľ má právo vrátiť nepoužité stravné poukážky dodávateľovi najneskôr 31 dní po ukončení Zmluvy, dodávateľ vráti objednávateľovi čiastku rovnajúcu sa nominálnej hodnote vrátených stravných lístkov.
V prípade nedodržania ktorejkoľvek podmienky alebo uplatnenia reklamácie si Objednávateľ vyhradzuje právo vrátiť celý predmet obstarávania.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok.
Nedodržanie osobitných požiadaviek zakladá právo objednávateľa jednostranne vypovedať zmluvu bez práva na uplatnenie zmluvnej pokuty, či iných sankcií zo strany dodávateľa.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok pre obdobie, uvedené na stravnej poukážke minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola vydaná

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Funkčné špecifikácie položky

Funkcia
Pôvodná hodnota Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok
Navrhnutá hodnota Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok v zmluvných stravovacích zariadeniach poskytovateľa na území SR v minimálnom počte 5.000 ks.

Aby bol naplnený zmysel výberového konania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Radničné námestie 16, 16, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

25.06.2021 10:17 — 25.06.2022 10:18

47 000,00 ks

188 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.06.2021 10:25

21.06.2021 10:19

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2021 10:34

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 426
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2021 10:28 - Vstupná ponuka 188 000,00 € Cena s DPH
15.06.2021 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka 187 998,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS