• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2021 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2021 11:49
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2021 12:00

Detail zákazky Z202112564

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2021 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2021 11:49
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2021 12:00

Základné údaje

Z202112564

OF-235482

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5821457

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie autodielní

zdvihák, vyzúvačka, vyvažovačka, brzdová stolica

  • 42121000-3 - Stroje a motory na hydraulický alebo pneumatický pohon
  • 38500000-0 - Kontrolné a testovacie prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 4 - stĺpový zdvihák
Funkcia
Predmet zákazky je súčasťou hlavnej aktivity projektu v rámci IROP 2014-2020 zameraného na podporu a skvalitnenie odborného vzdelávania.
Zdvihák pre meranie a nastavovanie geometrie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
4- stĺpový zdvihák ks 1
Nosnosť t 4,0
Max. výška zdvihu mm 1755 1965
Nájazdová výška mm 116 210
Dĺžka plošiny mm 5000 5100
Dĺžka plošiny s nájazdmi mm 6360
Šírka plošiny mm 550 650
Svetlosť medzi stĺpmi mm 2950 3100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zadné pohyblivé platne pre geometriu s možnosťou aretácie 1 pár
Zaškolenie k obsluhe a hotline v slovenskom jazyku požaduje sa
Bezpečnostné zabezpečenie plošiny zdviháku automatické pneumatické odisťovanie, varovná akustická signalizácia pri spúšťaní nad podlahou
Obsluha zdvih elektrickým tlačidlom, spustenie elektrickým tlačidlom, odistenie elektrickým tlačidlom
Príslušenstvo 1 pár zadné pohyblivé dosky s mechanickým  zaistením
Prízdvih 2,0 t pneumaticko - hydraulický
Otočné platne vybratie pre uloženie otočných platní pre meranie/ nastavovanie geometrie
 2. Vyzúvačka pneumatík
Funkcia
Predmet zákazky je súčasťou hlavnej aktivity projektu v rámci IROP 2014-2020 zameraného na podporu a skvalitnenie odborného vzdelávania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vyzúvačka pneumatík ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyzúvačka pneumatík 2 rýchlostný automat s pneumatickým dozadu odklopným ramenom
Otáčky taniera 8 / 15 ot/min
Vnútorné upnutie min. rozsah 14" - 24"
Vonkajšie upnutie min. rozsah 12" -  22"
Maximálny priemer kolesa min. 1000 mm (39,5“)
Maximálna šírka  kolesa min. 385 mm
Montážna páka požaduje sa
Štetec požaduje sa
Dofukovač s tlakomerom požaduje sa
Sada PVC ochranných krytov na ALU disky na hlavu, upínacie čeluste a bočný odrážač požaduje sa
Regulátor tlaku s odkaľovačom a primazávačom požaduje sa
Prívodná hadica min.1,5 m
Prívodný kábel min. 1,5m
Napájanie / Príkon min. 400V/50Hz /  0,55kW (0,75HP)
Zaškolenie k obsluhe a hotline v slovenskom jazyku požaduje sa
 3. Vyvažovačka pneumatík
Funkcia
Predmet zákazky je súčasťou hlavnej aktivity projektu v rámci IROP 2014-2020 zameraného na podporu a skvalitnenie odborného vzdelávania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vyvažovačka pneumatík ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Šírka disku min. rozsah 1,5“– 22“
Priemer  disku min. rozsah 10“ – 26"
Max. hmotnosť kolesa min. 70 kg
Zobrazovanie údajov min. 19“ LCD monitor
Počet vyvažovacích programov min. 7 s automatickým výberom
Automatické natočenie kolesa na miesto nevyvážku a automatické zabrzdenie kolesa požaduje sa
Schovávanie závažia za lúče disku požaduje sa
Zadávanie rozmerov disku – vzdialenosť zálisu a priemer Automaticky pomocou meracieho ramienka
Čas vyvažovania max. čas 7 s
Set vyvažovacích kónusov min. počet 3 ks
Rýchloupínacia matica požaduje sa
Naklepávacie kliešte na závažie požaduje sa
Meradlo šírky ráfika požaduje sa
Kalibračné závažie požaduje sa
Napájanie 230V/50Hz
Zaškolenie k obsluhe a hotline v slovenskom jazyku požaduje sa
 4. Brzdová stolica komplet /mechanika, softvér a IKT/
Funkcia
Predmet zákazky je súčasťou hlavnej aktivity projektu v rámci IROP 2014-2020 zameraného na podporu a skvalitnenie odborného vzdelávania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Brzdová stolica komplet /mechanika, softvér a IKT/ celok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Brzdová stolica komplet  ZLOŽENÁ Z:
1. Brzdová stolica s nasledovnými minimálnymi požiadavkami na technické parametre:
Riadenie brzdovej stolice cez PC požaduje sa
Kompletný softvérový balík Diaľk. ovládanie, automat. identifikácia pohonu 4x4,modul na jednod. vyjdenie z valcov, reverzný chod pre meranie vozidiel s pohonom 4x4, softvér s OS Windows, obsluha v slovenskom al. českom jazyku
Kompletná PC konfigurácia s min. parametrami: Počítač s operačným systémom WIN, klávesnica, myš, 19" TFTmonitor, farebná tlačiareň výsledkov
Pedometer na meranie sily tlaku na brzdový pedál káblový min. 10 m
2. Konfigurácia  brzdovej stolice (mechaniky) s minimálnymi požiadavkami na technické parametre
Max.  zaťaženie nápravy 3,0t
Elektromotory výkon min.  2 x 2,4 kW
Brzdná sila min. rozsah 0 - 5kN
Merateľná šírka náprav min. rozsah  820 - 2160 mm
Šírka valcov min. 600 mm
Automatický štart / stop valcov požaduje sa
Testovacia rýchlosť min. 2,6 km/hod
Rozmery brzdovej stolice max. rozmery 2260 x 580 x 208 mm
Zaškolenie k obsluhe a hotline v slovenskom jazyku požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky naraz jednou dodávkou.
Cena vrátane dodania, inštalácie na mieste plnenia (predvedenie a odskúšanie predmetu zákazky) a zaučenia k obsluhe.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku vrátane manuálu.
Objednávateľ požaduje vystavenie  východzej  revíznej správy, ak je potrebná vzhľadom na platné predpisy a technické normy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložil podrobný aktualizovaný rozpočet a zoznam zodpovedných osôb za plnenie tejto zmluvy s uvedením telefonických a emailových kontaktov.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného  tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný  predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky  a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo  v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a  Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy, požadovať náhradu škody a udeliť negatívnu referenciu.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi predmet plnenia,  v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať', objednávateľ je oprávnený uplatniť' si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť' náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Objednávateľ požaduje bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby počas záručnej doby. Záruka je 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s odstránením prípadnej poruchy vrámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Predmet zmluvy je dodávateľ oprávnený dodať až po ukončení tejto kontroly.
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok "Osobitné ustanovenia o Zákazkách  financovaných  z fondov EÚ" OPET v platnom znení.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Dodávateľ je povinný uvádzať  na faktúre a dodacom liste/preberacom protokole názov a ITMS2014+ kód projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a  zamedzilo sa dvojitému financovaniu. Názov a ITMS2014+ kód projektu Objednávateľ oznámi Dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Uvedené doklady Objednávateľ požaduje dodať v troch originálnych vyhotoveniach.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na  základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo  nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ akceptuje spôsob financovania predmetu zmluvy prostredníctvom európskych štrukturálnych fondov - predfinancovanie. Omeškanie úhrady faktúr spôsobené výkonom kontroly nároku na platby zo strany poskytovateľa financovania nie je nedodržaním dátumu splatnosti faktúry a dodávateľ neuplatní sankcie voči objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. Vansovej 32, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

16.08.2021 09:00 — 16.12.2021 14:00

4,00 ks

30 768,30

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.06.2021 10:26

28.06.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.06.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 406
 166
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2021 10:58 - Vstupná ponuka 30 532,80 € Cena s DPH
15.06.2021 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka 30 532,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS