44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
00544426
AUDY s.r.o.
Živného 1a, Brno, 63500, CZE
Infúzny stojan
infúzny stojan
Tovar, Služba
1. infúzny stojan s 4 háčikmi
|
|
---|---|
Funkcia |
Infúzny stojan s 4 háčikmi |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
infúzny stojan s 4 háčikmi | ks | 17 | ||
nastaviteľná výška | cm | 204 | 214 | |
počet držiakov (háčikov) na infúzne fľaše | ks | 4 | ||
počet plastových koliesok základne, z toho minimálne 2 brzdené antistatické kolieska | ks | 4 | 5 | |
nosnosť jedného háčika | kg | 2 | ||
priemer kolieska základne | cm | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál konštrukcie | pochrómovaná oceľ |
2. infúzny stojan s 2 háčikmi
|
|
---|---|
Funkcia |
infúzny stojan s 2 háčikmi |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
infúzny stojan s 2 háčikmi | ks | 35 | ||
nastaviteľná výška | cm | 104 | 214 | |
počet držiakov (háčikov) na infúzne fľaše | ks | 2 | ||
počet plastových koliesok základne, z toho minimálne 2 brzdené antistatické kolieska | ks | 4 | 5 | |
priemer kolieska základne | cm | 5 | ||
nosnosť jedného háčika | kg | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál konštrukcie | pochrómovaná oceľ |
3. Infúzny stojan na infúzne pumpy
|
|
---|---|
Funkcia |
Infúzny stojan na infúzne pumpy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Infúzny stojan na infúzne pumpy | ks | 7 | ||
výškovo nastaviteľná hlavica | cm | 160 | 220 | |
priemer podvozku stojana | cm | 62 | ||
počet koliesok základne opatrených krytmi proti namotávaniu nití, z toho minimálne 2 brzdené antistatické kolieska | ks | 4 | 5 | |
priemer kolieska základne | cm | 8 | ||
výšková nastaviteľnosť hlavice | cm | 160 | 220 | |
dĺžka spodnej tyče stojana | cm | 150 | ||
priemer spodnej tyče stojana | cm | 2,5 | ||
počet háčikov na infúzne vaky | ks | 2 | ||
počet držiakov na infúzne fľaše | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál konštrukcie | nerezový |
4. Infúzny stojan s 2 háčikmi a s 2 držiakmi na infúznu fľašu
|
|
---|---|
Funkcia |
Infúzny stojan s 2 háčikmi a s 2 držiakmi na infúznu fľašu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Infúzny stojan s 2 háčikmi a s 2 držiakmi na infúznu fľašu | ks | 10 | ||
nastaviteľná výška | cm | 120 | 210 | |
priemer podvozku | cm | 52 | ||
počet gumených koliesok základne, antistatické vyhotovenie | ks | 4 | 5 | |
priemer kolieska základne | cm | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pojazd na 4-5 gumených kolieskach priemeru 5 cm antistatické vyhotovenie | |
materiál konštrukcie | nerezový |
stojan určený pre upevnenie infúznych púmp a zavesenie infúznych fliaš (vakov) |
Názov |
1.POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i) Čl. XVIII 2. časti Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2. POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 30 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
3. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje osoby oprávnenej k poskytovaniu informácií a prijímaniu objednávok týkajúcich sa predmetnej zákazky. Minimálny rozsah údajov / meno, priezvisko, telefónne číslo, e -mail/. |
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať objednávateľovi zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, technickú špecifikáciu tovaru, platný certifikát tovaru - CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie (ak je to relevantné), cenník ostatných druhov tovaru, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru, a na vyžiadanie vzorky tovaru, ktoré chce dodať s dokladmi o splnení technickej špecifikácie. |
5. V prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. |
6. Objednávateľ má právo žiadať ďalšie doklady pre posúdenie splnenia technickej špecifikácie. Dodávateľ je povinný túto dokumentáciu doručiť do 48 hodín od vyžiadania, ak sa nedohodnú inak. |
7. Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. |
8. Objednávateľ má právo na výber farby materiálu tovaru uvedeného v technickej špecifikácii. |
9. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. |
10. Dodávateľ je povinný dodať nový nepoužívaný tovar najneskôr do 6 týždňov odo dňa odoslania objednávky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. |
11. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
12. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, v čase od 8.00 hod. do 14.00 hod. Miestom plnenia budú jednotlivé pracoviská v rámci celého Slovenska. Objednávateľ vopred upresní dodávateľovi miesto plnenia. |
13. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Cena je konečná vrátane všetkých nákladov dodávateľa. |
14. Celkové množstvá a druhy jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
15. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo a druh tovaru. Dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk. |
16. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
17. Nedodržanie požiadavky č. 1, 2, 3, 4, 10, 16, 27, 29, 31, 32, 33 objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 1 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
18. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín po jej odoslaní. |
19. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
20. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
21. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
22. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
23. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
24. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 kalendárnych dní od doručenia reklamácie. |
25. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
26. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 1 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. Zmluvná pokuta podľa tohto bodu zmluvy je splatná v lehote 5 kalendárnych dní po doručení písomne uplatneného nároku objednávateľa. |
27. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
28. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. |
29. POZOR !!! Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
30. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny. |
31. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné. |
32. Dodávateľ predložením ponuky akceptuje dodávku na odberné miesta odberateľa v rámci celého Slovenska bez nároku na dodatočné účtovanie dopravných nákladov. |
33. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
Slovenská republika
12
69,00 ks
5 212,83
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.06.2021 08:51
18.06.2021 09:45
18.06.2021 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.06.2021 08:29 - Vstupná ponuka | 5 212,00 | € | Cena bez DPH |
16.06.2021 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 212,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: