• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2021 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2021 09:03
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2021 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2021 09:55

Detail zákazky Z202112569

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2021 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2021 09:03
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2021 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2021 09:55

Základné údaje

Z202112569

OF-236897

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5807392

Objednávateľ

00165913

Okresný súd Poprad

Štefániková 100, Poprad, 05852, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

Stravné poukážky, jedálne kupóny, dodanie stravných poukážok, stravovanie, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok vo vybraných zmluvných stravovacích zariadeniach v okresnom meste Poprad po dobu 18 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,70
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 25000 28000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesta plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa určené v objednávke s menovitou personalizáciou.
Dodanie stravných poukážok s menovitou personalizáciou zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky.
Dodávka stravných poukážok bude prebiehať systémom objednávka-faktúra. Objednávku na dodanie stravných poukážok bude objednávateľ zadávať raz mesačne cez objednávkovú aplikáciu (program), ktorá rieši potlač šekových knižiek (obálok) menom a priezviskom zamestnanca
Faktúru za dodanie stravných poukážok doručí dodávateľ po každom plnení do sídla objednávateľa.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH a celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH.
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou prípadnej provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do odberného miesta objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Výška provízie za jednu stravnú poukážku v EUR (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca VP = (4,70 x VP%) : 100.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Výška provízie, maximálne 1 % z nominálnej hodnoty je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Objednávateľ má právo v priebehu trvania zmluvného vzťahu požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote.
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne alebo maximálne množstvo.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s dodacím listom a personalizovanými stravovacími poukážkami bez poskytnutia záloh alebo preddavkov.
Názov Upresnenie
Interval objednávania stravných poukážok Raz mesačne, v mesiaci november a december stravné poukážky s novým emisným obdobím
Doba platnosti stravných poukážok Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi Najneskôr 30 dní po ukončení ich platnosti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 100, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

01.07.2021 09:05 — 31.12.2022 09:05

28 000,00 ks

131 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.06.2021 09:11

18.06.2021 09:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.06.2021 09:18

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 426
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2021 09:34 - Vstupná ponuka 131 600,00 € Cena s DPH
15.06.2021 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka 131 599,89 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS